اخبار 777

گزارش تابستانی مدیران خودرو 777، بازار داغ و رتبه اول فروش 

گزارش تابستان 1403
گزارش تابستان 1403

گزارش تابستانی مدیران خودرو 777، بازار داغ و رتبه اول فروش 

در روزهای پایانی تابستان 1403، همانطور که در گزارش قبلی مجله 777 ذکر شد، پیش‌بینی‌ ما به حقیقت نزدیک شد و بازار خودرو کشور با توجه به آغاز تحویل چند ده هزار دستگاهی از سوی مدیران خودرو و شرکت‌های دیگر و واردکنندگان، از سکون و رکود درآمد و در نیمه دوم تابستان رونق گرفت.

سر فصل‌های مقاله

بازگشت رونق به بازار خودرو ایران

گزارش عملکرد مدیران خودرو 777 به عنوان یک مجموعه بزرگ و پیشرو در حوزه‌های مختلف بازار خودرو در تابستان، بار دیگر ثابت کرد که این مجموعه همچنان توانسته رتبه 1 فروش در کشور را حفظ کند و در عین حال در زمینه‌های دیگر نیز به عنوان نمایندگی برتر عمل کرده است.

مدیران خودرو 777 در زمینه فروش محصولات شرکت مدیران، تابستان بسیار موفقی را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌آید هر روز بر اطمینان و اعتماد مشتریان نسبت به عملکرد این مجموعه افزوده می‌شود.

راه‌اندازی تعمیرگاه تخصصی و خدمات پس از فروش VIP از سوی 777، نیز نمونه دیگری در راستای توسعه این نمایندگی بود که به رشد و گستردگی سطح ارتباط با مشتریان کمک شایانی کرد.

از سوی دیگر در هفته‌های اخیر، اداره تحویل نمایندگی 777 مدیران خودرو نیز به صورت پرفشار و بدون وقفه در تلاش بوده تا خودرو مشتریان به موقع به آنها تحویل داده شود. در همین راستا مراسم تحویل اولین سری از خودرو اکستریم VX به تعدادی از مشتریان نیز دستاورد جذاب تابستان امسال بود که همچنان روند تحویل خودروهای تازه‌وارد یا عادی دیگر هم در جریان است.

 

الان وقتشه

تابستان گرم، فرصت داغ خرید خودرو

تجربه و دانش مدیران خودرو 777 در سال‌های اخیر باعث شده که توصیه کارشناسان این مجموعه برای مشتریان، به عنوان پیشنهاد طلایی و مفید می‌تواند مورد توجه مخاطبان و مشتریان قرار گیرد.

در همین راستا مدیران خودرو 777 اخیرا در کارزاری، به همه کسانی که قصد خرید یا تبدیل به احسن کردن خودروشان را دارند توصیه کرده که از شهریور 1403 به عنوان یک فرصت عالی استفاده کنند.

بنابراین به مخاطبان عزیز مجله 777 و مخاطبان بازار خودرو توصیه می‌کنیم به گزارش ویژه خرید خودرو در این لینک مراجعه کنند و نیاز خود را با سبد محصولات متنوع تابستانی مدیران خودرو رفع کنند. اگر قصد خرید دارید، الان وقتشه…

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

بازگشت ایکس 55، کراس‌اوور جذاب به شرایط فروش

خبر مهم دیگر این که به زودی ام وی ام X55 به عنوان یکی از پرطرفدارترین کراس‌اوورهای میان رده ایران در چهار سال اخیر، دوباره در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

بعد از ماجراهایی که به واسطه شکستگی اکسل عقب یکی از خودروهای ایکس 55 به وجود آمد و بزرگ‌ترین فراخوان برای رفع نقص این خودرو در تاریخ صنعت ایران شکل گرفت، تمام کسانی که مالک این خودرو از نسل قبلی بودند و به نمایندگی‌ها مراجعه کردند، نگرانی به خاطر تکرار این اتفاق تلخ را به اطمینان بدل کردند.

حالا خبر رسیده که به زودی ام وی ام ایکس 55 پرو دوباره در معرض فروش قرار خواهد گرفت و کسانی که به این خودرو علاقمند هستند می‌توانند به هدف خود برسند.

در صورتی که به خرید این محصول پرفروش و جذاب تمایل دارید منتظر خبرهای بعدی برای باز شدن سایت برای خرید و شرایط فروش ایکس 55 باشید.

توصیه‌های مدیران خودرو 777 برای خرید، جایگزینی خودرو جدید به جای خودرو کارکرده یا ارائه خدمات برتر، برآمده از تجربه و اهداف عالی این شرکت است و توجه به آن به سود مشتریان گرامی منجر خواهد شد.

مدیران خودرو 777 تاکنون 4 شعبه و 3 شوروم در دو استان تهران و البرز راه‌اندازی کرده است و خدمات کامل از خرید نقد و اقساط تا تحویل و خدمات پس از فروش را برای محصولات شرکت مدیران، به مشتریان ارائه می‌کند.

نمایندگی 777 مدیران خودرو از 31 استان کشور مشتری دارد و بالاترین سطح ارتباط با مشتریان را نیز به دست آورده است.

ایکس 55 پرو

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *