بهترین نمایندگی مدیران خودرو

 

بهترین نمایندگی مدیران خودرو

نمایندگی در مقیاس جهانی

با توجه به ثبت نام اینترنتی و فروش خودرو در سامانه یکپارچه ، انتخاب بهترین نمایندگی مدیران خودرو برای انجام و تکمیل مراحل و دریافت خودرو بسیار مهم می باشد.

یک نمایندگی ایده آل فروش خودرو به چه شکل می تواند تمام نیاز های مشتریان را برآورده سازد ؟ چه نکاتی در انتخاب یک نمایندگی به عنوان بهترین نمایندگی برای مشتریان حائز اهمیت است ؟
ویژگی های یک نمایندگی خودرو برای ایجاد حس اعتماد و اطمینان به مشتریان چیست ؟

یک نمایندگی به چه شکل میتواند نیاز ها و دغدغه های مشتریان را به بهترین شکل برطرف نماید؟

مسلما پاسخ به این سوال ها میتواند خیال خریدار را از وجود هر گونه نگرانی آسوده خاطر بکند .

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

جلب حداکثری رضایت مشتری هدف اصلی نمایندگی 777 مدیران خودرو می باشد

این فرآیند با اولین تماس تلفنی ، یا مراجعه حضوری مشتری و یا ارسال پیام در شبکه های اجتماعی شروع شده و به راهنمایی و مشاوره کامل ، همراهی در ثبت نام و تکمیل مدارک و در نتیجه تحویل خودرو ختم می شود . نمایندگی 777 در جای جای این مسیر به دنبال ارائه خدماتی متمایز به مشتریان است . خدماتی که مشتریان در سایر نمایندگی ها نمی توانند کسب کنند و دلیل انتخاب نمایندگی 777 برای مشتریان همین می باشد .

 

بهترین نمایندگی مدیران خودرو

 

وقتی فردی تصمیم به خرید یکی از خودروهای مدیران خودرو شامل برند ام وی ام MVM و فونیکس FOWNIX میگیرد قطعا اسم نمایندگی 777 مدیران خودرو را نیز خواهد شنید .

چرا بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 777 می باشد ؟

  • رتبه ۱ فروش مدیران خودرو در کشور در 2 سال اخیر
  • دارای ۴ شعبه فعال در تهران و کرج
  • دارای اداره تحویل اختصاصی
  • خدمات پس از فروش VIP مدیران خودرو
  • ثبت نام بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • راهنمایی و مشاوره پیگیرانه و دقیق برای ثبت نام در سامانه یکپارچه

دعوت از نمایندگی مدیران خودرو 777 در نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای چین 2023

در اردیبهشت 1402 ( آوریل 2023 ) نمایشگاه بین المللی خودرو شانگهای چین برگزار شد و نمایندگی مدیران خودرو 777 به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های مدیران خودرو و چری در جهان و رتبه یک فروش در ایران در این نمایشگاه معرفی شد .

این معرفی به دلیل عملکرد بسیار عالی نمایندگی 777 مدیران خودرو در ایران بود که علاوه بر فروش بالا ، به دلیل تکریم مشتریان و رضایتشان از نمایندگی 777 و همچنین ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی با مشتریان بوده است .

خودرو سازی بزرگ چری هر ساله با شرکت در این نمایشگاه و دعوت از برترین نمایندگانش در جهان و تقدیر از آن ها سعی بر ایجاد حس اعتماد و رابطه دوستانه بین خود ، نمایندگان فروش و مخاطبینش دارد .

سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت

از اسفند ماه 1401 بود که وزارت صمت فروش خودرو را انحصارا از طریق سامانه یکپارچه اعلام کرد و خودروسازان برای عرضه و فروش خودرو می بایست در این سامانه اقدام میکردند و متقاضیان خرید خودرو پس از ثبت نام و تکمیل مراحل و مدارک می توانند نسبت به خرید خودرو با شرایط اعلامی به این سامانه مراجعه کنند .

مدیران خودرو 777 به منظور راحتی کاربران و ثبت نام دقیق و سریع تر مخاطبان امکان ثبت نام توسط کارشناسان را برای متقاضیان فراهم کرده تا متقاضیان ثبت نام خود را به 777 سپرده و با خیال راحت نسبت به خرید خودرو اقدام کنند .

شایان ذکر است در دور اول ثبت نام مدیران خودرو 777 مفتخر بود به کسب بیشترین میزان اعتماد و رضایت مخاطبین و خریداران در کشور.  همواره در تلاش هستیم رضایت بیشتر شما را به دست بیاوریم.

خدمات مدیران خودرو 777

نمایندگی مجاز فروش کد ۷۷۷ مدیران خودرو در سال های اخیر توانسته است با ارائه خدمات متمایز و توجه حداکثری به نیاز مشتری رتبه یک فروش محصولات مدیران خودرو را در کشور کسب کند . این در حالی است که این رتبه در بازار رقابتی و با اختلافی باور نکردنی از سایر نمایندگان به دست آمده است .

گستردگی جغرافیایی کد ۷۷۷ در شهر تهران و کرج با چهار شعبه فعال و اداره تحویل اختصاصی کمک شایانی در تحقق این امر داشته است . اداره تحویل اختصاصی همراه با تحویل ناب که خدمات منحصر بفردی را برای مشتریان ارائه می کند .

همچنین این نمایندگی با راه اندازی مرکز خدمات پس از فروش ویژه برند فونیکس برای اولین بار در کشور خدمت متمایزی در ارائه خدمات با کیفیت و ممنحصر بفرد در حوزه صنعت خودرو برداشته است .

متقاضیان خودرو می توانند برای تسهیل روند ثبت نام به یکی از شعب نمایندگی ۷۷۷ مراجعه کرده تا کارشناسان ما روند انجام ثبت نام خودرو را با سرعت بیشتر برای این عزیزان انجام دهند . از ثبت نام اولیه و انتخاب نمایندگی ۷۷۷ به عنوان نمایندگی منتخب متقاضی ، کارشناسان ما سایر مراحل ثبت نام متقاضی را چک کرده و در تمامی مراحل تا تحویل خودرو همراه خریداران می باشند .

پس از خرید و تحویل خودرو توسط مشتریان از نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو ، برای رضایت و حس اعتماد مشتریان ، خودروها شامل خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری خودرو می باشند .

خدمات پس از فروش VIP مدیران خودرو 777

مدیران خودرو 777 به منظور رفاه بیشتر مشتریان ، خدمات پس از فروش اختصاصی خود را در اختیار خریداران خودروها و دارندگان محصولات مدیران خودرو قرار داده است تا در صورت نیاز به هر خدماتی برای خودرو مانند سرویس های دوره ای ، تعمیرات تخصصی ، تامین تمامی قطعات و سایر نیازها به این نمایندگی مراجعه کنند و از انجام دقیق و تخصصی خدمات بر روی خودرو خیالشان راحت باشد .

رضایتمندی مشتری

این مجموعه موفق به خاطر داشتن تاکید و تلاش بر جلب رضایت مشتری بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و تاکنون بیشتر از هزاران نفر به خاطر این ویژگی‌های تبدیل به مشتریان دائمی این نمایندگی شده‌اند و این نمایندگی را به سایر دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کرده اند .

بهترین نمایندگی مدیران خودرو

متقاضیان خودرو می توانند برای تسهیل روند ثبت نام به یکی از شعب نمایندگی 777 مراجعه کرده تا کارشناسان ما روند انجام ثبت نام خودرو را با سرعت بیشتر برای این عزیزان انجام دهند . از ثبت نام اولیه و انتخاب نمایندگی 777 به عنوان نمایندگی منتخب متقاضی، کارشناسان ما سایر مراحل ثبت نام متقاضی را چک کرده و در تمامی مراحل تا تحویل خودرو همراه خریداران می باشند .

پس از خرید و تحویل خودرو توسط مشتریان از نمایندگی 777 مدیران خودرو ، برای رضایت و حس اعتماد مشتریان ، خودروها شامل خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری خودرو می باشند

تست درایو محصولات مدیران خودرو

یکی دیگر از خدماتی که مدیران خودرو کد ۷۷۷ برای تمام مشتریان خود فراهم نموده است امکان تست تمامی خودروها هم در محل شعب در شهر تهران و کرج و هم در پیست اختصاصی ۷۷۷ در تهران می باشد . مشتریان می توانند با هماهنگی قبلی زمان تست درایو را رزرو کرده و به همراه خانواده تجربه شیرین و جذاب تست خودروهای جدید را در فضایی امن و در کنار مشاوران ۷۷۷ داشته باشند .

تعهد ، ارائه خدمت متمایز ، همراهی و پشتیبانی از مشتری افتخار این مجموعه بوده و به لطف وجود مرکز تماس اختصاصی ۷۷۷ ، تمامی خدمات در راستای تکریم مشتری و وفادارسازی آن ها به بهترین نحو ممکن انجام می شود . وجود تیم فروش با تجربه ، آموزش دیده و با دانش روز همواره می تواند خیال تمامی خریداران را برای شروع یک همراهی چند ساله مطمئن سازد . مشتریان می توانید در هر زمان و هر مکان به صورت تلفنی و یا حضوری از راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی کارشناسان ۷۷۷ بهره مند شوند تا بهترین تصمیم را برای خرید خودروی خود داشته باشند .

مدیران خودرو ۷۷۷ آماده ارائه خدمت به تمام مشتریان در سراسر کشور بوده و این اولویت را سر لوحه خود قرار داده است که مشتری سزاوار دریافت خدمتی متمایز و با کیفیت می باشد .
کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهند بود .

  • ۴۸۰۰۰۷۸۱ با شعبه سعادت آباد تهران
  • ۴۸۰۰۰۴۴۴ با شعبه ارگ تجریش
  • ۳۴۰۵۷۷۰۰ با شعبه عظیمیه کرج
  • ۳۴۰۵۸۸۰۰ شعبه مهرشهر کرج

بهترین نمایندگی مدیران خودرو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *