مدیرانیوز

رکورد گینس برای اکستریم

اکستریم T10
اکستریم T10

رکورد گینس برای اکستریم

در ماه جولای 2024، کمپانی چری در اقدامی چالش‌برانگیز یکی از محصولات هیبریدی خود با نشان تجاری یا برند جدید «اکسلانتیکس» را در حضور نماینده موسسه ثبت رکورد گینس، راهی یک تست ویژه کرد.

سر فصل‌های مقاله

کم‌مصرف ترین کراس‌اوور هیبریدی به ایران می‌آید؟

کراس‌اوور فُلوین یا اکسلانتیکس T10 که در واقع یک شاسی‌بلند پلاگین هیبرید با فیس‌لیفت جذاب است با یک باک پر از بنزین و باطری فول شارژ، وارد یک چالش ویژه و یک ماجراجویی جالب شد تا رکورد بیشترین پیمایش را برای یک خودرو هیبریدی ثبت کند.

اکسلانتیکس T10 که ظاهرا قرار است با برند اِکسید (EXEED) هم وارد بازار جهانی شود، توانست تنها با یک پاک بنزین و یک شارژ کامل و استفاده از مود ترکیبی در رانندگی، پیمایشی معادل 1304 مایل یا دقیقا 2169 کیلومتر و 641 متر را ثبت کند که بیش از 300 کیلومتر فراتر از رکورد قبلی برای یک کراس‌اوور بزرگ‌سایز است.

اکستریم t10

این سفر چالش برانگیز از شهر شان‌گریلا در استان یون‌نان چین آغاز شد و نهایتا پس از 3 روز رانندگی، در شهر ژوهای در استان گوانگ‌دونگ به پایان رسید.

خودرو T10 با اتکا به موتور 1.5 لیتری توربو مشهور کمپانی چری به قدرت 151 اسب بخار به همراه باتری 34.5 کیلوواتی این رکورد را ثبت کرد در حالی که در بیشتر اوقات موتور بنزینی تنها برای شارژ باتری روشن شد. باتری این خودرو به تنهایی توانایی پیمایش 130 مایل را برای T10  فراهم می‌کند.

فلوین اکستریم t10

با توجه به تولید برند اکسید در ایران تحت عنوان و برند اکستریم، زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که امکان ورود اکسید T10 تحت نام اکستریم T10 نیز در بازار ایران هم وجود دارد و مشتریان ایرانی نیز می‌توانند صاحب این خودرو رکوردشکن و کم‌مصرف شوند.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *