tiggo7


پس از گذشت چندین ماه از معرفی رسمی فونیکس تیگو 8 پرو در چین حال تصاویر جدید نشان می دهد که این خودرو با ظاهری استتاری در حال طی کردن تست های فنی در ایران است.

به گزارش سایت نمایندگی 777  از خبرگزاری عصر خودرو، گویا شرکت مدیران خودرو با وارد کردن تعدادی از این خودرو به ایران در حال بررسی و انجام تست‌های تطبیق آن با شرایط آب و هوایی ایران و در نهایت تولید آن در کشور است

6x2bhyw6kmrkkoqg239i.jpg

این تصاویر تعدادی از خودروهای تیگو 8 در تهران را نشان می دهد که برای مشخص نشدن نوع خودرو برخی از زوایای خودرو پوشیده شده است.

استفاده از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر  که با قدرت تقریبی 147 اسب بخار، وجه مشترک تعدادی از خودروهای چری مانند تیگو 7 و آریزو 6 است که احتمالا همین موتور البته با قدرت و گشتاور بیشتری بر روی تیگو 8 نیز مورد استفاده قرار گیرد.

Related image

این خودرو چند ماه پیش به طور رسمی در نمایشگاه خودروی چین معرفی شده بود و حال  با توجه به حضور آن در ایران به نظر می رسد باید به زودی شاهد ورود تیگو 8 به بازار کشور هم باشیم.

Image result for tiggo 8قرار دادن به‌عنوان تصویر شاخص

در تازه ترین رده بندی پرفروش ترین خودروهای بازار چین از ابتدای سال جاری میلادی(2019) ، خودروی چری تیگو 8  با آنکه مدت زیادی از حضورش در بازار چین نمی گذرد توانسته بود رتبه 67  را در بین 100 خودروی پرفروش بازار چین کسب کند.

ibodp03ezcwl3aigin.jpg

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *