قیمت محصولات ام وی ام

قیمت محصولات ام وی ام


شرایط فروش  MVM X33S AT Sport

MVM X33S AT Sport

شرکت مدیران خودرو در راستای مشتری مداری ، کنترل بازار خودرو در کشور و ایجاد تسهیلات متنوع اقساطی برای تمامی اقشار مردم ، شرایط اقساطی محصولات مدیران خودرو را در روز سه شنبه 11 آذر ماه آغاز خواهد کرد.

 

مشتریان گرامی با توجه به محدود بودن ثبت نام ها هر چه سریع تر با شماره  تلفن های مشاورین شعب 777 تماس بگیرید و یا از طریق فرم پیش تبت نام ، خرید خودروی  MVM X33S AT Sport   اقساطی خود را تکمیل کنید.

فروش اقساطی MVM X33S AT Sport روز سه‌شنبه مورخ 11 آذر ماه با سهمیه بندی جهت هر نمایندگی در سیستم فعال خواهد شد.

 

MVM X33S AT Sport

 

 

جهت پیش ثبت نام آنلاین محصولات مدیران خودرو به لینک فرم پیش ثبت نام مراجعه کنید

 

 مشخصات فنی

  • حجم و نوع موتور (سی سی) : 1971 cc
  • تعداد سیلندر : 4 سیلندر، 16 سوپاپ
  • انتقال نیرو : 5 دنده اتوماتیک (5AT)
  • حداکثر گشتاور : 4000/ 180
MVM X33S AT Sport

موتور 2000 سی سی خودرو ارتقاء یافته و نصب گیربکس جدید اتوماتیک AT با 5 دنده رانندگی برشتاب تری را نسبت به نسل قبل فراهم می آورد. همچنین لیست نسبتا کاملی از آپشنهای پایداری و کمک ترمزی از جمله ABS, EBD ,ESP, HAS,TCS,EBA ,RSC در کنار دو ایربگ برای سرنشینان جلو و سیستم TPMS ایمنی بالاتری را برای سرنشینان خودرو فراهم می آورد. همچنین گارانتی 3 ساله و یا 100 هزار کیلومتر X33 جدید آرامش خیال خریداران محترم را فراهم می آورد.

MVM X33S AT Sport 
MVM X33S AT Sport

شرکت مدیران خودرو در دهمین سال حضور خودرو X33 در بازار ایران نسل چهارم خودرو مذکور را با نام MVM X33S AT SPORT به بازار عرضه نمود.

این نسل کامل ترین نسل این خودرو از لحاظ ویژگی های فنی و آپشنهای رفاهی است. در نگاه اول تغییرات ظاهری خودرو به خوبی مشهود است. تغییر جلو پنجره و سپر و رینگها در خارج خودرو و تغییر رنگ تودوزی، فرمان و دسته دنده جدید چهره خودرو را کاملا به روز نموده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *