اخبار 777, مدیرانیوز

گزارش 777 از بیست ویکمین نمایشگاه خودرو شیراز

نمایشگاه شیراز
نمایشگاه شیراز

گزارش 777 از بیست ویکمین نمایشگاه خودرو شیراز

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز، عصر 22 خرداد 1403 در مجموعه نمایشگاهی مرکز استان فارس آغاز به کار کرده است.

به دلیل گرمای هوا در اواخر خرداد ماه، نمایشگاه خودرو شیراز از ساعت 17 تا 22 پذیرای بازدیدکنندگان است و این نمایشگاه تا شامگاه 25 خرداد ادامه خواهد داشت.

سر فصل‌های مقاله

حضور قوی بخش خصوصی صنعت خودرو در نمایشگاه شیراز

نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز که امسال با عنوان «اتو اکسپو شیراز» معرفی شده در غیبت دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا و با حضور پررنگ خودروسازان خصوصی و واردکنندگان فعال‌تر کار خود را آغاز کرد.

بر اساس مشاهدات گروه خبری اعزامی مدیران خودرو 777، نمایشگاه امسال با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان مواجه شده و یک بار دیگر ثابت شد که مردم شیراز و استان‌های پیرامون آن، علاقه بسیاری به خودرو دارند.

نمایشگاه شیراز در کنار رونمایی از چند خودرو جدید، در حوزه خودروهای کار نیز چند محصول از کشنده‌ها و کامیون‌ها را به نمایش گذاشته است. در حاشیه نمایشگاه نیز، چند خودرو کلاسیک به نمایش درآمده‌اند که چند نمونه از آن بسیار ارزنده و مورد توجه خبرنگاران بوده است.

 

نمایشگاه شیراز

مدیران خودرو در تالار حافظ نمایشگاه خودرو شیراز

نمایشگاه خودرو سه سالن اصلی دارد که شرکت مدیران خودرو با حضور در سالن حافظ و قرار دادن شماری از بهترین محصولات خود، توانسته بازدیدکنندگان پرتعدادی را به سوی خود جلب کند.

هر چهار زیرشاخه شرکت مدیران خودرو یعنی ام وی ام (MVM)، فونیکس (FOWNIX)، فونیکس NEV (خودروهای برقی) و اکستریم (XTRIM)، در غرفه بزرگ این شرکت حضور پررنگی دارند و چند دستگاه خودرو نیز به نمایش درآمده است.

مدیران خودرو در واقع بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین تولیدکننده خودرو در گروه خودروسازان خصوصی و قطب سوم تولید خودرو در کشور است و به همین دلیل بیشترین تعداد خودرو را در نمایشگاه شیراز به نمایش گذاشته است.

در میان محصولات ام وی ام، نمونه‌های پرفروشی مثل ایکس 22، ایکس 33 کراس، آریزو 5 اسپرت در سالن حافظ به صف شده‌اند.

فونیکس نیز با چند نمونه جذاب مثل تیگو 8 پرومکس، تیگو 8 پلاگین هیبرید و آریزو 6 جی تی به همراه رونمایی از تیگو 7 پرومکس (دو دیفرانسیل)، آریزو 8 (با درخشش نگین‌های سواروسکی) و اف ایکس تمام برقی در شیراز، توانست نگاه بسیاری را به سوی خود جلب کند.

در عین حال در بخش اکستریم هم نمایش دو مدل VX و TXL به عنوان برگ برنده مدیران خودرو، حال و هوای متفاوتی به اتو اکسپو شیراز بخشید.

نمایشگاه شیراز

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.