بررسی خودرو

آریزو 8، خودرو جذاب برای 70 درصد ایرانی‌ها

فونیکس آریزو 8
فونیکس آریزو 8

آریزو 8، خودرو جذاب برای 70 درصد ایرانی‌ها

قطعا یکی از هیجان‌انگیزترین خبرهای این روزها در بازار خودرو، آغاز فروش قوی‌ترین سوپر سدان مونتاژی ایران است. نیمه شهریور 1403 انتظارها برای ورود یک خودرو فوق جذاب به پایان می‌رسد و به زودی فونیکس آریزو 8 ، سوپر سدان لوکس و زیبای مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود.

سر فصل‌های مقاله

هم فرشته باش، هم شیطان!

آریزو 8 از زمان معرفی در سال گذشته تاکنون، از معدود خودروهایی است که توانسته توجه عشق ماشین‌ها را در نسل‌های مختلف به خود جلب کند و حالا امکان فروش آن فراهم شده و انتظار می‌رود با هجوم تقاضا برای خرید آن مواجه شویم.

مشخصات خاص و تا اندازه زیادی منحصر به فرد آریزو 8 دلیل محکمی است بر این ادعا که برای بیش از 70 درصد مردم ایران، این یک خودرو جذاب و دوست داشتنی خواهد بود!

بر اساس آخرین آمار، نزدیک به 70 درصد جمعیت ایران در فاصله سنی بین 15 تا 64 سال هستند و به جرات می‌توان گفت همه کسانی که در این گروه سنی قرار دارند از سواری یا حتی تماشای این سدان سریع لذت می‌برند.

ظاهر زیبا و موزون آریزو 8 که شباهت‌هایی به آئودی S7 نیز دارد، در همان نگاه اول همه اعضای یک خانواده به خصوص نوجوان‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

برای پدر خانواده هم کیفیت رانندگی و خصلت‌های متفاوت آن در مسیرهای مختلف می‌تواند یک خواسته رویایی باشد.

آریزو 8 به عنوان یک سوپر سدان عضلانی، با فرم کوسه مانند بدنه و چراغ‌های شیک و جلوپنجره اسپرتی، به معنی واقعی آقای خاص بازار خودرو ایران است.

در عین حال مبلمان و طراحی داخلی آریزو 8 نیز ترکیبی از احساس یک کابین لوکس با گستره‌ای از ابزارهای هیجان‌انگیز است که کنجکاوی سرنشین را برای کشف آن تحریک می‌کند.

یک کابین همه چیز تمام که به وقت رانندگی شهری، یک حس قوی اطمینان و تفاخر را به راننده می‌بخشد و به هنگام یک رانندگی پرشتاب در جاده نیز خون را در رگ سرنشینان منجمد خواهد کرد.

آریزو 8 را می‌توان به یک شعبده‌باز سیاه‌پوش آراسته تشبیه کرد که از یک آستین کبوتر سفید بیرون می‌کشد و در همان لحظه از آستین دیگر آتش پرتاب می‌کند.

آریزو 8، هم فرشته است و هم شیطان…

فونیکس آریزو 8

آریزو ۸، هر آنچه که همه نسل‌ها می‌پسندند

چرا برای خانواده‌ها انتخاب خوبی است؟ امکانات، آرامش، اعتماد…

فضا و ابعاد؛ هر چقدر که می‌خواهید.

اولویت اول یک خانواده برای خرید خودرو چیست؟ قطعا راحتی و فضای بزرگ.

آریزو ۸ با طول ۴.۸ متری و فاصله محوری ۲.۸ متری هر آنچه یک خانواده از فضای کابین انتظار دارد را برآورده می‌کند.

نکته بعدی در خصوص ابعاد آریزو ۸، حجم صندوق ۳۶۰ لیتری آن است که جانمایی چمدان‌های بزرگ در آن چالش نخواهد بود.

فونکس آریزو 8

امکانات؛ همه چیز برای همه

آریزو ۸، امکانات فراوانش را برای همه سرنشیان خودرو در نظر گرفته است، همه چیز برای همه.

  • صندلی‌ها

رفاه فقط برای ردیف جلو؟ خیر، آریزو 8 برای هر ۴ سرنشین، امکانات یکسانی در نظر گرفته و هر ۴ صندلی خودرو از سردکن و گرم‌کن بهره‌مند هستند.

  • نورپردازی

از نظر نورپردازی داخلی هم همین اتفاق تکرار شده و برای اولین بار در محصولات فونیکس، نورپردازی داخلی خودرو آریزو ۸ در سراسر کابین تعبیه شده آن هم در 64 طیف نوری…

  • سیستم صوتی

این بار بیشتر از همیشه. اسپیکرهای آریزو ۸، از برند سونی و تعداد آن ۱۲ عدد است. صدای دلنشین، با کیفیتی بسیار بالا در سراسر کابین به گوش می‌رسد و لذت شنیدن موسیقی را دوچندان می‌کند.

  • تهویه مطبوع

سیستم تهویه اتوماتیک آریزو ۸ علاوه بر تصفیه هوا، کابین خودرو را به سلیقه شما خوش‌بو می‌کند. این آپشن به شما این امکان را می‌دهد با انتخاب یکی از ۳ رایحه موجود فضای کابین را معطر کنید.

  • ایربگ

آریزو ۸ با ۱۰ ایربگ از همه سرنشیان محافظت می‌کند. برای اولین بار است که یک خودرو از برند فونیکس و در بین تمام سدان‌های مونتاژی کشور، به این تعداد ایربگ مجهز شده است تا خیال سرنشیان را راحت کند.

  • سیستم همیار راننده سطح ۲.۵

پس از آریزو ۶ جی‌تی، حالا آریزو ۸ دومین سدان مونتاژی مدیران خودرو از برند فونیکس است که از سیستم همیار راننده سطح ۲.۵ یا همان (ADAS) بهره می‌برد. تمام رادارها در خدمت راننده است تا با نهایت دقت رانندگی امنی را برای راننده و سرنشیان به ارمغان بیاورد.

  • گارانتی

آریزو ۸ اولین سدان مونتاژی کشور است که با گارانتی ۷ ساله و ۲۰۰ هزار کیلومتری عرضه می‌شود و در کنار این گارانتی ۵ سال یا ۱۰ دوره سرویس رایگان نیز در اختیار خریداران قرار میگیرد.

آریزو 8

چرا نسل زد می‌پسندد؟ ضربان، هیجان، اطمینان

اولویت این نسل برای خرید یک خودرو چیست؟ شتاب و قدرت خودرو

  • قوای فنی

با نگاهی به پیشرانه آریزو 8، با اعداد آشنایی روبرو خواهیم شد. موتور ۲ لیتری توربو با پاشش مستقیم سوخت، ۲۵۴ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور.  و البته گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه که مجهز به تیپ ترونیک و شیفتر پشت فرمان است. از تماشای رقبا در آینه وسط لذت ببرید!

این مشخصات شما را یاد چه محصولی می‌اندازد؟ بله، تیگو ۸ پرومکس، این اعداد کافی است تا متوجه شویم با یک خودرو بسیار سریع و چابک روبرو هستیم که قادر است در کمتر از 8 ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

  • سیستم تعیلق

سیستم تعلیق جلو این خودرو از فنربندی MAC-PHERSON  و در بخش عقب از MULTI-LINK  بهره می‌برد که در کنار فاصله محوری ۲.۸ متری و سیستم کنترل پایداری الکترونیک هوشمند، هرآنچه از چسبندگی و پایداری انتظار دارید را به شما هدیه می‌دهد.

در کنار این سیستم تعیلق و رادارهای الکترونیکی، رینگ‌های ۱۸ اینچی نیز مُهر تایید بزرگی به فرمان‌پذیری و پایداری بی‌نظر این خودرو می‌زند.

  • طراحی

نسل جوان دوست دارد ظاهر خودرو هم به اندازه خلق و خوی آن، اسپرت و تهاجمی باشد؛ آریزو ۸ با طراحی شکیل و فرم فست‌بک، شما را یاد محصولات آلمانی می‌اندازد. وقتی از نمای جانبی به خودرو نگاه می‌کنیم شروع چراغ‌های عقب از گلگیرها که طراحان به آن X-SHAPE  می‌گویند در کنار طراحی قطره‌ای شکل آن شمایل زیبایی به ببینده ارائه می‌دهد.

در نمای جلو هم با یک جلو پنجره بزرگ که با چراغ‌‌ها ادغام شده است روبرو هستیم تا به ما نشان دهد با خودرویی بزرگ و لوکس طرف هستیم.

در عقب خودرو اگر فقط به چراغ‌ها نگاه کنیم سریعا ذهن ما را به سمت فونیکسFX  خواهد برد، طراحی چراغ‌های عقب آریزو 8 به اف ایکس نزدیک است. در قسمت پایینی سپر هم خروجی‌های چهارگانه اگزوز را می‌بینیم که کاملا واقعی هستند و حس اسپرت بودن را در آریزو 8 تشدید می‌کند.

آریزو 8

قیمت آریزو 8؟ ارزش کیفیت، یا پول بیشتر

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو، قیمت فونیکس آریزو 8 برای عرضه به بازار 2 میلیارد و 189 میلیون تومان است. بنابراین آریزو 8 با توجه به کیفیت سواری، قدرت و لوکس بودنش تقریبا بی‌رقیب است.

برای خرید آریزو 8، اگر هزار و یک دلیل وجود دارد، اولین آن قیمت مناسب در مقابل لذت و کیفیت است.

فونیکس آریزو 8

چرا خرید آریزو ۸ از مدیران خودرو ۷۷۷

مدیران خودرو 777 رتبه ۱ فروش محصولات فونیکس در دوسال متوالی، همواره از خرید تا تحویل و خدمات پس از فروش در کنار و همراه مشتریان عزیز بوده است.

مدیران خودرو ۷۷۷ دارای اداره تحویل اختصاصی و خدمات پس از فروش VIP  برند فونیکس است تا خریداران با خیال راحت نسبت به انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

علیرضا قزوینی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *