خبر شرایط فروش

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در سال 1403

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو
شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در سال 1403

شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین خودروساز کشور، شرایط فروش محصولات خود را برای سال 1403 طراحی کرده و به صورت متناوب شرایط فروش هر محصول را به روز خواهد کرد.

سر فصل‌های مقاله

با توجه به تنوع محصولات مدیران خودرو، نمایندگی 777 در سال 1403 در شکل‌های مختلف از جمله فروش نقدی، فروش اقساطی و طرح جایگزینی خودرو به جای خودروهای دست دوم، طرح‌های فروش خود را به اجرا می‌گذارد.

قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت محصولات مدیران خودرو 1403

قیمت قطعی محصولات مدیران خودرو در سال 1403 هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و منوط به تایید شورای رقابت و وزارت صمت است اما خودروهای تحویلی در ابتدای سال 1403 با قیمت 1402 عرضه خواهد شد.

احتمال افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو در سال 1403 وجود دارد اما هنوز درصد افزایش قیمت به صورت رسمی مشخص نشده است.

فروش فوری محصولات

قرار است مدیران خودرو در هفته‌های ابتدایی سال 1403، دو محصول پرچمدار خود یعنی تیگو 8 پرو + e و تیگو 8 پرومکس را برای فروش عرضه کند. بر اساس اعلام مدیران خودرو این دو محصول به شکل نقدی و اقساطی قابل عرضه خواهد بود.

خانواده محصولات مدیران خودرو

محصولات مدیران خودرو در سه گروه اصلی ام ‌وی ‌ام، فونیکس و اکستریم به فروش می‌رسد که هر یک از این گروه‌ها شامل محصولات متنوعی هستند.

محصولات ام وی ام شامل:

  • ایکس 22 (دو محصول MT و Pro IE)
  • ایکس 33 کراس
  • آریزو 5-EV
  • آریزو 5 اسپرت
  • ایکس 55 Pro

برند فونیکس نیز شامل:

  • آریزو 6 پرو
  • آریزو 6 جی تی (محصول جدید)
  • تیگو 7 پرو، FX
  • تیگو 8 پرومکس
  • تیگو 8 پرو e+
  • آریزو 8 (محصول جدید)

همچنین برند جدید اکستریم نیز به عنوان نشان تجاری جدید و لوکس شرکت مدیران خودرو در سال 1403 وارد بازار می‌شود و قرار است محصولات VX، LX و TXL امسال وارد بازار خودرو ایران شوند.

نمایندگی مدیران خودرو 777، پیشتاز در فروش و خدمات

یکی از مطمئن‌ترین راه‌های خرید محصولات مدیران خودرو، ارتباط با نمایندگی 777 و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات این نمایندگی است. نمایندگی 777 موفق شده در 3 سال اخیر عنوان بهترین نمایندگی مدیران خودرو را به خود اختصاص دهد.

مشتریان محصولات ام وی ام، فونیکس و اکستریم می‌توانند با توجه به شرایط فروش محصولات مدیران خودرو 1403 از مرحله ثبت‌نام تا تحویل و خدمات پس از فروش خودرو مورد نظرشان را به نمایندگی 777 بسپارند.

فروش محصولات مدیران خودرو

شعب نمایندگی 777

نمایندگی 777 مدیران خودرو در کنار 4 شعبه فعال خود، چند شو روم و کارشو را نیز در دو استان تهران و البرز تاسیس کرده است و این روند را توسعه خواهد داد.

دفتر مرکزی در کیلومتر 14 جاده مخصوص، همچنین شعب دیگر 777 در سعادت‌آباد تهران، عظیمیه و مهرشهر کرج نیز در خدمت مشتریان گرامی هستند.

راه اندازی کارشو در ارگ تجریش، اطلس مال نیاوران، اسکای سنتر لواسان نیز امکان ارتباط مشتریان و اطلاع رسانی در مورد آخرین طرح‌های فروش را تسهیل می‌کند.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *