با پیشرفت صنعت خودروسازی در دنیا و ارائه تکنولوژی ها و طراحی های جدید خودرو ، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که بزرگترین خودروسازی بخش خصوصی کشور به شمار می آید ، شاهد رونمایی فونیکس اختصاصی دو خودرو جدید خود بود. در همین راستا نمایندگی مدیران خودرو 777 دو محصول جدید فونیکس،  تیگو 8 پرو ای پلاس و آریزو 6 جی تی  را دیشب در کارشو نمایندگی مدیران خودرو 777 واقع در مرکز خرید ارگ تجریش به نمایش گذاشت.

تیگو 8 پرو ای پلاس که اولین و قویترین شاسی بلند پلاگین هیبریدی مونتاژی در بازار ایران می باشد . آریزو 6 جی تی که قویترین سدان لوکس و اسپرت مونتاژی کشور از جدیدترین محصولات برند فونیکس مدیران خودرو به شمار می‌روند که انحصاری توسط نمایندگی مدیران خودرو 777 برای عموم مردم رونمایی شده اند.

قویترین پلاگین هیبرید مونتاژی کشور  یعنی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس

پس از رونمایی از تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس  و موفقیت هر دو مدل خودرو در بازار کشور، مدیران خودرو به فکر عرضه نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو افتاد . خودرویی که با استقبال عمومی خوبی روبرو شده بود و طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی بسیار لوکس را در خود جای می داد . حال نسخه برقی این خودرو پا به عرصه رقابت در میدانی گذاشته که رقیب چندانی برای خود متصور نبوده و به راحتی می تواند از این مرحله هم سربلند بیرون بیاید.

مشخصات فنی تیگو 8 پرو ای پلاس

خودرو تیگو 8 پرو ای پلاس دارای سه موتور است . دو موتور برقی و یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربو شارژ . سیستم موتور دوگانه برقی می‌تواند به صورت همزمان یا جداگانه کار کند و با توجه به نیازهای مختلف رانندگی، بهینه‌ترین تولید انرژی را به صورت خودکار در 9 حالت داشته باشد.

در زیر این خودرو یک باتری لیتیومی با ولتاژ ۳۵۰ ولت و ظرفیت 19.27 کیلووات ساعت وجود دارد که ۳ تا ۴ ساعت زمان برای شارژ لازم دارد . این خودرو میتواند در حالت برقی ۷۵ کیلومتر و در حالت برقی بنزینی ۹۵۰ کیلومتر بدون سوختگیری و شارژ کردن حرکت کند . گیربکس این خودرو هم DHT 3 حالته با راندمان انتقال قدرت ۹۷.۶ درصد است.

طراحی این خودرو هم به عنوان بالاترین مدل خانواده 8 پرو از همان طراحی پیروی می‌کند . برای مثال جلو پنجره الماسی چراغ‌های کریستالی و ال ای دی جلو با سنسورهای کنترل نور و حرکت و چراغ‌های ماتریسی کریستالی عقب با راهنماهای آبشاری. بنابراین مدیران خودرو با عرضه این محصول میتواند تا مدت ها یکه تاز بازار شاسی بلندهای هیبریدی ایران باشد.

قویترین سدان مونتاژی کشور یعنی فونیکس آریزو 6 جی تی

پس از موفقیت آریزو 6 پرو در یک سال گذشته و تثبیت کردن جایگاه خود در بازار خودروهای سواری لوکس سایز متوسط کشور ، نوبت به عرضه آریزو 6 جی تی، قویترین سدان مونتاژی کشور رسید .

آریزو 6 جی تی یک ترکیب استثنایی از زیبایی، عملکرد و امکانات پیشرفته است که همه انتظارات شما را برآورده میکند. کلمه جی تی مخفف گرند توریسمو است که برای خودروهای اسپرت شهری استفاده میشود.

این خودرو دارای یک جلو پنجره ایکس شکل است ، که به راحتی میتوان فهمید که این خودرو به سدان های لکسوس شباهت غیرقابل انکاری دارد . همچنین رینگ های 5 پر دوبل مشکی رنگ در ترکیب با کالیپرهای نارنجی، موجب افزایش جذابیت این خودرو شده است.

مشخصات فنی آریزو 6 جی تی

پیشرانه این خودرو 1.6 لیتری توربو است که از فناوری جی دی آی بهره میبرد و توانایی تولید 197 اسب بخار قدرت را دارد و همچنین 290 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس 7 سرعته دو کلاچه تر به چرخ های جلو منتقل میکند . پیشرانه و گیربکس این خودرو مانند خودرو اف ایکس و تیگو 8 پرو می باشد.

از جمله امکانات پیشرفته این خودرو میتوان به سیستم ADAS اشاره کرد برای مثال  سیستم هشدار ترافیک جانبی، رادار تشخیص نقطه کور و رادار هشدار تغییر لاین .

این سه آپشن را در آریزو 6 پرو هم داشتیم، ولی مدل جی تی به این آپشن ها بسنده نکرده و  تمام آپشن های همیار راننده در خودروهای اف ایکس و یا تمام نسخه های تیگو8 پرو را موجود دارد.

طراحی داخلی آریزو 6 جی تی

داخل خودروی آریزو 6 جی تی دو صفحه نمایش لمسی  10 اینچی به هم پیوسته وجود دارد که مجموعا 20 اینچ می شود و بخش بزرگی از داشبورد خودرو را در اختیار دارند. همچنین اهرم تعویض دنده بر خلاف خودروهای اسپرت آنچنان بزرگ نیست به صورت خلبانی طراحی شده علاوه بر آن  برقی عمل می کند ، تعویض دنده را سریع و بسیار راحت کرده این سر دنده جلوه ی بسیار زیبایی را به کابین خودرو داده است.

مراسم رونمایی مدیران خودرو 777 در ارگ تجریش

در روز جمعه 21 مهر 1402 ، این دو خودرو جذاب و زیبای فونیکس در کارشو مجتمع ارگ تجریش نمایندگی 777 رو نمایی شد . نمایندگی 777 مفتخر به میزبانی مدیران ارشد سازمان های دولتی و خصوصی ، خبرنگاران و فعالین حوزه خودرو و تمامی علاقه مندان به این دو محصول بود. تیم بزرگ  مدیران خودرو 777 همواره در تلاش است تا به عنوان بهترین نمایندگی مدیران خودرو و محصولات ام وی ام و فونیکس ، خدمات متمایز را با هدف رضایت حداکثری مخاطبین و مشتریانش انجام دهد.

مدیران خودرو 777 اماده ارائه خدمات به تمام مشتریان در سراسر کشور بوده است .  از ویژگی های متمایز آن می توان به داشتن 4 شعبه فعال در تهران و کرج و اداره تحویل اختصاصی ، تنها مرکز خدمات پس از فروش VIP برند فونیکس در کشور ، امکان ثبت نام قطعی و غیر حضوری انواع محصولات مدیران خودرو MVM و FOWNIX از سراسر ایران نام برد .

تمامی مشتریان عزیز به منظور رزرو ثبت نام این دو محصول تیگو 8 پرو ای پلاس و آریزو 6 جی تی، می توانند به شعب 777 مراجعه و یا از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین از طریق سایت مدیران خودرو 777 درخواست خود را ثبت نمایند .

مدیران خودرو ۷۷۷ به منظور رفاه بیشتر مشتریان ، خدمات پس از فروش اختصاصی خود را در اختیار خریداران خودروها و دارندگان محصولات مدیران خودرو قرار داده است .  در صورت نیاز به هر خدماتی برای خودرو مانند سرویس های دوره ای ، تعمیرات تخصصی ، تامین تمامی قطعات و سایر نیازها به این نمایندگی مراجعه کنند و از انجام دقیق و تخصصی خدمات بر روی خودرو خیالشان راحت باشد.

تعهد ، ارائه خدمت متمایز ، همراهی و پشتیبانی از مشتری افتخار مدیران خودرو 777 بوده است . وجود تیم فروش با تجربه آموزش دیده و با دانش روز همواره می تواند خیال تمامی خریداران را برای شروع یک همراهی چند ساله مطمئن سازد . مشتریان می توانید در هر زمان و هر مکان به صورت تلفنی و یا حضوری از راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی کارشناسان ۷۷۷ بهره مند شوند تا بهترین تصمیم را برای خرید خودروی خود داشته باشند .

کارشناسان نمایندگی مدیران خودرو 777 به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهند بود.

۴۸۰۰۰۷۸۱ شعبه سعادت آباد تهران

۴۸۰۰۰۴۴۴ شعبه ارگ تجریش

۳۴۰۵۷۷۰۰  شعبه عظیمیه کرج

۳۴۰۵۸۸۰۰ شعبه مهرشهر کرج



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *