تعمیر و نگهداری خودرو

خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مقیاس متفاوت

افتتاحیه خدمات پس از فروش
افتتاحیه خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مقیاس متفاوت

مدیران خودرو 777 طی مراسمی باشکوه، بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز خدمات پس از فروش محصولات ام وی ام، فونیکس و اکستریم را افتتاح کرد.

سر فصل‌های مقاله

بزرگ‌ترین تعمیرگاه VIP در 777 افتتاح شد

مرکز خدمات پس از فروش 777، بزرگ‌ترین و مجهزترین تعمیرگاه کشور برای ارائه سرویس‌های متنوع به مشتریان محصولات مدیران خودرو است که با توجه به نیاز رو به رشد در این زمینه، اتفاقی مهم برای دارندگان محصولات ام وی ام، فونیکس و اکستریم تلقی می شود.

با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای برنامه توسعه در مدیران خودرو 777، مراسم ویژه‌ای برای افتتاح مرکز خدمات پس از فروش با حضور مهمانان، جمعی از مقامات شرکت مدیران خودرو، نمایندگانی از اصحاب رسانه برگزار شد تا حاضران با این تعمیرگاه استاندارد و مجهز بیشتر آشنا شوند.

گزارش مجله خبری 777 را از این مراسم در ادامه خواهید خواند.

افتتاحیه تعمیرگاه مدیران خودرو

مهمانان ویژه مراسم افتتاح تعمیرگاه 777

عصرگاه نهم مرداد 1403، مهمانان مراسم افتتاحیه تعمیرگاه 777 به تدریج وارد سالن برگزاری جشن شدند در حالی که نوای روحبخش چنگ با سرپنجه هنرمند بانو شبنم به‌گُزین، خوشامد زیبایی را رقم زد.

کمی بعد، مهمانان ویژه مراسم شامل مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو، خبرنگاران و اصحاب رسانه شاهد نمایش دو کلیپ جذاب و پرهیجان از طریق نمایشگرهای بزرگ بودند که با دو ضرباهنگ متفاوت، مرکز خدمات پس از فروش 777 را معرفی می‌کرد. در کلیپ اول هنروران پارکوریست متناسب با حال و هوای المپیک، نمایشی پر جنب و جوش را در محوطه تعمیرگاه مدیران خودرو ترتیب دادند که ضربان قلب بیننده را بالا برد و در عین حال اشتیاق و توانمندی پرسنل تعمیرگاه را برای یک استارت محکم و پرانرژی، به زیبایی نشان داد.

کلیپ دوم نیز به شکل رسمی و با استفاده از تصاویر هوایی و گفت‌و‌گو با مشتریان راضی از خدمات این تعمیرگاه، اهداف اصلی مدیران خودرو 777 از راه‌اندازی این مرکز خدماتی تشریح کرد.

لابلای این رفت و آمدها نیز سعید توکلی، گوینده خوش‌صدای رادیو و مجری برنامه، ضمن خوشامدگویی به حاضران توضیحات و اطلاعات مفیدی در مورد مرکز خدمات پس از فروش 777 برای مهمانان ارائه کرد و به تدریج نیز فضا را برای سخنرانان آماده کرد با این جمله که:«مستر مِن، استیج در اختیار شماست…»

خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مقیاس متفاوت

خدمات پس از فروش، کلید مشتری‌مداری مدیران خودرو

نخستین سخنران مراسم آقای مِن لین‌بو (Men Linbo) معاون اجرایی شرکت مدیران خودرو بود که به شکل مختصر و مفید درباره ارزش و جایگاه خدمات پس از فروش صحبت کرد:

«مهمانان عزیز، شرکاری تجاری محترم و اصحاب رسانه، خوشحالم که در کنار شما در جشن افتتاح خدمات پس از فروش 777 حضور داریم. می‌خواهم از طرف مدیران خودرو به خاطر حمایت‌های‌تان از همه شما تشکر کنم و همچنین به خاطر اعتمادی که به ما داشته‌اید. به خاطر همین اعتماد است که تلاش می‌کنیم خدمات پس از فروش درخور و حتی بیشتر از آن چیزی که مشتریان می‌خواهند به آنها ارائه کنیم.

ما اینجا صدای مشتریان را می‌شنویم و همچنین صدای کارشناسان را، تلاش می‌کنیم رضایت و چیزی که از ما انتظار دارند را به آنها هدیه کنیم. می‌دانیم که ارائه خدمات خوب و شایسته نیاز به ابزار و تجهیزات خوب و به‌روز دارد. به همین خاطر از تکنولوژی روز و در کنار آن از تیم حرفه‌ای و باتجربه برای رسیدن به استانداردهای بالا استفاده می‌کنیم.

نگاه ما به آینده نشان می‌دهد که به فلسفه مشتری‌مداری پایبندیم و به این مسیر ادامه خواهیم داد و این نگاه سطح جدیدی از خدمات را به مشتریان رقم خواهد زد.

این اعتماد به نفس را داریم که با تلاش خودمان و مهارت نمایندگی‌هایی مثل مدیران خودرو 777 که اینجا دیدید چه کارهای خوبی انجام داده‌اند، مثل ستاره در بازار بدرخشیم.»

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

777 سمبل توسعه پایدار مدیران خودرو است

مجری مراسم تا معرفی سخنران بعدی، به این نکته اشاره کرد که با تجهیز مرکز خدمات پس از فروش 777 که همزمان یک VIP سِنتر نیز هست، پذیرش مشتریان رشد چشمگیری پیدا می‌کند و در بالاترین حد به پذیرش 120 خودرو در روز خواهد رسید و این به معنی ارائه خدمات به 20 هزار خودرو در سال توسط 777 است.

با این خبر هیجان‌انگیز بود که از احمد معروف‌خانی‌ها مدیر عامل شرکت MVM، متولی خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو دعوت شد به عنوان سخنران دوم پشت تریبون قرار بگیرد. مهندس معروف‌خانی‌ها نیز در اهمیت راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو توسط 777 چنین گفت:

«در دنیای امروز، صنعت خودروسازی تنها به تولید و فروش خودرو محدود نیست و اهمیت خدمات پس از فروش روز به روز رشد کرده و انتظارات مشتریان نیز بالا رفته است. ما در شرکت مدیران خودرو، شعار “همراه ایده‌آل” را مطرح کرده‌ایم و معتقدیم هر خودرو تنها یک بار فروخته می‌شود اما مشتری بارها به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه می‌کند.

نمایندگی 777 نماد تعهد ما به ارتقای سطح خدمات به مشتری و بهبود مستمر آن است. نمایندگی 777 با بهره‌گیری از فناوری و تخصص فنی، آماده ارائه خدمات به مشتریان است. امروز با افتتاح تعمیرگاه VIP از سوی 777، گام دیگری در راستای اهداف خود برمی‌داریم تا بتوانیم رضایت بیشتری از سوی مشتریان خود جلب کنیم.

در این مرکز 22 جایگاه ساخته شده که کار آسانی نیست و می‌توان در روز بیش از 100 پذیرش انجام داد. در کنار خدمات تعمیرگاهی، ایستگاه‌های بادی شاپ (بدنه)، شاسی‌کشی، دیتیلینگ (Detailing) و کارواش اتوماتیک نیز در نظر گرفته شده که با این تجهیزات، نمایندگی 777 توانسته امتیاز بالای 800 را در رضایت‌مندی مشتری به دست آورد.

نکته مهم دیگر این است که در این مرکز موارد بازگشت به تعمیرگاه، کمتر از 1 درصد بوده و در بحث تامین قطعات یدکی نیز 777 توانسته با پشتیبانی مدیران خودرو تا حد 80 درصد از قطعات مورد نیاز را تامین و ذخیره کند.

نمایندگی 777 با عملکردی بر پایه احترام به مشتری از سوی پرسنل باصداقت، سمبل توسعه پایدار برای مدیران خودرو است. از همه افرادی که در رسیدن به این هدف، تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم که با حضور شما سروران، مرکز خدمات پس از فروش 777 با استاندارد VIP را رونمایی می‌کنیم.»

نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو

افتتاح تعمیرگاه 777 با نورافشانی

لحظاتی بعد از پایان سخنرانی‌ها، از مدعوین دعوت شد که با قدم گذاشتن بر فرش قرمز، به سمت مراسم افتتاح تعمیرگاه 777 و VIP Center حرکت کنند. دقایقی بعد، روبان آماده شده برای افتتاح از سوی مدیران ارشد نمایندگی 777 و مقامات شرکت مدیران خودرو بریده شد و خبرنگاران نیز این لحظه جذاب را مصور کردند در حالی که هیجان مراسم با آتش‌بازی و نورافشانی به اوج رسید.

کمی بعد، کیک ویژه افتتاح تعمیرگاه 777 در لانژ یا سالن انتظار شیشه‌ای و لوکس این مرکز نیز بریده شد و تابلوی مخصوص برنامه هم با امضای مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و نمایندگی 777 به یادگار باارزش این شب خاطره‌انگیز، مبدل گشت.

بعد نوبت به معرفی بخش‌ها و امکانات و تجهیزات مفصل تعمیرگاه 777 از سوی مهندس حکیمیان مدیر مرکز خدمات پس از فروش 777 رسید و مدعوین و خبرنگاران فرصت پیدا کردند با جزئیات سالن تعمیرگاه و هزارتوی انبار مکانیزه قطعات آشنا شوند و سوالات خود را از مسئولان مربوطه بپرسند.

مدیران خودرو 777 با افتتاح مرکز خدمات پس از فروش VIP، در کنار توانایی بالای فروش محصولات مدیران خودرو، زمینه تازه‌ای را برای توسعه خود فراهم کرده و قصد دارد به موازات کسب رتبه 1 فروش در کشور، در زمینه ارائه خدمات پس از فروش نیز رتبه نخست را به دست آورد.

خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مقیاس متفاوت

مرکز خدمات پس از فروش VIP در یک نگاه

بخشی از امکانات و ویژگی‌های مرکز خدمات پس از فروش 777 به این شرح است:

ـ دارای دو سالن مجزای تعمیراتی و رنگ و بدنه

ـ دارای انبار یدکی طبقاتی

ـ 22 ایستگاه تعمیراتی

ـ 8 ایستگاه صافکاری و نقاشی

ـ 3 ایستگاه دیتیلینگ

ـ سالن پذیرش با امکان رویت خودرو و تجهیزات رفاهی خاص (VIP)

ـ به کارگیری افراد متخصص و مجرب دانشگاهی و استفاده از تجهیزات به‌روز و ‌حرفه‌ای عیب‌یابی

ـ مدیریت زمان مشتری با استفاده از مدل‌های بهینه شده در فرایند تعیین نوبت

ـ استقرار سوپروایزر یا مشاور پذیرش برای مدیریت زمان مشتری

ـ امکان مشاهده تمام مراحل و فرایندهای فنی از سوی مشتری

ـ حضور سوپروایزر از ابتدای فرایند پذیرش تا ترخیص خودرو در کنار مشتری و ارائه اطلاعات کامل از وضعیت خودرو

ـ خدمات سرویس سریع کمتر از یک ساعت

ـ امکان انتقال خودرو مشتری به محل سکونت وی

ـ امکان ارائه خدمات تعمیر و نگهداری از راه دور به مشتریان بیمار

خدمات پس از فروش مدیران خودرو در مقیاس متفاوت

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *