سامانه یکپارچه خودرو

منتخبان مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

طرح جایگزینی
طرح جایگزینی

منتخبان مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

مدیران خودرو 777 به عنوان رتبه اول فروش و نمایندگی برتر شرکت صنایع خودروسازی مدیران، از افرادی که در سال 1402 برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کرده‌ و در لیست موعد تحویل خودرو در بهار و تابستان 1403 قرار گرفتند، دعوت می‌کند برای ادامه مراحل خرید محصولات این شرکت، تکمیل وجه و عقد قرارداد به شعب 777 در استان تهران و البرز مراجعه فرمایند.

سر فصل‌های مقاله

مدیران خودرو 777، آماده ثبت نام و تحویل خودرو

مدیران خودرو 777 به عنوان رتبه اول فروش و نمایندگی برتر شرکت صنایع خودروسازی مدیران، از افرادی که در سال 1402 برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام کرده‌ و در لیست موعد تحویل خودرو در بهار و تابستان 1403 قرار گرفتند، دعوت می‌کند برای ادامه مراحل خرید محصولات این شرکت، تکمیل وجه و عقد قرارداد به شعب 777 در استان تهران و البرز مراجعه فرمایند.

این اطلاعیه ویژه محصولات ام وی ام و فونیکس است که شامل مدل‌های ام وی ام ایکس 22 ام تی، ام وی ام آریزو 5 FL، فونیکس آریزو 6 پرو و فونیکس تیگو 8 پرو می‌شود.

روش های تکمیل ثبت نام سامانه یکپارچه مدیران خودرو

منتخبانی که پیامک سامانه یکپارچه خرید خودرو داخلی را دریافت کرده‌اند به منظور سهولت در تکمیل وجه و ثبت قرارداد خرید خودرو، می‌توانند از سه طریق زیر اقدام نمایند:

1ـ با مراجعه حضوری به شعب مدیران خودرو واقع در سعادت آباد تهران، دفتر مرکزی در کیلومتر 14 جاده مخصوص، شعبه عظیمیه و مهرشهر کرج برای ثبت نام و عقد قرارداد اقدام نمایند.

2ـ با مراجعه به انتهای همین مطلب اقدام به ثبت فرم ویژه نمایند.

3ـ در روش غیرحضوری دیگر، واجدین شرایط می‌توانند با برقراری تماس تلفنی به شعب مدیران خودرو 777 نسبت به انجام کلیه مراحل ثبت نام تا عقد قرارداد اقدام نمایند.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی

آدرس و شماره تماس شعب 777

* دفتر مرکزی: تهران کیلومتر 14 جاده مخصوص، خیابان زامیاد، پلاک 17  تلفن: 02148000555

* شعبه سعادت آباد: بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران، پلاک 72  تلفن: 02148000781

* شعبه مهرشهر کرج: بلوار ارم، نبش خیابان افشار   تلفن: 02634058800

* شعبه عظیمیه کرج: میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید  تلفن: 02634057700

* شعبه یادگار امام: سعادت آباد، اتوبان یادگار امام (شمال به جنوب)، بعد از ایثارگران، پلاک 1 تلفن: 02148000777

* کارشو مجتمع تجاری ارگ تجریش: طبقه همکف ارگ تجریش  تلفن: 02148000444

 

نکاتی درباره فرایند سامانه یکپارچه

  1.   تمامی متقاضیان واجد شرایط با اولویت بندی موعد تحویل 1403 اعلام شده در سامانه یکپارچه، می‌بایست از تاریخ 18 تا 20 تیر ماه 1403 پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی از سوی شرکت مدیران خودرو، اقدام به ثبت نام اولیه و واریز وجه نمایند.
  2.  عدم مراجعه متقاضی در این بازه زمانی جهت ثبت نام، به منزله انصراف از دریافت خودرو تلقی می‌گردد و مشتری در آینده حق هیچگونه ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.
  3.  اطلاع رسانی شرکت صنایع خودروسازی مدیران صرفا از طریق وب‌سایت رسمی و همچنین ارسال پیامک به شماره اعلامی مشتری در سامانه یکپارچه، خواهد بود.
  4.  امکان صلح از محل این طرح فروش مجاز و میسر نیست.
  5.  قیمت خودرو در زمان ثبت نام به صورت قطعی است.
  6.  زمان تحویل در روش فروش نقدی 90 روز کاری بعد از تکمیل وجه است و در صورت انتخاب روش اقساطی، تاریخ تحویل خودرو 90 روز کاری بعد از تایید نهایی لیزینگ یا بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود و زمان تحویل اعلام شده در سامانه یک‌پارچه ملاک نیست.

ضمناً با توجه به عدم امکان تغییر شرایط اقساط، مشتری محترم می‌بایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ یا بانک ارائه دهنده تسهیلات اطمینان حاصل کند. طبیعی است در صورتی که مشتری نتواند مستندات مالی را فراهم و احراز کند، تخصیص تسهیلات توسط بانک، انجام نخواهد شد وهیچ مسئولیتی نیز بر عهده شرکت مدیران خودرو نیست.

  •   قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمان‌بندی اعلامی در سامانه یکپارچه، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌کند و این تعهد صرفاً پس از انجام تمام مراحل فوق و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.
  •   در مدل فروش اقساطی نیز علاوه بر تعیین مدت اقساط و نرخ سود تسهیلات، هزینه‌های خدمات بانک یا لیزینگ از جمله هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی و سایر هزینه‌های قانونی قابل مطالبه که توسط بانک یا لیزینگ مقرر شده، به مبلغ نقدی خودرو افزوده و به عنوان قیمت فروش اقساطی در نظر گرفته خواهد شد.

متقاضیان خودروهای آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو در سامانه یکپارچه

متقاضیانی که موعد تحویل خودرو به آنها بهار و تابستان ۱۴۰۳ تعیین شده و خودروهای آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو را انتخاب کرده بودند نیز می‌بایست نسبت به تغییر خودرو خود اقدام نمایند.

بر این اساس به جای خودرو آریزو ۶ پرو از سوی مدیران خودرو، آریزو ۶ جی تی قابل انتخاب و جایگزین اعلام شده و خودروهای قابل انتخاب و جایگزین تیگو ۸ پرو نیز خودروهای  تیگو ۷ پرو پرمیوم، فونیکس اف ایکس پرمیوم، تیگو ۸ پرومکس IE اعلام شده است.

یادآوری مهم: تمام مراحل تغییر خودرو در شعب و کارشوهای مدیران خودرو ۷۷۷ به دو روش حضوری و غیرحضوری و به صورت کاملا رایگان انجام می‌پذیرد.
برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات درباره سامانه یکپارچه به صفحه سامانه یکپارچه مدیران خودرو مراجعه کنید.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

علیرضا قزوینی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *