اخبار 777

اکستریم TXL و اکستریم LX رسما معرفی شدند

خودرو اکستریم txl , lx
خودرو اکستریم txl , lx

اکستریم TXL و اکستریم LX رسما معرفی شدند

بعد از معرفی برند اکستریم از سوی شرکت مدیران خودرو و فروش موفقیت‌آمیز مدل VX به عنوان پرچمدار خودروهای لوکس این شرکت در سال 1403، نوبت به معرفی و رونمایی رسمی دو محصول جدید از این برند لوکس رسید.

سر فصل‌های مقاله

مدیران خودرو، حضور خود در بازار لوکس‌ها را تقویت کرد

برند اکستریم که زیرشاخه سازنده خودروهای لوکس و پریمیوم در مدیران خودرو محسوب می‌شود، از ابتدای ورود به بازار ایران سعی کرد با تولید محصولات با کیفیت برتر، هم سابقه ذهنی افکار عمومی نسبت به خودروهای ساخت چین را تغییر دهد و هم اینکه احترام متقابل بیشتری بین خود و مشتریان را در ایران و بازار بین‌المللی ایجاد کند.

این هدف و ماموریت بزرگ با معرفی و فروش اکستریم VX استارت قدرتمندانه‌ای داشت و شرایط را برای ورود محصولات بعدی هموارتر کرد تا جایی که در نخستین روزهای پاییز 1403 دو خودرو جدید اکستریم با نام‌های TXLو LX نیز در مراسم ویژه‌ای  به صورت رسمی به بازار ایران معرفی شدند.

گزارش اختصاصی مجله 777 از این مراسم را دنبال کنید.

txlو lx

اکستریم در ابعاد متفاوت

سالن همایش مجموعه ایران مال در غرب تهران در یک عصر پرباران پاییزی، شاهد شکوفایی دو ستاره تازه‌وارد به بازار خودرو ایران بود.

پیش از رونمایی دو برادر کوچک‌تر اکستریم VX، مجری برنامه توضیحات مختصری درباره جایگاه فعلی و آینده برند اکستریم در بازار خودرو ایران به حضار داد و سپس دو تن از مدیران برند اکستریم، درباره ایده ساخت خودرو با کیفیت ممتاز در شرکت مدیران خودرو و دلایل ورود محصولات این برند را به بازار ایران تشریح کردند.

آقایان مِن و مایکل از مدیران ارشد اکستریم در ایران، ساخت خودروهای لوکس از سوی مدیران خودرو را به عنوان نمادی از پیشرفت و تحول خودروسازی در کمپانی چری در چین و متعاقب آن در شرکت مدیران خودرو دانستند و تاکید کردند که محصولات اکستریم برای آسایش و راحتی بیشتر در رانندگی ساخته شده و تا سر حد امکان برای احترام به مشتری طراحی شده است.

پس از صحبت‌های دو مقام ارشد چینی مدیران خودرو، نوبت به بخش هیجان‌انگیز مراسم یعنی ورود دو دستگاه اکستریم TXL و LX به سالن رسید و همراه با پخش موسیقی گیرا و دمیدن مِه‌دود، دو خودرو جدید و زیبای اکستریم تا محل قرارگیری خود روی استیج حرکت کردند و برای دقایقی، هماهنگی موسیقی، تصاویر جذاب و رنگ و نور، فضای سالن را به کلی تغییر داد.

دو خودرو اکستریم TXL و LX در موقعیت مناسب ایستادند و به صورت رسمی برای خبرنگاران، عکاسان و مهمانان دیگر ژست گرفتند.

مدیران اکستریم

جزئیات فنی اکستریم TXL و LX

در بخش پایانی مراسم نیز یحیی دادگر در مقام مدیر محصول اکستریم، پرزنته تصویری نسبتا مفصلی از دو محصول TXL و LX را به مهمانان و خبرنگاران ارائه کرد و جزئیاتی از نحوه ساخت این دو خودرو و دقت نظری که برای طراحی و ساخت آنها وجود داشته را فاش کرد.

ابتدا اکستریم TXL به عنوان یک کراس‌اوور نسبتا بزرگ معرفی شد و بعد جزئیات فنی اکستریم LX به عنوان یک کراس‌اوور اسپرت و جوان‌پسند با سایز متوسط مورد بررسی قرار گرفت.

اکستریم TXL نشان داد که همه توانایی‌های فنی اکستریم را در ابعادی کوچک‌تر جمع کرده و به عنوان یک خودرو لوکس با ظاهری جذاب و زیبا، تقریبا هیچ چیزی کم ندارد. از موتور 2 لیتری توربو با 261 اسب بخار و 400 نیوتن متر گشتاور گرفته تا گیربکس اتوماتیک 8 سرعته و حالت رانندگی دو دیفرانسیل دائم (AWD) و فهرست طولانی امکانات و آپشن‌ها که انگار تمامی ندارند.

دکوراسیون داخلی اکستریم TXL با صندلی‌های چرم درجه 1 (چرم ناپا) با همراهی ماساژور با چند برنامه مختلف در صندلی‌های جلو گرفته تا داشبورد جذاب و مانیتور بزرگ، بهترین خوشامدگویی را به سرنشینان دارد.

در بخش ایمنی و راحتی TXL، سیستم‌های 21‌گانه همیار راننده (ADAS) و رادارهای متنوع عملکرد درخشانی دارند و وسعت دید راننده را تا 540 درجه ارتقا بخشیده‌اند.

در بخش دسترسی‌ها و ابزار کنترل در کابین نیز فهرست امکانات TXL شگفت‌انگیز و جذاب است. از اهرم دنده در کنار فرمان و شیفترهای تعویض دنده گرفته تا سیستم صوتی و تصویری با مهندسی صدای سونی و همچنین هدآپ دیسپلی شفاف و کارآمد، همگی فضای دلپذیری را برای راننده و سرنشین ایجاد کرده‌اند.

اکستریم TXL از معدود خودروهای بازار ایران است که اتوپارک هوشمند با هدایت کامل را دارد و همچنین توانسته در زمینه ایمنی در تصادف نیز بالاترین نمره اوورآل را تاکنون در بین خودروهای آزمایش شده در موسسه ایمنی چین (CnCAP) را به دست بیاورد.

اکستریم lx

اکستریم LX، کراس‌اوور جوان‌پسند

بعد از معرفی قابلیت‌های پرتعداد TXL، نوبت به کوچکترین عضو در جمع برادران اکستریم رسید. اکستریم LX تقریبا برای نخستین بار بود که در معرض دید خبرنگاران قرار گرفت و مدیر محصول اکستریم، توضیحات جذابی از این خودرو ارائه کرد.

اکستریم LX با استفاده از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ می‌تواند تا حد 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده بگذارد. در بخش انتقال نیرو هم گیربکس هفت‌سرعته اتوماتیک دوکلاچه، قدرت موتور را به هر 4 چرخ خودرو اعمال می‌کند.

با توجه به ابعاد و وزن اکستریم LX می‌توان گفت این خودرو برای قشر جوان که علاقمند به رانندگی پرتحرک و داینامیک هستند بسیار مطلوب خواهد بود و تزئینات داخلی خودرو نیز با همین رویکرد طراحی شده است و تفاوت‌هایی با برادران بزرگ‌تر خود دارد.

اکستریم LX نیز خودرو ایمن و مستحکمی است که با کمک شرکت‌های سازنده اروپایی مثل بنتلر آلمان توانسته امنیت سرنشینان را تا حد زیادی تضمین کند.

به صورت خلاصه امکانات و آپشن‌های این خودرو شامل: 6 کیسه هوا، دستیارهای رانندگی خودران سطح 2، سیستم صوتی سونی با 9 بلندگو، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن، شارژر بی‌سیم فوق‌سریع، سیستم تهویه الکتریکی، اتولایت و دی‌لایت، سنسور باران، تریم چرمی کابین و فرمان، کنسول جلو و عقب، سانروف و سقف پانوراماست.

اکستریم lx

قیمت اکستریم TXL و LX

در مراسم رونمایی از دو محصول جدید اکستریم، اطلاعاتی در مورد قیمت رسمی TXL و LX اعلام نشد اما مدیران خودرو 777 به عنوان نمایندگی برتر، در صورت اعلام قیمت رسمی از سوی برند اکستریم و شرکت مادر، بلافاصله شرایط فروش اکستریم و قیمت هر یک از این دو محصول را در سایت منتشر خواهد کرد.

اکستریم txl

اکستریم، یک محصول جهانی برای ایران

در آخرین بخش از توضیحات فنی در مورد اکستریم TXL و LX، درباره گارانتی 7 ساله یا 200 هزار کیلومتری این دو کراس‌اوور زیبا و لوکس صحبت شد. اما نکته مهم دیگر این بود که کلیه محصولات اکستریم با همکاری و مشارکت مستقیم بهترین قطعه‌سازان، مهندسان و طراحان شرکت‌های اروپایی، آمریکایی و ژاپنی مثل بوش، بورگ‌وارنر، کوالکام، سونی، والئو، بنتلر و… به تولید رسیده و به همین دلیل است که شرکت مدیران خودرو چنین گارانتی طولانی و محکمی را برای مدل‌های مختلف اکستریم در نظر گرفته‌ است.

مراسم رونمایی از دو مدل جدید اکستریم، با حضور خبرنگاران روی سن و تصویربرداری از TXL و LX به پایان رسید.

اکستریم txl

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *