بررسی خودرو

7 دلیل قانع کننده برای خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید

خرید تیگو 7 پلاگین
خرید تیگو 7 پلاگین

7 دلیل قانع کننده برای خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید

یکی از خودروهای تازه‌وارد به بازار خودرو ایران، فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید است. وقتی یک کراس‌اوور جذاب و پرطرفدار مثل تیگو 7 پرو در نسخه‌ای متفاوت با تغییرات ظاهری کم اما با تحولات فنی عجیب و غریب به میدان برگردد، پیش‌بینی موفقیت آن کار سختی نیست.

سر فصل‌های مقاله

7 امتیاز بزرگ خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید

تیگو 7 پلاگین هیبرید که با عنوان e+ هم معرفی شده، یک خودرو پاک با آلایندگی پایین اما با پرفورمنس غیرمنتظره و گیج‌کننده است و هر کس یک بار سواری با آن را تجربه کند مبهوت توانایی‌ها و عملکرد جذاب آن خواهد شد.

تیگو 7 پلاگین هیبرید در راستای تلاش برند فونیکس برای ساخت خودروهای آینده به وجود آمده و تا بُن دندان مسلح به تکنولوژی روز است.

مجله خبری 777 در این گزارش، 7 دلیل جذاب و خاص که می‌تواند هر عشق ماشینی را برای خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید وسوسه کند برشمرده است.

خرید تیگو 7 پلاگین

ترین‌های 7 گانه تیگو 7 هیبرید

 1.پرقدرت‌ترین: تیگو 7 پرو به عنوان مدل پایه با 156 اسب بخار هم توان قابل قبولی را به راننده ارائه می‌کند اما در تیگو 7 e+، با وجود 2 موتور برقی و یک موتور 1.5 لیتری بنزینی، 326 اسب بخار در یک چشم به هم‌زدن، زیر پای راننده را به لرزه در می‌آورد. به خاطر دو موتور برقی روی گیربکس، جمعا 510 نیوتن متر در حالت فول شارژ باتری، به محور جلو پمپاژ می‌شود که در میان رقبای موجود در بازار بی‌نظیر است.

 2. پرشتاب‌ترین: تیگو 7 پلاگین هیبرید در عرض 7.6 ثانیه از حالت ایستاده به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که در میان کراس‌اوورهای موجود در بازار و حتی بیشتر سدان‌های اسپرتی یک رکورد دست‌نیافتنی است. با توجه به قدرت فوق‌العاده، گشتاور (تورک) بالا و وزن متوسط، این رکورد جذاب می‌تواند برای هر راننده‌ای در دسترس باشد، البته باید مراقب پدال گاز این هیولای جذاب بود.

3. رقابتی‌ترین قیمت در بازار ایران: آخرین قیمت اعلام شده از سوی مدیران خودرو برای خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید 1 میلیارد و 969 میلیون تومان است که با توجه مشخصات فنی ممتاز این خودرو در مقابل قیمت رقبایش و امکاناتی که در اختیار سرنشین قرار می‌دهد، یک قیمت رقابتی و حتی اقتصادی است. هیچ یک از رقبای تیگو 7 e+ زیر 2 میلیارد برچسب قیمت نخورده‌اند و این نشان می‌دهد حاشیه سود مناسبی هم در انتظار خریداران باشد که می‌تواند این کراس‌اوور را به محبوب‌ترین هیبرید بازار بدل کند.

7 دلیل قانع کننده برای خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید

4. نزدیک‌ترین قیمت به بازار جهانی: با توجه به اینکه تیگو 7 e+ یک خودرو هیبریدی و پاک است، عوارض و تعرفه‌های مالیاتی آن طبق قانون بسیار کمتر از نمونه‌های بنزینی است و می‌توان با جرأت ادعا کرد که قیمت این خودرو در بازار ایران به قیمت جهانی آن نزدیک است. با این محاسبه می‌توان گفت تیگو 7 پلاگین هیبرید نسبت به قیمت، ارزش بالاتری را کسب می‌کند.

5. باصرفه‌ترین خودرو برای استفاده روزانه: با توجه به اینکه باتری اصلی تیگو 7 پلاگین قابلیت شارژ با شارژر خانگی یا شارژر سریع در ایستگاه مخصوص را دارد و می‌تواند تنها با موتور برقی تا 75 کیلومتر را در یک شارژ کامل طی کند، می‌توان گفت این کراس‌اوور جذاب برای استفاده روزمره در شهر یک خودرو اقتصادی است و شاید مدت‌ها نیاز به استفاده از موتور بنزینی و سوختگیری هم نداشته باشد. علاوه بر این، تیگو 7 هیبرید با قرار گرفتن در رده خودروهای سبز می‌تواند از مشوق‌های ترافیکی مثل تردد رایگان در محدوده طرح ترافیک نیز استفاده کند و از این زاویه به اقتصاد خریدار کمک کند.

6. بالاترین گارانتی: هیچ یک از رقبای تیگو 7 هیبریدی در ایران به اندازه این خودرو از گارانتی قوی و بلندمدت بهره نمی‌برند. یکی دیگر از دلایل خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید این خودرو 200 هزار کیلومتر یا 7 سال از سوی مدیران خودرو گارانتی شده و حتی باتری بزرگ این خودرو نیز گارانتی دارد.

7. ارائه خدمات تخصصی VIP در 777: بدون  شک تیگو 7 هیبرید e+ یک خودرو تکنولوژیک و به‌روز است و به همین خاطر به خدمات تخصصی نیاز پیدا می‌کند. مدیران خودرو 777 به عنوان نمایندگی برتر، یک مرکز خدمات پس از فروش فونیکس راه‌اندازی کرده که دارای ایستگاه تعمیراتی مجهز با نیروی متخصص است که توان ارائه سرویس دوره‌ای، تعمیرات تخصصی و قطعات یدکی را دارد.

7 دلیل قانع کننده برای خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید

مدیران خودرو 777 در کلیه مراحل از ثبت نام و خرید تا تحویل و خدمات پس از فروش، پشتیبان خریداران کراس‌اوور جذاب تیگو 7 هیبریدی خواهد بود.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *