اخبار 777

گزارش 777 از سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور

نمایشکاه تحول خودرو

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو از ۳۰ تیر تا ۲ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شده تا آخرین دستاوردهای این صنعت در کشور در معرض دید عموم قرار گیرد. در این دوره از نمایشگاه که با همت وزارت صمت برگزار شده، ۳۱ شرکت داخلی و خارجی (عموما از صنعت خودروسازی چین) حضور یافته‌اند.

سر فصل‌های مقاله

مدیران خودرو، نمایش نوآورانه

به این ترتیب آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها که در یک سال اخیر در صنعت خودروسازی کشور بروز یافته اعم از تولید کنندگان و خودروسازان سبک، سنگین و نیمه سنگین، وارد کنندگان خودروهای سبک و سنگین، نمایندگی‌ها، خدمات مختلف حوزه خودرو، کاربری سازی‌ها، قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات رباتیک و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو و سایر گروه های مرتبط در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

شرکت‌های حاضر در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، در سالن‌های 7، 8 و 9 و فضای باز نزدیک به این سه سالن استقرار یافته‌اند و بازدیدکنندگان نیز امکان حضور در نمایشگاه را از ساعت ۸ تا ۱۵ دارند.

گزارش کوتاه سایت مدیران خودرو 777 را در مورد حضور این خودروساز در سومین نمایشگاه تحول بخوانید.

مدیران خودرو، پیشتاز نوآوری

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور اکثر خودروسازان و واردکنندگان آغاز شد در حالی که ایران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین غایب در این همایش معرفی شد. در عین حال شرکت مدیران خودرو با ارائه محصولات جدیدش و در فضایی بزرگ‌تر از بقیه شرکت‌ها، نشان داد که با دست پر به این نمایشگاه پا گذاشته است.

هر چهار زیرمجموعه شرکت مدیران خودرو یعنی ام وی ام، فونیکس، اکستریم و فونیکس NEV (خودروهای نوانرژی) در سالن حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود از خودروهای اقتصادی تا مدل‌های لوکس را به نمایش می‌گذارند.

غرفه مدیران خودرو این فرصت را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده که از نزدیک با محصولات پیشرو ام وی ام نظیر آریزو 5 اسپرت، ایکس 22 پرو، ایکس 33  کراس و آریزو 5 برقی آشنا شوند.

در عین حال در بخش فونیکس، نمایش مدل‌هایی چون تیگو 7 پرو و پرومکس، تیگو 8 پرو و پرومکس، آریزو 6 جی تی  و آریزو 8، به عنوان محصولات رده بالای مدیران خودرو نیز رنگ ولعاب ویژه‌ای به نمایشگاه بخشیده است. به خصوص قرار گرفتن آریزو 8 با روکشی از نگین‌های کریستالی و دکور آفرودی برای تیگو 8 پرو مکس در این بخش از غرفه مدیران خودرو، نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند.

نمایشگاه تحول خودرو

ستاره برقی مدیران خودرو

مدیران خودرو در پاسخ به تقاضای جهانی و داخلی برای کاهش آلایندگی و حفظ طبیعت، زیربرند جدیدی با عنوان فونیکس NEV (New Energy Vehicle)  نیز تعریف کرده که شاید پیشانی این شرکت در نمایشگاه لقب بگیرد. نمایش تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در کنار ارائه تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید در غرفه، به نوعی رویکرد امسال این شرکت را برای و توسعه خودروهای پاک نشان می‌دهد. خودرو فونیکس FX تمام برقی نیز همچنان جدیدترین محصول مدیران خودرو است که فصل تازه‌ای را در بازار خودروهای نوانرژی باز کرده است.

اما در پر زرق و برق‌ترین و لوکس‌ترین قسمت از غرفه مدیران خودرو نیز چند نمونه از برند اکستریم به نمایش درآمده که نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. در واقع نمایش دو مدل VX و TXL از برند اکستریم به معنی فصل تازه‌ای است که از سوی مدیران خودرو برای بازار خودروهای لوکس ایجاد شده است.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.