اکستریم VX، جایگزین جذاب بنز و ب ام و

بر اساس یک برنامه از پیش طراحی شده برای جمعه سیزدهم اردیبهشت 1403، دفتر مرکزی نمایندگی مدیران خودرو 777، میزبان خانواده‌های پرتعدادی بود که تمایل خود را برای حضور در تست درایو اکستریم VX یا رانندگی آزمایشی به واحد مشتریان اعلام کرده بودند.

رانندگی با خودرو اکستریم وی ایکس

با توجه به این که یکی از اهداف مهم و بزرگ مدیران خودرو 777 در سال 1403، انجام طرح جایگزینی خودرو نو به جای خودروهای کارکرده است، واحد مشتریان نمایندگی برتر شرکت مدیران خودرو برنامه‌ای برای آشنایی بیشتر برخی مشتریان از خانواده بزرگ خریداران محصولات چری ترتیب داد.

طبق اعلام قبلی به تعدادی از مشتریان وفادار و علاقمندان به محصول جدید مدیران خودرو، برنامه تست درایو اکستریم VX به عنوان لوکس‌ترین شاسی‌بلند مونتاژی کشور در تاریخ 13 اردیبهشت هدف‌گذاری شد و به همین منظور یک دستگاه اکستریم VX در محوطه دفتر مرکزی مدیران خودرو 777 واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص در اختیار علاقمندان قرار داده شد.

عوامل و دست‌اندرکاران مدیران خودرو 777 از صبح در محل برگزاری تست درایو حاضر شدند و طبق برنامه‌ریزی، میزبان حضور گرم خانواده‌های علاقمند بودند.

ثبت نام تست درایو اکستریم VX

بر اساس فرم ثبت‌نام، بیش از 60 خانواده علاقمند در این مراسم جذاب حضور پیدا کردند و از حدود 9 صبح تا 15، به صورت نوبتی خودرو اکستریم در اختیار خانواده‌ها قرار داده شد تا یک دور آزمایشی با این خودرو فوق‌العاده بزنند.

تست درایو خودرو اکستریم VX

جالب است که تعدادی از خانواده‌ها هم‌اکنون مالک تیگو 8 پرومکس یا تیگو 8 پلاگین هیبرید هستند و بر مبنای طرح جایگزینی، تمایل دارند که خودرو جدیدتر و بهتری را خریداری کنند.

جالب‌تر اینکه تعدادی از خانواده‌ها که در تست رانندگی اکستریم حضور پیدا کردند، دارای خودروهای برتر دنیا از جمله مرسدس بنز یا ب ام و بودند.

شرایط برگزاری تست درایو اکستریم VX

مراسم به شکل منظم و بدون مزاحم انجام شد و خوشبختانه همه خانواده‌هایی که تمایل به حضور در تست درایو داشتند، فرصت سواری با خودرو اکستریم VX را پیدا کردند. عوامل و پرسنل مدیران خودرو 777 حتی برای بارش احتمالی باران هم موارد لازم را پیش‌بینی کرده بودند و به هنگام بارش، خودروهای ویژه‌ای را برای جابجایی خانواده‌ها تا خط استارت در نظر گرفته بودند.

علاوه بر این، از همه خانواده‌های حاضر در این برنامه نیز پذیرایی به عمل آمد تا خاطره خوبی برای علاقمندان از سوی مدیران خودرو 777 باقی بماند.

رانندگی خودرو اکستریم

لازم به ذکر است که برنامه تست درایو اکستریم VX، برای گروه‌های بعدی نیز برنامه‌ریزی شده و متعاقبا از سوی صفحات اجتماعی مدیران خودرو 777 به علاقمندان و مدعوین اعلام خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *