ایکس 55 پرو تست درایو

ایکس 55 پرو تست درایو


کراس اوور کامپکت X55 مدیران خودرو در نوع خود محصولی جدید به حساب می‌آید که از سال 1398 روانه بازار کشور شد. با این وجود، شرکت چری با همکاری مدیران خودرو، نسخه فیس لیفت شده این کراس اوور جدید را با نام X55 Pro به زودی روانه بازار کشور می‌کند. این نسخه فیس لیفت شده از برخی زوایای بسیار مهم مورد ارتقا و تغییرات قابل توجهی قرار گرفته است.

X55 Pro که به زودی در بازار کشور عرضه خواهد شد، روز جمعه 28ام آبان‌ ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی، برای آزمایش و تجربه رانندگی در اختیار مشتریان بالقوه نمایندگی‌ 777 مدیران خودرو قرار گرفت.

x55pro

بر اساس نظرسنجی های بعمل آمده از مشتریان دعوت شده پس از تست رانندگی خودروی ایکس 55 پرو،  این محصول یک سر و گردن بالاتر از تمامی خودرو های رقیب به حساب آمده و با توجه به طیف مناسبی از امکانات رفاهی و ایمنی و دارا بودن توان و قدرت بالا، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. آنچه که مسلم است اذعان مشتریان به بهبود طراحی و کیفی در بخش قطعات و متریال استفاده شده در این خودرو بوده و از لحاظ طراحی و کیفیت رانندگی هم با اختلاف سطح مطلوبی از رضایتمندی را به مشتری ارائه می کند.

x55pro

X55 پرو

X55 در زمان عرضه در سال 1398، از دیدگاه ظاهری با سایر محصولات مدیران خودرو تفاوت بسیاری داشت. این تفاوت اولین بار با حضور X22 در بازار ایران جا افتاد. محصولی که در زمان ورود به بازار نشان دهنده اعمال تغییرات در زبان طراحی برند چری بود. X55 نیز با طراحی متمایز عقب و جلو، نشان داده چری به زودی تحولاتی را در زبان طراحی خود اعمال می‌کند که خانواده محصولات این شرکت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

x55pro

این مهم هم اکنون در طیف محصولات جدیدی که مدیران خودرو به بازار کشور عرضه خواهد کرد، به خوبی دیده می‌شود. تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو به نوعی الهام بخش تغییرات اعمال  شده بر نسخه پرو X55 هستند. از این رو X55 جدید در نمای جلو از جلوپنجره مشابه با دو محصول برتر، از نوع کهکشانی بهره می‌گیرد تا همخوانی بیشتری با سایر خودروهای تولیدی چری داشته باشد. این جلو پنجره حس لوکس‌تری را به بیننده القا می‌کند.

x55pro

هرچند چراغ‌های جلو تغییر خاصی به خود ندیده است اما سیستم روشنایی آن کاملا به نوع LED تغییر یافته است که پیشرفت بسیار مهمی به حساب می‌آید و احتمالا در آینده نزدیک در تک تک محصولات مدیران خودرو به کار گرفته خواهد شد. زیر سپرهای مجهز به سیستم روشنایی در روز نوع LED نیز با تغییر فاحش در طراحی مواجه شده است و حالا طراحی تقریبا مثلثی ادغام شده در دو گوشه سپر دارد. در نمای جانبی X55 پرو و در بخش مشکی رنگ ضربه‌گیرهای رکاب، از تریم تزئیناتی قرمز بر روی تریم مشکی پیانویی استفاده شده است که در زیر سپر نمای جلوخودرو نیز دیده می‌شود. تنها همین تغییر جزئی تا حد زیادی نمای جانبی را دگرگون کرده است. البته نباید فراموش کرد که تریم‌های اسپرت جدید خودرو نیز حالا از تریم‌های پلاستیکی قرمز رنگ و مشکی پیانویی بهره می‌برد که تا کنون بر هیچ خودرو دیگری در بازار ایران به کار گرفته نشده بود. استفاده از تریم‌های مشترک اینچنین، تناسب و هماهنگی طراحی را در سراسر بدنه خودرو به شدت افزایش می‌دهد.

x55pro

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات اعمال شده، دگرگونی کامل نمای داخلی X55 پرو است. داشبرد و تزئینات داخلی این خودرو حالا کاملا با نمای داخلی کراس اوور جدید رده بالاتر تیگو 7 پرو مشترک شده است که شامل استفاده از طراحی بسیار ساده اما لوکس و جذاب داشبرد افقی قرینه، مزین به تریم تزئیناتی چرم قرمز رنگ، مشترک با رودری‌ها و صندلی‌ها و حتی دوخت بخیه به کار رفته در نمای داخلی است که جلوه بسیار لوکس و متمایزی به X55 پرو می‌بخشد. کنسول میانی با تریم مشکی رنگ پیانویی وکلید‌های کنترلی لمسی نیز از نوع دو طبقه، مجهز به شیفتر دنده از نوع الکترونیکی (بجای مکانیکی) است که جلوه بسیار مدرن و زیباتری به نمای داخلی می‌بخشد.

شاید یکی از بزرگ‌ترین نقاط چالشی X55 سبک طراحی نمای داخلی آن بود که با ظاهر خودرو تناسب چندانی نداشت. خوشبختانه در نسخه فیس لیفت پرو این مهم به طور کلی رفع شده است.

x55pro

تغییرات بیشتر

داستان اعمال تغییرات بر نسخه پرو به همین جا ختم نمی‌شود. پیشرانه همان نسخه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوچارجر است اما حالا با افزایش 10 اسب بخاری توان، حالا برابر با 156 اسب بخار و 230 نیوتون متر گشتاور دارد و به جای گیربکس شش سرعت دو کلاچ (6DCT) در نسل قبل، به نسخه 9 سرعت ضریب متغیر (9CVT) مجهز شده است که در سایر محصولات جدید مدیران خودرو نظیر آریزو 5 جدید و آریزو 6 نیز دیده می‌شود.

نمایشگر سیستم مولتی مدیا خودرو نه تنها از دیدگاه طراحی بلکه از نظر ابعادی با 1.25 اینچ افزایش ابعاد، به 10.25 این ارتقا یافته است. صندلی برقی راننده حالا به سیستم گودی کمر برقی و گرم‌کن برقی نیز مجهز شده است تا آسایش و لذت سوار را نیز ارتقا دهد. همچنین سیستم شارژ بی‌سیم هوشمند بر بخش مرکزی داشبرد افزوده شده است تا سرنشینان را از اتصال تلفن همراه هوشمند به کابل آسوده کند.

x55pro

سخن آخر

رویه بسیار سریع مدیران خودرو در ارائه محصولات روز و تغییر یافته برند چری در بازار ایران به اندازه‌ای سریع است که هیچ خودروساز دیگری در کشور توان رقابت با این سرعت را ندارد. معرفی محصولات جدیدی چون تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو و حالا X55 پرو نشان می‌دهد که در آینده نزدیک، سبد محصولات شرکت مدیران خودرو دستخوش یک نوسازی اساسی خواهد شد تا بازار رقابتی خودروهای مونتاژی کشور را همچنان داغ نگه دارد.

x55pro

علاقمندان به دیدن تصاویر بیشتر و تماشای ویدئو های تست رانندگی این خودرو به همراه مصاحبه مشتریان عزیز، می توانند به اینستاگرام رسمی شعب 777 به آدرس mvmchery777 مراجعه نموده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش خودرو از طریق ارسال پیام در صفحه اینستاگرام و یا تکمیل فرم در سایت به نشانی https://mvmchery.com/khodro  با ما در ارتباط باشند.

نویسنده هیئت تحریریه ۷۷۷

هر گونه نقل مطلب از هر قسمت این سایت بدون اجازه کتبی از مدیریت سایت ممنوع می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *