بررسی خودرو, ویدئوها

ویدئو تست و بررسی آریزو 5 توربو سری جدید

آریزو 5
آریزو 5

ویدئو تست و بررسی آریزو 5 توربو سری جدید

خودرو آریزو 5 بر اساس مدل مفهومی آلفا در سال 2016 جهت عرضه در بازارهای جهانی و بازار کشور چین طراحی و تولید گردید. فروش آریزو 5 در طول حضور 5 ساله خود در بازارهای مختلف تا به حال با دو فیس لیفت مواجه شده است. یکی از آن تغییرات، تغییر موتور خودرو از 1500 سی سی تنفس طبیعی و گیربکس های دستی و CVT به 1500 سی سی توربو و استفاده از گیربکس CVT بود که در طول 4 سال حضور خود در بازار توانست به فروش قابل توجهی در بازارهای جهانی دست یابد.

سر فصل‌های مقاله

به عنوان مثال: فروش 700 هزار دستگاه خودرو در طول 5 سال در بیش از 80 کشور و منطقه ی جهان. همچنین این خودرو در طول 5 سال حضور خود در بازارهای مختلف توانسته است به عناوین و جوایز مختلفی دست یابد، از جمله کسب 5 ستاره در تست تصادف C-NCAP با امتیاز 56.24 در سال 2016 و کسب جایزه “World Dry Extreme” در کشور شیلی از دیگر افتخارات کسب شده توسط مدل محبوب آریزو 5 است.

اما در سال 2021 این خودرو با تغییرات محدود در نمای خارجی و تغییرات گسترده فنی و طراحی داخلی خودرو مواجه گردید و در بازار کشور چین به عنوان اولین بازار عرضه شد. تغییرات ظاهری شامل: تغییر در طراحی رینگها و ارتقاء طراحی جلو پنجره بر اساس زبان طراحی جدید محصولات مدیران خودرو بر اساس طراحی مدل کهکشانی است. همچنین تغییرات فنی خودرو شامل به‌کارگیری گیربکس 9 سرعته CVT، ترمز پارک برقی، فرمان برقی و اتوهلد است. همچنین طراحی داخلی خودرو بر اساس زبان طراحی خودروهای مدرن بازار به روز رسانی شده و با جایگذاری بهتر ادوات و دکمه های مختلف و افزایش سایز نمایشگر به 8 اینچ، ارگونومی بالایی را برای مصرف کننده فراهم نموده است. از دیگر ویژگی های مثبت آریزو 5 توربو تجهیز خودر به GPS با زبان فارسی است که مسیر یابی را برای مصرف کنندگان ایرانی آسان تر از قبل می کند.

برای بررسی بیشتر آریزو 5 توربو سری جدید با مشخصات فنی کامل کلیک کنید.

منبع: پایگاه خبری اتومبیل فارسی

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

mvmchery

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *