آغاز ثبت نام نقدی آریزو 5 توربو و تیگو 7 جدید + آذر 99

شرکت مدیران خودرو برای کنترل قیمت بازار خودرو و جلب رضایت مشتریان ، شرایط نقدی دو محصول پر فروش خود ، یعنی آریزو 5 توربو  و خودروی شاسی بلند تیگو 7 جدید را در ماه آذر ماه 99 به قیمت قطعی از طریق نمایندگی های مجاز خود مثل نمایندگی 777 مدیران خودرو با تحویل 45 روزه آغاز خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید یا فرم پیش ثبت نام خودرو را پرکنید :

02148000781

فرم پیش ثبت نام خودرو 

 آریزو 5 TE (تاریخ ثبت نام 1 آذر ، تحویل 45 روز کاری )

قیمت نقدی خودرو : 625 میلیون تومان

  تیگو 7 IE (تاریخ ثبت نام 3 آذر ، تحویل 45 روز کاری )

 

قطعی خودروی تیگو 7  : 990 میلیون تومان

 

 

مدیران خودرو

خودروهای اعلامی سامانه یکپارچه مرحله دوم

خودروهای اعلامی سامانه یکپارچه مرحله دوم

ثبت نام مرحله دوم خرید خودروهای مدیران خودرو ( ام وی ام و فونیکس ) از سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد و متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ 20 تا 29 اردیبهشت ماه 1402 نسبت به ایجاد حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و همچنین ورود به سامانه یکپارچه وزارت صمت به آدرس اینترنتی  esalecar.ir مراجعه کنند و پیش ثبت نام خود را انجام دهند .

اما خودروهای اعلامی این مرحله چیست ؟

در ادامه به معرفی خودروهای مدیران خودرو که در این مرحله اعلام شده است می پردازیم .

 

خودروهای مدیران خودرو اعلامی در سامانه

برند خودرو
ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای ( جدید )
ام وی ام ایکس 22 پرو اتوماتیک
ام وی ام آریزو 5 توربو اسپورت ( جدید )
ام وی ام ایکس 55 پرو
فونیکس آریزو 6 پرو
فونیکس تیگو 8 پرو

 

شرایط عمومی برای خرید خودروهای اعلامی سامانه یکپارچه :

  • سیم کارتی که ثبت نام با آن صورت میپذیرد میبایست ، حتما به نام متقاضی باشد .
  • هر کد ملی مجاز به انتخاب یکی از خودروهای اعلامی سامانه یکپارچه می باشد .
  • سن متقاضی باید حتما بیشتر از ۱۸ سال باشد .
  • از آخرین خرید از مدیران خودرو و یا سایر خودرو سازها می بایست حداقل ۲ سال و سایر خودروسازها 4 سال گذشته باشد ( منظور خرید مستقیم می باشد، به نحوی که در شرکت های مذکور ثبت نام نموده و خودرو خریداری کرده باشید ، در صورتی که از بازار آزاد نمونه های پلاک شده و یا کارکرده خریداری کردید ، می توانید از طریق سامانه وزارت صمت خرید خود را انجام دهید )
  • عدم وجود پلاک فعال متقاضی
  • متقاضی خرید یکی از خودروهای اعلامی سامانه یکپارچه می بایست دارای گواهی نامه باشد .
  • لازم بذکر است وجه مسدود شده حساب وکالتی جهت خرید خودرو ، پس از اعلام نتایج قابل برداشت می باشد .
  • متقاضی باید در یکی از بانک ها نسبت به ایجاد حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و واریز مبلغ 100 میلیون تومان به صورت بلوکه شده اقدام کند .


قیمت محصولات ام وی ام

آغاز فروش اقساطی MVM X33S AT Sport + آذر ماه 99

شرایط فروش  MVM X33S AT Sport

MVM X33S AT Sport

شرکت مدیران خودرو در راستای مشتری مداری ، کنترل بازار خودرو در کشور و ایجاد تسهیلات متنوع اقساطی برای تمامی اقشار مردم ، شرایط اقساطی محصولات مدیران خودرو را در روز سه شنبه 11 آذر ماه آغاز خواهد کرد.

 

مشتریان گرامی با توجه به محدود بودن ثبت نام ها هر چه سریع تر با شماره  تلفن های مشاورین شعب 777 تماس بگیرید و یا از طریق فرم پیش تبت نام ، خرید خودروی  MVM X33S AT Sport   اقساطی خود را تکمیل کنید.

فروش اقساطی MVM X33S AT Sport روز سه‌شنبه مورخ 11 آذر ماه با سهمیه بندی جهت هر نمایندگی در سیستم فعال خواهد شد.

 

MVM X33S AT Sport

 

 

جهت پیش ثبت نام آنلاین محصولات مدیران خودرو به لینک فرم پیش ثبت نام مراجعه کنید

 

Read More

آغاز فروش اقساطی تیگو 5 جدید + آذر ماه 99

شرایط فروش تیگو 5

شرکت مدیران خودرو در راستای مشتری مداری ، کنترل بازار خودرو در کشور و ایجاد تسهیلات متنوع اقساطی برای تمامی اقشار مردم ، شرایط اقساطی محصولات مدیران خودرو را در روز سه شنبه 11 آذر ماه آغاز خواهد کرد.

 

تیگو 5

 

 

مشتریان گرامی با توجه به محدود بودن ثبت نام ها هر چه سریع تر با شماره  تلفن های مشاورین شعب 777 تماس بگیرید و یا از طریق فرم پیش تبت نام ، خرید خودروی تیگو 5 اقساطی خود را تکمیل کنید.

فروش اقساطی تیگو 5 IE روز سه‌شنبه مورخ 11 آذر ماه با سهمیه بندی جهت هر نمایندگی در سیستم فعال خواهد شد.

 

تیگو 5
تیگو 5

جهت پیش ثبت نام آنلاین محصولات مدیران خودرو به لینک فرم پیش ثبت نام مراجعه کنید

 

 

آشنایی کوتاه با تیگو 5 

 

تیگو 5
تیگو 5

 مشخصات فنی

  • حجم و نوع موتور (سی سی) : 1971
  • تعداد سیلندر : 4
  • انتقال نیرو : 7cvt
  • حداکثر سرعت :180
  • حداکثر گشتاور : 182

 بررسی اجمالی خدمات خودرو تیگو 5

خودرو تیگو 5  با ترکیبی از خطوط بسیار مدرن و بروز، با قطعات کرومی و منحنی‌های نرمی که در طول بدنه این خودرو به‌کاررفته، جلوه‌ای زیبا را به نمایش گذاشته است.

این خودرو حاصل دست طراحات چیره دستی است که در شرکت های پورشه و مرسدس بنز تجربیات موفقی داشته اند.، طراحانی با نام‌های کلاوس بادن هاوس، جیمز برین هوپ و هاکان ساراکوقل

تیگو 5
تیگو 5

خودرو اکستریم

همه چیز درباره خودرو اکستریم

خودرو اکستریم، لوکس‌ترین شاسی بلند ایران

  خودرو اکستریم برند اکستریم را می‌توان از پدیده‌های بازار خودرو در سال 1403 تلقی کرد که مدیران خودرو را وارد بخش تازه‌ای از بازار خواهد کرد. بازار خودروهای لوکس در ایران سال‌ها در اختیار برندهای اروپایی، ژاپنی و این اواخر کره‌ای ها بوده اما حالا یک رقیب جدی و تازه‌نفس در تلاش است جای خود را میان مشتریان سخت‌پسند ایرانی باز کند. خودرو اکستریم مدیران خودرو پرچم دار خودروهای لوکس چری در ایران خواهد بود که در چین و بازار بین‌المللی با برند اِکسید (EXEED) مشهور است.

طراحی خودرو اکستریم VX

خودرو اکستریم xtrim در اولین نگاه می‌توان فهمید اکستریم VX از نظر طراحی بیرونی چه تفاوت‌های قابل توجهی با طراحی محصولات دیگر چری مثل تیگو 8 و تیگو 7 دارد. کمپانی چری با دعوت از طراحان باسابقه از کشورهای صاحب سبک اروپایی، طراحی محصولات خود مبتنی بر معماری باستانی چین و باورهای فرهنگی و طبیعی رایج در این کشور را توسعه بخشیده است.

خودرو XTRIM هنرمندانه همراه با فناوری های مدرن

طراحی اکستریم VX نقطه عطفی تازه در زبان طراحی چری است و با وجود برخی شباهت‌ها بین این خودرو و برخی خودروهای مشهور لوکس دنیا، اما روح طراحی حاکم بر محصولات اکستریم را می‌توان تا حد زیادی منحصر به فرد و یونیک دانست.

اکستریم VX در نگاه اول

  اکستریم وی ایکس مدیران خودرو اکستریم VX با ابعاد بزرگ و طول نزدیک به 5 متر، همان اول نشان می‌دهد که یک شاسی‌بلند فول سایز است که راحتی و آسایش را برای سرنشینان می‌خواهد. استفاده از قطعات کرومی بر روی بدنه، فرم کلاسیک بیرونی و ترکیب متفاوت سایه روشن‌ها در نورهای مختلف، احساس لوکس بودن این خودرو مجلل را در ذهن هر بیننده‌ای به وجود می‌آورد.

طراحی چراغ ها

چراغ‌های جلو با تکنولوژی LED در کنار زیبایی چشمگیری که در هماهنگی با جلو پنجره بزرگ، به این خودرو می‌بخشند با استفاده از پرتاب نور کافی به جلو و چرخش در هنگام عبور از پیچ‌ها، رانندگی در نور کم یا تاریکی را آسان می‌کنند. چراغ‌های روز (Day Lights) نیز به صورت نوارهای بومرنگی، مجهز به تکنولوژی LED هستند.

سایز رینگ خودرو اکستریم

رینگ خودرو اکستریم xtrim

رینگ‌های بزرگ 20 اینچی با طراحی 2 رنگ و گرافیک خاص و با بهره گیری از تایرهای میشلن،کنتراست و سایه روشن بدنه را تقویت می‌کنند و اعتماد به نفس ویژه‌ای را به راننده برای عبور از هر مسیری می‌بخشند.

سقف پانوراما

سقف پانوراما در ابعاد 130 در 87 سانتی متری (بزرگ‌ترین در میان رقبا) ضمن تامین نور طبیعی در کابین، احساس آزادی هیجان‌انگیزی به همه سرنشینان می‌بخشد و حس حضور در یک اتاق مجلل و مدرن را چند برابر می‌کند.

فضای داخل کابین

فاصله زیاد بین دو محور (290 سانتی‌متر) نیز باعث شده که فضای داخل کابین بسیار وسیع باشد. فاصله بین دو محور حتی از تویوتا لندکروزر، لکسوس LX و ولوو XC90 هم بیشتر است.

بررسی مشخصات کابین خودرو اکستریم VX

اتاق اکستریم VX، ترکیب جذاب چرم طبیعی NAPPA صندلی‌ها با رودری‌ها و داشبورد روکش جیر، نوارهای دوخت منظم، نورهای مخفی کابین در 256 طیف رنگ است. قطعات فلزی مات و صفحه نمایشگر سه تکه (Hyper Screen) با غربیلک فرمان خاص آن، احساس قرار گرفتن در کابین یک جت شخصی لوکس را به سرنشینان می‌دهد.

شارژر بیسیم خودرو اکستریم

در خودرو اکستریم با حذف اهرم تعویض دنده از روی کنسول وسط، امکانات دیگری مثل: شارژر بیسیم تلفن همراه به همراه خنک‌کننده گوشی، محفظه لیوان یا بطری با امکان سرمایش و گرمایش با در دو تکه چوبی قابل مشاهده است. دکمه استارت خودرو به اضافه تاچ‌پد مخصوص برای دسترسی به برخی فرمان‌های ضروری تعبیه شده است.

نمایشگر و سیستم صوتی شاسی بلند

نمایشگر  40 اینچ روی کنسول، در واقع دریچه‌ای برای ورود به دنیای بی‌پایان امکانات و آپشن‌های این لوکس‌ترین شاسی بلند مونتاژی ایران است.

سیستم صوتی خودرو اکستریم

سیستم صوتی و تصویری اکستریم VX با تنظیمات متعدد امکان تنظیم پخش در هر نقطه از خودرو را برای راننده فراهم کرده است. مالتی‌مدیا و سیستم صوتی 1000 واتی پرقدرت با 23 بلندگو از برند «LION MELODY»، موسیقی یا نوای مورد علاقه سرنشینان را با بهترین کیفیت در کابین خودرو جاری می‌کند.

نمایشگر خودرو اکستریم

دستیار صوتی Xtrim

بیشتر دسترسی‌ها برای استفاده از امکانات رفاهی، ارتباطی و آسایشی اکستریم VX، از طریق مانیتورهای سه‌گانه در اختیار راننده و سرنشین قرار می‌گیرد. وجود دستیار صوتی در این مجموعه هم امتیاز بزرگی برای راننده است که برخی فرامین خود را با زبان فارسی به خودرو اعلام و اجرا کند.

سیستم تشخیص خواب آلودگی

یک دوربین کوچک روی ستون نزدیک راننده نیز به طور مداوم حالت چهره راننده را آنالیز می‌کند و در صورت تشخیص خواب‌آلودگی یا پرت شدن حواس راننده، هشدار می‌دهد. همچنین وجود هدآپ دیسپلی (HUD) روی شیشه جلو نیز بر تمرکز کامل راننده به هدایت خودرو کمک شایانی میکند.

مشخصات مانیتور و کامپیوتر اکستریم

مانیتور و کامپیوتر اکستریم VX هم به دلیل تراکم برنامه‌های نرم‌افزاری، امکانات متعدد و کیفیت تصویر، نیاز به سخت افزار قدرتمندی دارد. در این خودرو پردازنده‌ کوالکام 8851 با تاخیر نزدیک به صفر در نظر گرفته شده است.

آپشن های خودرو اکستریم

بر روی نمایشگر وسط خودرو تصویر دوربین رادارها به وسعت 540 درجه قابل مشاهده است. گستره دید رادار و دوربین حتی به زیر خودرو هم کشیده شده و برای رانندگی در وضعیت آفرودی بسیار مفید و کمک‌کننده به راننده است.

دوربین ثبت وقایع

دوربین ثبت وقایع نیز در اکستریم مدیران خودرو وجود دارد که در ترافیک کلان شهرها و بروز حوادث احتمالی می‌تواند برای راننده بسیار مفید باشد.

ریموت کنترل خودرو اکستریم

در پکیج زمستانی اکستریم VX، خودرو را می‌توان از دور روشن یا خاموش کرد تا موتور، صندلی‌های مورد نظر، آینه‌ها، غربیلک فرمان و حتی شیشه جلو دیفراست یا گرم شوند. در گرمای تابستان هم می‌توان از فاصله دور و چند دقیقه قبل از نشستن در اتاق، دمای کابین را تا حد مطلوب کاهش داد.

سیستم خودران شاسی بلند XTRIM

با استفاده از این سطح خودران، سیستم‌های کمکی مثل هشدار ترافیک ، برخورد از عقب، باز شدن درها، ترافیک از جلو، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار ترافیک متقاطع از جلو، دستیار پارک خودرو، نمایش نقطه کور، تغییر لاین، ترمز اضطراری مانور و خودکار، کروز کنترل تطبیقی، محافظ خروج از جاده، حرکت در بین خطوط، دستیار ترافیک، کنترل چراغ جلو، کمکی کروز در سرعت کمتر از 60 و بیشتر از 60 کیلومتر بر ساعت نیز در دسترس خواهند بود.

امکانات صندلی های سرنشین XTRIM

صندلی ها و تودوزی خودرو اکستریم صندلی‌های ردیف جلو علاوه بر گرم‌کن و سردکن، از ماساژور بهره می‌برند همچنین دارای تکیه‌گاه متحرک مخصوص ساق پا است که می‌تواند تا ابعاد تخت‌خواب اختصاصی بزرگ شود و در جهت آسایش سرنشین جلو، تجربه لذت‌بخشی را فراهم آورد.

امکانات صندلی های ردیف دوم

در این خودرو صندلی‌های ردیف دوم مجهز به گرم‌کن و سردکن هستند و ردیف سوم نیز قابلیت جمع و باز شدن به صورت برقی را دارند. چرم به کار گرفته شده برای روکش صندلی‌ها از نوع درجه یک یا ناپا است.

ایمنی در خودرو اکستریم VX

در خودرو اکستریم 10 کیسه هوا وجود دارد. شگفت‌انگیز این که اکستریم VX حتی در فضای میان سرنشینان جلو هم یک ایربگ وجود دارد.

کمربند ایمنی سه نقطه ای

در این خودرو کمربند سه نقطه‌ای برای سرنشینان وجود دارد و آلیاژ بدنه خودرو نیز از فولاد سبک اما مستحکم است.

مشخصات سیستم تعلیق

سیستم تعلیق جلو از نوع مک‌فرسون و عقب به شکل مولتی‌لینک از جنس آلیاژ آلومینیومی است که استحکام بیشتری از نمونه‌های معمول دارد و در عین حال سبک تر است. شاسی این خودرو نیز از فولاد با مقاومت بالا توسط شرکت بنتلر آلمان ساخته شده که  5 ستاره ایمنی دارد.

موتور و گیربکس اکستریم VX

موتور خودرو اکستریم 4 سیلندر 2 لیتری توربو GDI که  این موتور 261 اسب بخار نیرو تولید می کند و گشتاوری معادل 400 نیوتن متر را در اختیار راننده می گذارد. این نیروی عظیم از طریق گیربکس اتوماتیک 8 سرعته (AT) ساخت آیسین ژاپن، به صورت مداوم هر دو محور و چهار چرخ را به حرکت در می آورد.

نمای از پشت خودرو اکستریم

7 حالت متفاوت رانندگی و دستیار پارک خودرو اکستریم

با اکستریم VX در 7 حالت پیش فرض می‌‌توان رانندگی کرد که از طریق مانیتور امکان انتخاب دارد. این 7 حالت شامل نرمال، اکونومی، اسپرت، آفرود، گل و لای، برفی و شنی است. دستیار پارک خودرو یا اتوپارک برای اولین بار است که روی یک خودرو ساخت چین در بازار ایران عرضه می‌شود و عملکرد و دقت بالایی نیز دارد.

سرعت صفر تا صد خودرو اکستریم

این شاسی بلند غول‌پیکر به لطف وجود پیشرانه با خروجی بالا و گیربکس با کیفیت و هماهنگ با این قوای محرکه، در عرض حدود 9.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. وزن خودرو اکستریم وی ایکس 1920 کیلوگرم است.

مصرف سوخت XTRIM

ابعاد اکستریم VX شامل طول 4970 میلی‌متر، عرض 1940 میلیمتر و ارتفاع 1792 میلی‌متر است و با این جثه بزرگ، برای پیمایش 100 کیلومتر، در سیکل ترکیبی به 8.2 لیتر سوخت نیاز دارد.

رقبای قیمت اکستریم VX

در میان خودروهای جدید و صفر کیلومتر موجود در بازار ایران رقیب مشخصی برای اکستریم VX وجود ندارد. با توجه محدوده قیمت خودرو اکستریم، می‌توان به برخی خودروهای کره‌ای و ژاپنی به عنوان رقیب اکستریم اشاره کرد: کیا سورنتو 2017، هیوندای سانتافه 2017، تویوتا RAV4 و میتسویشی اوت‌لندر اشاره کرد.

مقایسه قیمت در مقابل امکانات XTRIM

در میان رقبای اروپایی مثل ب‌ام و X4 یا ولوو XC90 نیز در کنار قیمت بسیار بالا، مشکل خدمات پس از فروش فراگیر و گارانتی های معمول، می‌تواند مزیت‌های دیگری برای خودرو اکستریم ایجاد کند.

قبل از خرید خودرو اکستریم حتما به این نکته توجه کنید

متقاضیان خرید اکستریم  VX،TXL و LX حتما به این توضیح توجه داشته باشند. از میان 170 نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو، تنها 18 نمایندگی هستند که امکان فروش این محصول را خواهند داشت.  در دو استان تهران و البرز نیز فقط 4 نمایندگی از جمله نمایندگی 777 مجوز فروش محصولات اکستریم را دارند.

 

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد .

TIGGO 8 PRO E+ (Plugin hybrid)TIGGO 8 PROMAX IEARRIZO 5 FLX55 PRO IEFXARRIZO 6 GTX22 PRO MTTIGGO 7 PRO PREMIUMTIGGO 7 PROMAXARRIZO 6 PROX33 CROSS CVTX33 CROSS MT
نقدیاقساط
شرایط فروش اقساط محصولات مدیران خودرو 1403

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در سال 1403

شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین خودروساز کشور، شرایط فروش محصولات خود را برای سال 1403 طراحی کرده و به صورت متناوب شرایط فروش هر محصول را به روز خواهد کرد.

با توجه به تنوع محصولات مدیران خودرو، نمایندگی 777 در سال 1403 در شکل‌های مختلف از جمله فروش نقدی، فروش اقساطی و طرح جایگزینی خودرو به جای خودروهای دست دوم، طرح‌های فروش خود را به اجرا می‌گذارد.

قیمت محصولات مدیران خودرو 1403

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو 1403


قیمت قطعی محصولات مدیران خودرو در سال 1403 هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و منوط به تایید شورای رقابت و وزارت صمت است اما خودروهای تحویلی در ابتدای سال 1403 با قیمت 1402 عرضه خواهد شد.

احتمال افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو در سال 1403 وجود دارد اما هنوز درصد افزایش قیمت به صورت رسمی مشخص نشده است.

فروش فوری محصولات

قرار است مدیران خودرو در هفته‌های ابتدایی سال 1403، دو محصول پرچمدار خود یعنی تیگو 8 پرو + e و تیگو 8 پرومکس را برای فروش عرضه کند. بر اساس اعلام مدیران خودرو این دو محصول به شکل نقدی و اقساطی قابل عرضه خواهد بود.

شرایط خرید اقساط ای پلاس

آخرین بخشنامه‌های فروش محصولات مدیران خودرو

با توجه به تنوع و تعدد محصولات مدیران خودرو، آخرین طرح‌های پیش ثبت‌نام، ثبت نام و فروش محصولات که از سوی مدیران خودرو یا نمایندگی 777 اعلام می‌شود در جداول اختصاصی خود در این بخش قابل مشاهده خواهد بود.

خانواده محصولات مدیران خودرو

محصولات مدیران خودرو در سه گروه اصلی ام ‌وی ‌ام، فونیکس و اکستریم به فروش می‌رسد که هر یک از این گروه‌ها شامل محصولات متنوعی هستند.

محصولات ام وی ام شامل:

  • ایکس 22 (دو محصول MT و Pro IE)
  • ایکس 33 کراس
  • آریزو 5-EV
  • آریزو 5 اسپرت
  • ایکس 55 Pro

برند فونیکس نیز شامل:

  • آریزو 6 پرو
  • آریزو 6 جی تی (محصول جدید)
  • تیگو 7 پرو، FX
  • تیگو 8 پرومکس
  • تیگو 8 پرو e+
  • آریزو 8 (محصول جدید)

قیمت محصولات مدیران خودرو 1403

همچنین برند جدید اکستریم نیز به عنوان نشان تجاری جدید و لوکس شرکت مدیران خودرو در سال 1403 وارد بازار می‌شود و قرار است محصولات VX، LX و TXL امسال وارد بازار خودرو ایران شوند.

نمایندگی مدیران خودرو 777، پیشتاز در فروش و خدمات

یکی از مطمئن‌ترین راه‌های خرید محصولات مدیران خودرو، ارتباط با نمایندگی 777 و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات این نمایندگی است. نمایندگی 777 موفق شده در 3 سال اخیر عنوان بهترین نمایندگی مدیران خودرو را به خود اختصاص دهد.

مشتریان محصولات ام وی ام، فونیکس و اکستریم می‌توانند با توجه به شرایط فروش محصولات مدیران خودرو 1403 از مرحله ثبت‌نام تا تحویل و خدمات پس از فروش خودرو مورد نظرشان را به نمایندگی 777 بسپارند.

نمایندگی فروش محصولات مدیران خودرو

شعب نمایندگی 777

نمایندگی 777 مدیران خودرو در کنار 4 شعبه فعال خود، چند شو روم و کارشو را نیز در دو استان تهران و البرز تاسیس کرده است و این روند را توسعه خواهد داد.

دفتر مرکزی در کیلومتر 14 جاده مخصوص، همچنین شعب دیگر 777 در سعادت‌آباد تهران، عظیمیه و مهرشهر کرج نیز در خدمت مشتریان گرامی هستند.

راه اندازی کارشو در ارگ تجریش، اطلس مال نیاوران، اسکای سنتر لواسان نیز امکان ارتباط مشتریان و اطلاع رسانی در مورد آخرین طرح‌های فروش را تسهیل می‌کند.

 

 

 

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد .

TIGGO 8 PRO E+ (Plugin hybrid)TIGGO 8 PROMAX IEARRIZO 5 FLX55 PRO IEFXARRIZO 6 GTX22 PRO MTTIGGO 7 PRO PREMIUMTIGGO 7 PROMAXARRIZO 6 PROX33 CROSS CVTX33 CROSS MT
نقدیاقساط
تیگو 8 پرو ای پلاس

تست درایو فونیکس تیگو 8 e پلاس مدیران خودرو 777

سواری با فونیکس تیگو 8 e پلاس

 نمایندگی 777 مدیران خودرو، در یک برنامه از پیش طراحی شده، صبح جمعه ششم بهمن ماه میزبان خانواده‌های بسیاری بود که برای تست درایو محصول جدید این شرکت یعنی فونیکس تیگو 8 هیبریدی به  پارکینگ شماره 3 برج میلاد تهران آمده بودند.

همکاران نمایندگی 777 مدیران خودرو با حضور مدیران ارشد در این پارکینگ بزرگ که چشم‌انداز جذابی به شهر تهران و همچنین برج میلاد داشت، پیست کوچک اما چالش‌برانگیزی را طراحی کرده و با تایر مسیر آن را ساختند و بعد از چند بار آزمایش، از ثبت‌نام کنندگان برای تست درایو این خودرو کم‌مصرف اما پرقدرت دعوت شد تا تجربه متفاوتی با این خودرو داشته باشند.

در این برنامه هیجان‌انگیز که از سوی باشگاه مشتریان تدارک دیده شده بود، نزدیک به 120 خانواده حضور یافتند و 80 تست درایو به صورت منظم و از روی فهرست برگزار شد. در این میان بیشتر تست‌ها با حضور اعضای خانواده انجام شد در حالی که همه اعضای خانواده درون خودرو قرار گرفتند و قابلیت‌های این خودرو جذاب و طرفدار محیط زیست آشنا را از نزدیک و بی‌واسطه لمس کردند.

این تست درایو در شرایطی برگزار شد که هوای تهران همچنان آلوده بود و به نوعی لزوم تغییر در استفاده روزمره از خودرو را به همه یادآوری کرد. به هر حال خودروهای هیبریدی با استفاده از موتورهای الکتریکی، سوخت کمتری مصرف می‌کنند و در زمره خودروهای سبز قرار دارند.

فونیکس تیگو 8 هیبریدی با پسوند e+، نیز در زمره معدود خودروهای سبز و کم‌مصرف است که با استفاده از یک موتور درونسوز 1.6 لیتری توربو و دو موتور الکتریکی می‌توان نیروی بیشتر و گشتاور خارق‌العاده‌ای را برای راننده ایجاد کند و به نوعی نقض‌کننده قاعده «نیروی بیشتر، با مصرف سوخت بیشتر» است.

با فونیکس تیگو 8 ای پلاس می‌توان با یک باک پر و باتری فول شارژ، تا 1000 کیلومتر را بدون سوخت‌گیری طی کرد.

این عملکرد فوق‌العاده در حالی است که مغزافزار این خودرو حالت‌های مختلف رانندگی را برای سرنشین پیش‌بینی کرده و می‌توان در شکل‌های مختلف از سه منبع نیروی تیگو 8 هایبرید بهره برد.

در پایان این تست درایو جذاب و پرطرفدار، بسیاری از خانواده‌ها از عملکرد این خودرو، خصوصا شتاب گیج‌کننده آن ابراز حیرت کردند و برخی نیز اقرار کردند که از این عملکرد حیرت‌زده‌اند.

تست درایو رایگان خودرو در یک محیط ایمن و بدون دغدغه، از جمله خدماتی است که نمایندگی 777 به عنوان یک برنامه ویژه برای مشتریان خود برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد این تجربه موفق را برای محصولات جدید و متنوع مدیران خودرو تکرار کند.

برای متقاضیان فونیکس تیگو 8 e+ نیز دسترسی برای ثبت نام تیگو 8 ای پلاس در سایت وجود دارد.

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

فرصتی استثنائی برای خرید تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید موجود در مدیران خودرو 777، نماد ترکیبی هوشمندانه از تکنولوژی پیشرفته و حفاظت از محیط زیست است. با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و پیشرانه الکتریکی، این خودرو ارتقاء بهره‌وری سوختی را با قدرت 326 اسب بخار و 510 نیوتن متر گشتاور فراهم می‌کند.

طراحی زیبا و کلاسیک تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، با داخلی به‌روز و پر از امکانات لوکس، تجربه رانندگی را به یک سطح جدید می‌برد. از دوربین 360 درجه گرفته تا دستیار حرکت در ترافیک و سانروف پانورامیک، همه چیز برای راحتی و لذت شما در نظر گرفته شده است.

فرصتی استثنائی برای خرید تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

به گزارش روابط عمومی مدیران خودرو 777، طبق بخشنامه اعلامی شرکت مدیران خودرو، ثبت نام نقد و اقساط کلیه محصولات مدیران خودرو در هر دو برند ام وی ام و فونیکس آغاز شد و متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ 25 آذر ماه لغایت 27 آذر ماه ثبت نام خود را نهایی نمایند. لطفا جهت ثبت نام تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و مشاوره خرید کلیک نمایید.
متقاضیان میتوانند با انتخاب محصول مورد نظر خود از پیش پرداخت 40 درصد در برخی از محصولات تا 60 درصد با بازپرداخت 12 تا 60 ماه از شرایط اقساط برند ام وی ام و فونیکس بهره مند شوند.
در حال حاضر محصولات زیر در دسترس متقاضیان بصورت نقد و اقساط می باشد.

  • ایکس 22 پرو دنده با قیمت 708.060.000 تومان
  • آریزو 5 اسپرت با قیمت 1.091.200.000 تومان
  • ایکس 55 پرو با قیمت 1.253.800.000 تومان
  • آریزو 6 پرو با قیمت 1.242.400.000 تومان
  • اف ایکس با قیمت 1.730.400.000 تومان
  • تیگو 8 پرومکس IE با قیمت 2.584.400.000 تومان
  • تیگو 8 پرومکس پلاگین هیبرید با قیمت 2.764.700.000 تومان

شرایط فروش نقد و اقساط فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید ای پلاس

یکی از جدیدترین و پاک ترین محصولات شرکت مدیران خودرو، فونیکس تیگو 8 پلاگین هیبرید یا همان ای پلاس است. این محصول که نوعی همراهی شرکت مدیران خودرو با موج جهانی تولید خودروی پاک به حساب می آید شروع راه تولید محصولات برای برند فونیکس NEV به حساب می آید.

طراحی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس

طراحی داخل این خودرو دقیقا مشابه نسخه های قبلی تیگو 8 پرو می باشد و تفاوت چندانی ندارد. تریم کابین تیگو 8 پرو هیبریدی از رنگ‌های مارون و مشکی استفاده می‌کند. داخل کابین کاملا به روز طراحی شده و آینده نگر بوده و سعی در استفاده از پنل های لمسی شده است. نمایشگر عریض حس و حال مدرنی به راننده می دهد و می تواند به راحتی کنترل تمامی ادوات خودرو را داشته باشد.
اگر به ظاهر خودرو نگاه کنیم باز هم تفاوت چندانی با نسخه های قبلی مشاهده نمی شود. تنها یک پورت شارژ خودرو در قیمت جلو اضافه شده است. خودرو در عین سادگی با بهره مندی از قطعات کرومیک حس یک خوردوی خانوادگی را متداعی می کند.

مشخصات فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس

فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس با ترکیبی از موتور 1.5 لیتری و پیشرانه الکتریکی تولید می شود. موتور 1.5 لیتری توربوشارژر، دقیقا همان موتوری است که روی تیگو 7 پرو و سایر محصولات فونیکس و ام وی ام استفاده می شود. وظیفه این موتور شارژ باتری ماشین است که 19.27 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. این خودرو با استفاده از دو موتور برقی به حرکت میفتد که روی محور های جلو و عقب نصب شده اند. قدرت تیگو 8 پرو ای پلاس 326 اسب بخار و 510 نیوتن متر گشتاور می باشد.
مهمترین نکته مصرف سوخت ترکیبی این خودرو است که حدود یک لیتر در صد کیلومتر می باشد. شتاب این خودرو نیز 4.9 ثانیه به می باشد که در نوع خود بی نظیر است. مسافتی که این خودرو می تواند در حالت تمام برقی پیمایش کند صد کیلومتر است. این بدان معنی است که از تهران تا اهواز را می توان با یک باک بنزین پیمود! این خودرو مجهز به 11 نوع مختلف رانندگی می باشد که کاربری را برای راننده در شرایط مختلف تسهیل میکند.

آپشن های فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس

سنسور نور، سنسور باران، اتوهلد، فرمان برقی، صندلی‌های تنظیم شونده برقی با تهویه، دوربین عقب، دوربین 360 درجه، تریم چرمی کابین، سیستم صوتی سونی، شش کیسه هوا، کول باکس، شارژر بی‌سیم، دستیار حرکت در ترافیک، نگهدارنده بین خطوط، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، چراغ چرخشی، دستیار تشخیص صدا، کنترل کشش، کنترل پایداری، و سانروف پانورامیک از امکانات این خودروی لوکس به حساب می آید.

چرا انتخاب اکثر متقاضیان مدیران خودرو 777 می باشد؟

مدیران خودرو 777 در 2 سال اخیر توانسته است رتبه ۱ فروش مدیران خودرو در کشور را کسب کند. همچنین این نماینگی با 4 شعبه فعال و یک کارشو گستردگی خوبی در استان تهران و البرز به خود اختصاص داده که سهولت دسترسی را برای مشتریان عزیز به همراه داشته است. مدیران خودرو 777 دارای اداره تحویل اختصاصی بوده که موجباب یک تحویل ناب و دلنشین را برای مشتری فراهم نموده است.

خدمات پس از فروش VIP

دارا بودن تنها خدمات پس از فروش VIP مدیران خودرو در کشور از دیگر مزایای مدیران خودرو 777 می باشد که می توان از آن به عنوان نقطه عطفی در ارائه خدمات متمایز و بی نظیر در کشور برای مشتریان یاد نمود.

ثبت نام غیر حضوری محصولات مدیران خودرو

ثبت نام غیر حضوری نیز از مواردی است که تمامی متقاضیان می توانند از آن بهره مند شده و ثبت نام خود را بدون نیاز به حضور در شعبه انجام دهند. این در حالی است که در صورت مراجعه و یا تماس تلفنی نیز تیم فروشی بالغ بر 80 پرسنل آموزش دیده و مجرب راهنمایی و مشاوره پیگیرانه و دقیق برای ثبت نام را تضمین خواهند نمود.
تعهد ، ارائه خدمت متمایز ، همراهی و پشتیبانی از مشتری افتخار این مجموعه بوده و به لطف وجود مرکز تماس اختصاصی ۷۷۷ ، تمامی خدمات در راستای تکریم مشتری و وفادارسازی آن ها به بهترین نحو ممکن انجام می شود .
مدیران خودرو ۷۷۷ آماده ارائه خدمت به تمام مشتریان در سراسر کشور می باشد. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهند بود.

  • 02148000781 شعبه سعادت آباد تهران
  • 02148000444 کارشو ارگ تجریش
  • 02634057700 شعبه عظیمیه کرج
  • 02634058800 شعبه مهرشهر کرج
برای اطلاعات بیشتر و رزور ثبت نام محصول تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید کلیک کنید.