فونیکس FX یک انتخاب خاص !

مدت هاست که از عرضه محصول جدید برند فونیکس با نام فونیکس اف ایکس می گذرد . فونیکس اف ایکس به دلیل ظاهر جذاب و قدرت بالا توانسته توجه بسیاری از خریداران خودرو را به خود جلب کند.
در این مقاله قصد داریم بگوییم که چرا خرید خودروی فونیکس اف ایکس، می تواند انتخابی مناسب و در عین حال خاص باشد و چه مزایایی برای ما دارد. اگر بخواهیم یک خودروی خاص در بازار ایران داشته باشیم تقریبا باید حدود 2 میلیارد تومان هزینه کنیم. علاوه بر خودروی فونیکس اف ایکس انتخاب های زیادی داریم که ابتدا آن ها را بررسی می کنیم.

خودرو تیوولی

خرید خودروهای کارکرده تا 2 میلیارد تومان

ابتدا می توانیم برویم سراغ خودروهای کارکرده که می توان تا 2 میلیارد تومان به صورت نقد خریداری کرد.

  • سانگ یانگ تیوولی
  • کیا اسپورتیج
  • هیوندای توسان
  • هیوندا سانتافه
  • سوزوکی گرند ویتارا
  • پژو 2008
  • رنو کولیئوس
  • نیسان جوک
خودرو اسپورتیج خودرو توسان
خودرو توسان خودرو خارجی

اما این خودروها یک سری مشکلاتی دارند، این خودروها کارکرده هستند و امکان ایرادات فنی متعدد در آنها بسیار زیاد است. علاوه بر آن پیدا کردن قطعات برای این خودروها بسیار سخت است و مراکز خدمات پس از فروش رسمی ندارند.
از لحاظ تکنولوژی و طراحی هم این خودروها بسیار قدیمی  و امکانات بروز سطح جهانی را ندارند

خرید خودروهای صفر کیلومتر تا 2 میلیارد تومان

همچنین ما می توانیم سراغ خودروهای صفر کیلومتر برویم.

  • دیگنیتی پرستیژ
  • لاماری ایما
  • کی ام سی K7
  •  فونیکس اف ایکس
خودرو دیگنیتی خودرو چینی

خودرو اف ایکس

خوردو اف ایکس

مزایای خودروی فونیکس FX در سطح جهانی

این خودرو مزایا و برتری هایی نسبت به خودروهای ذکر شده دارد که با هم آنها را بررسی می کنیم .  نه تنها فونیکس اف ایکس با خودروهای مطرح دنیا مانند تویوتا C-HR که قیمتی حدود 3 تا 4 میلیارد دارد مقایسه می شود بلکه برتری هایی هم از لحاظ فنی نسبت به تویوتا CHR دارد.
برای مثال فونیکس اف ایکس، طراحی داخلی و خارجی به روز تری دارد، گیربکس دو کلاچه تر فونیکس اف ایکس حس اسپرت تر و پرشتاب تری را نسبت به گیربکس CVT تویوتا القا می کند، 82 اسب بخار قدرت و 105 نیوتن متر گشتاور، بیشتر تولید می کند.

مزایای فونیکس FX و تویوتا C-HR

خودرو اف ایکس خودرو تویوتا

 درب صندوق عقب برقی، تظیم صندلی شاگرد به صورت برقی، نور محیط در 64 رنگ، سیستم ورود، به خودرو بدون نیاز به کلید و روشن کردن موتور خودرو با ریموت، اتصال تلفن همراه به مانیتور، سیستم کنترل صوتی هوشمند، سیستم همیار راننده خودکار (ADAS)، کاملتر نصبت به تویوتا CHR، این خودرو دارای مسیریاب، صفحه نمایش بزرگتر، دوربین ثبت وقایع، دوربین 360، شارژر وایرلس، سانروف و تعویض دنده برقی است، تمامی این موارد برتری این خودرو نسبت به CHR است.

شباهت های زیادی بین خودرو اف ایکس و تویوتا وجود دارد، مانند سیستم تعلیق، تهویه مطبوع، سنسور پارک، این خودروی پیشنهادی ویژگی هایی نیز دارد که تمام تردیدها را برای خریدش از بین می برد و به شما این اطمینان را می دهد که یک خودروی خاص و منطقی را خریداری می کنید.

خدمات فونیکس اف ایکس

فونیکس FX

دارای 5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان است و شبکه خدمات پس از فروش گسترده ای در کشور دارد. خودرویی پر شتاب و پر قدرت است که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و 0 تا 100 کیلومتر را در کمتر از 8 ثانیه طی می کند. قدرت و شتاب بالا، نیاز به ایمنی و ترمز های خوب هم دارند که این خودرو دارای 5 ستاره ایمنی از موسسات اروپایی است، جایی که خودروهایی مانند ولوو که ایمن ترین خودروهای روز دنیا هستند تست می شوند.

نتیجه گیری

فونیکس اف ایکس یک کراس اوور شهری بسیار جا دار است و مناسب خانواده و جوانان است، البته این خودرو به دلیل زاویه زیاد ورود، خروج و گشتاور بالا، عملکرد خوبی در مسیرهای ناهموار هم دارد. طراحی فونیکس اف ایکس هم یک سر و گردن از تمامی خودروهای ذکر شده بالاتر است. همچنین از لحاظ جهانی مطابق با خودروهای آینده طراحی شده، از لحاظ آپشن هم این خودرو یکی از پر آپشن ترین محصولات بازار ایران است و مجهز به سیستم های نیمه خودران نیز است.
نکته بسیار حائز اهمیتاین است  که بر خلاف خودروهای ذکر شده، فونیکس اف ایکس دارای تسهیلات است و شما می توانید نصف مبلغ خودرو را پرداخت کنید و مابقی مبلغ خودرو را به صورت اقساط پرداخت کنید و صاحب خاص ترین خودروی بازار ایران شوید .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

همین حالا ثبت نام کنید، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *