اخبار خودرو

شمارش معکوس برای ورود پدیده لوکس و قدرتمند

اکستریم VX، یک گام نزدیک‌تر به بازار ایران

ثبت نام اکستریم VX مدیران خودرو

شمارش معکوس برای ورود پدیده سال 1403 به بازار خودرو ایران آغاز شده و به زودی شاهد تردد اکستریم VX مدیران خودرو، لوکس‌ترین شاسی‌بلند مونتاژی کشور در جاده‌ها و معابر شهری خواهیم بود.

اکستریم VX به عنوان پرچمدار جدید برند چری در ایران در سال گذشته معرفی شد و در ماه‌های اخیر در نمایشگاه خودرو تهران و برخی رویدادهای کوچک و بزرگ دیگر به نمایش درآمده است.

نمایندگی مدیران خودرو 777 تاکنون چندین بار اکستریم VX، این خودرو زیبا، لوکس و قدرتمند را در مراسم‌های مختلف مثل رونمایی و تست درایو اکستریم به نمایش گذاشته و تعداد زیادی از مشتریان در کارشوهای چهارگانه 777، اکستریم VX را از نزدیک دیده‌اند.

اواخر اردیبهشت 1403 اکستریم VX با پلاک ملی هم در خیابان‌ها دیده شده و به این معناست که اکستریم VX به زودی در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

کیفیت در تار و پود اکستریم VX مدیران خودرو

شرایط خرید اکستریم VX مدیران خودرو

اگرچه خودرو اکستریم VX مدیران خودرو در گروه خودروهای لوکس و نسبتا گرانقیمت بازار ایران دسته‌بندی می‌شود اما ورود این خودرو به بازار را می‌توان آغازی بر یک نگاه جدید و متفاوت در کیفیت خودرو و لذت استفاده منحصر به فرد از آن تلقی کرد.

ورود اکستریم VX به بازار ایران در واقع پیش درآمدی است بر حضور محصولات دیگر این برند از جمله TXL، LX و حتی RX که اخیرا در لیست مسافران به بازار ایران قرار گرفته است. 

برند اکستریم که در دنیا به نام اِکسید (EXEED) معرفی شده در نمایشگاه بین‌المللی پکن 2024 نشان داد که چه رویاهای طلایی و جذابی برای آینده دارد و با تمام قوا در تلاش است جای خود را در بین برندهای بزرگ و اصیل در دنیای خودرو باز کند.

اکستریم VX، آرامش و امکانات بی حد و حصر

اکستریم VX به عنوان بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین شاسی‌بلند دو دیفرانسیل کشور، فهرست تمام‌نشدنی از امکانات و آپشن‌ها را برای سرنشینانش تدارک دیده و قصد دارد تعریف خاص خودش را از لذت خالص رانندگی، کابین مجلل و راحت، دسترسی به تکنولوژی‌های روز و بالاترین حد از ایمنی و اطمینان، به سرنشینان ارائه کند.

اکستریم VX با استفاده از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو توانسته 261 اسب بخار نیرو و گشتاور 400 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار دهد تا با یک گیربکس اتوماتیک (AT) هشت سرعته هوشمند، از پس هر جاده و مسیری بربیاید.

طراحی داخلی اکستریم VX مدیران خودرو

داخل کابین اکستریم VX را به درستی می‌توان با فضای لوکس یک جت شخصی مقایسه کرد. صندلی‌ها با روکش چرمی درجه یک (ناپا) و ماساژور، مانیتور سه تکه بزرگ و خوش رنگ و لعاب 40 اینچی، سیستم صوتی و تصویری باکیفیت، سقف پانورامیک رادارهای متعدد با وسعت دید 540 درجه و سیستم خودران سطح 2.5 که دستیار هوشمند راننده در جاده است، تنها بخشی از امکانات اکستریم VX هستند.

رونمایی خودرو اکستریم

تعریف تازه از امنیت و آسایش

اکستریم VX از ایمن‌ترین خودروهای جهان است و با بدنه ساخته شده از فولاد مستحکم و دربرگیری و محافظت سرنشینان با 10 ایربگ، یک اتاق امن را تدارک دیده که به هنگام حادثه احتمالی، کوچک‌ترین گزندی به راننده و سرنشین وارد نشود.

همچنین نرم‌افزارها و سیستم‌های ایمنی متعددی در این خودرو وجود دارد که امکان بروز هر گونه حادثه و برخوردی را تا حد امکان کاهش می‌دهد.

اکستریم VX مدیران خودرو تعریف تازه‌ای از خودرو لوکس، پرقدرت، کم‌مصرف و ایمن را به مصرف‌کننده ایرانی ارائه می‌کند و به نظر می‌آید فرصت ویژه‌ای برای یک سرمایه‌گذاری هم هست. گارانتی طولانی و خدمات پس از فروش ویژه برای محصولات اکستریم هم از دیگر مزیت‌های متعدد این غول زیبا و تازه‌وارد به بازار ایران است.

قیمت اکستریم VX مدیران خودرو

با وجود علائم و نشانه‌هایی که از ورود قریب‌الوقوع اکستریم VX به بازار خودرو ایران وجود دارد اما هنوز قیمت این خودرو لوکس و پریمیوم از سوی نهادهای ذی‌ربط و شرکت مدیران خودرو اعلام نشده است. با این حال گمانه‌زنی‌ها درباره قیمت اکستریم VX بین 4 تا 5 میلیارد تومان است.
نمایندگی مدیران خودرو 777 در صورت اعلام قیمت رسمی اکستریم VX، به سرعت این موضوع را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

Xtrim vx خودرو

شرایط فروش اکستریم VX مدیران خودرو

با توجه به این که هنوز فروش اکستریم VX از سوی شرکت مدیران خودرو آغاز نشده، بخشنامه فروش نیز اعلام نشده است اما متقاضیان می‌توانند از طریق سایت مدیران خودرو 777 برای پیش ثبت نام اکستریم اقدام نمایند.
نکته مهم این است که  مدیران خودرو 777 از معدود نمایندگی‌هایی است که مجوز فروش قطعی و ارائه خدمات پس از فروش محصولات اکستریم را دریافت کرده است و مسیر امن و مطمئنی برای خرید است.

اوووپس! نتوانستیم جای گذاری فرم شما را انجام بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *