آیا تا بحال فکر کرده اید یک نمایندگی فروش خودرو به چه شکل می تواند تمام نیاز های مشتریان را برآورده سازد؟ و یا چه نکاتی برای یک مشتری حائز اهمیت است که آن نمایندگی را ملاک انتخاب خود قرار دهد؟ حال که ثبت نام اینترنتی از سراسر کشور در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام می شود، به چه شکل می توان نماینده ای مطمئن را برای همراهی انتخاب کرد؟ مسلما پاسخ به این سوال ها میتواند خیال خریدار را از وجود هر گونه نگرانی آسوده خاطر بکند.

امروزه تمامی تلاش های نمایندگان فروش خودرو معطوف به جلب رضایت مشتریان خود می باشد. فرآیندی که با اولین تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری مشتری شروع شده و به تحویل خودرو ختم می شود. مسلما در جای جای این مسیر مشتری به دنبال دریافت یک خدمت متمایز است. خدمتی که در جای دیگر نمی تواند کسب کند و دلیل انتخاب خود می داند.


تمامی افرادی که در چند سال اخیر قصد خرید یکی از محصولات مدیران خودرو از جمله: ام وی ام، چری و یا فونیکس را داشته اند حداقل یکبار اسم مدیران خودرو کد ۷۷۷ به گوششان خورده است. حال چرا مدیران خودرو کد ۷۷۷؟
نمایندگی مجاز فروش کد ۷۷۷ مدیران خودرو در سال اخیر توانسته است با ارائه خدمات متمایز و توجه حداکثری به نیاز مشتری رتبه یک فروش محصولات مدیران خودرو را در کشور کسب کند. این در حالی است که این رتبه در بازار رقابتی و با اختلافی باور نکردنی از سایر نمایندگان به دست آمده است. گستردگی جغرافیایی کد ۷۷۷ در شهر تهران و کرج با چهار شعبه فعال و اداره تحویل اختصاصی کمک شایانی در تحقق این امر داشته است. اداره تحویل اختصاصی که خدمات منحصر بفردی را برای مشتریان ارائه می کند. کارواش تخصصی نانو تمامی خودروها، پر کردن رایگان باک بنزین برای رفاه حال مشتریان، بررسی موارد فنی و برقی خودرو و چک کردن لاستیک ها و در نهایت فرآیند تحویل ناب به همه مشتریان . همچنین در خرید های نقدی، مشتریان در صورت تمایل از سرویس تحویل در درب منزل نیز می توانند استفاده نمایند.


همچنین مدیران خودرو کد ۷۷۷ خدمات ثبت نام غیر حضوری را به تمامی عزیزان در سراسر کشور برای سهولت در ثبت نام خودرو ارائه میکند که در نهایت پس از نهایی شدن خرید خودروی آنها به صورت کاملا رایگان به محل سکونت ارسال می شود.
یکی دیگر از خدماتی که مدیران خودرو کد ۷۷۷ برای تمام مشتریان خود فراهم نموده است امکان تست تمامی خودروها هم در محل شعب در شهر تهران و کرج و هم در پیست اختصاصی ۷۷۷ در تهران می باشد. مشتریان می توانند با هماهنگی قبلی زمان تست درایو را رزرو کرده و به همراه خانواده تجربه شیرین و جذاب تست خودروهای جدید را در فضایی امن و در کنار مشاوران ۷۷۷ داشته باشند.


تعهد، ارائه خدمت متمایز، همراهی و پشتیبانی از مشتری افتخار این مجموعه بوده و به لطف وجود مرکز تماس اختصاصی ۷۷۷، تمامی خدمات در راستای تکریم مشتری و وفادارسازی آن ها به بهترین نحو ممکن انجام می شود. وجود تیم فروش با تجربه، آموزش دیده و با دانش روز همواره می تواند خیال تمامی خریداران را برای شروع یک همراهی چند ساله مطمئن سازد. مشتریان می توانید در هر زمان و هر مکان به صورت تلفنی و یا حضوری از راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی کارشناسان ۷۷۷ بهره مند شوند تا بهترین تصمیم را برای خرید خودروی خود داشته باشند .

مدیران خودرو ۷۷۷ آماده ارائه خدمت به تمام مشتریان در سراسر کشور بوده و این اولویت را سر لوحه خود قرار داده است که مشتری سزاوار دریافت خدمتی متمایز و با کیفیت می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما می توانید به نشانی آدرس اینترنتی www.mvmchery.com و یا صفحه اینستاگرام @mvmchery777 در ارتباط باشید. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *