تست درایو محصولات مدیران خودرو پیست آزادی

تست درایو محصولات مدیران خودرو پیست آزادی


اگر پيش از اين تجربه رانندگی با محصولات مدیران خودرو را داشته‌اید، حتما طعم تکنولوژی و آسایش خاطر رانندگی با اين محصولات خوب، ايمن و قابل اطمينان را چشيده‌ايد.
راز وفاداری بی‌مثال مشتريان مدیران خودرو به محصولات اين برند خودروساز هم در همين تجارب رانندگی قبلی نهفته است.
ما در نمایندگی 777 مدیران خودرو باور داريم که اين تجربه رانندگی قابل بيان و انتقال به ديگران در قالب ویدیو، کلام و یا متن نيست و همه علاقه‌مندان خودرو باید امکان تجربه رانندگی با جدیدترین محصولات مدیران خودرو را داشته باشند.
به همين دليل، نمایندگی رسمی مدیران خودرو کد ۷۷۷ به عنوان نماینده رسمی فروش محصولاتMVM در تهران و استان البرز، امکان تجربه رانندگی با خودروهای نسل جدیدMVM را در فضايي استاندارد و ايمن برای علاقه‌مندان در پیست اتومبیلرانی آزادی فراهم آورده است.
علاقه‌مندان در اين رانندگی تجربی، علاوه بر لمس هيجان و نوآوری در محصولات مدیران خودرو، می‌توانند از آموزش‌های حين رانندگی بهره‌مند و با امکانات و آپشن‌های به روز اين خودروها به خوبی آشنا شوند.
برای تست رانندگی خودروهای MVM در داخل مجموعه زيبای پیست آزادی، علاقه‌مندان تهرانی می‌توانند از دو طریق فرم ثبت نام تست درایو در سایت 777 مدیران خودرو و یا تماس با شعب ۷۷۷ به شماره تلفن 02148000781 ، برای برگزاری تست درایو در تاریخ 30 بهمن ماه در ساعت 12 ظهر تا 18 بعد ازظهر رزرو کنند.
پس از تاييد رسمی زمان دقیق تست درایو با درخواست کنندگان، همه چيز برای تجربه هيجان انگيز رانندگی با محصولات مدیران خودرو فراهم خواهد بود.

 

مشتاق دیدار شما در پیست تست رانندگی هستیم.

تلفن شعب برای هماهنگی و ثبت نام تلفنی برای تست درایو : 02148000781

فرم رزرو تست درایو:

  https://mvmchery.com/testdrive/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *