طرح جایگزینی

درباره طرح جایگزینی مدیران خودرو چه می دانید؟

طرح جایگزینی مدیران خودرو

درباره طرح جایگزینی مدیران خودرو چه می دانید؟

پیشنهاد ویژه برای نو شدن خودرو شما

طرح جایگزینی مدیران خودرو
سر فصل‌های مقاله

بازار خرید و فروش خودرو در دنیا بی‌شک یکی از شلوغ‌ترین و پررونق‌ترین نمونه‌های داد و ستد است. بر اساس آخرین برآوردهای رسمی، هم اکنون نزدیک به یک و نیم میلیارد خودرو در سراسر جهان در حال تردد هستند که سالانه تعدادی زیادی از آنها در بازار معاملات، مورد معامله قرار می‌گیرند.

با وجود تعداد بسیار زیاد جابجایی در بازار خودرو اما شمار کسانی که بتوانند به عنوان متخصص، خرید مطلوب و دلخواهی داشته باشند و ضرر مالی را تجربه نکنند، کم است. به همین خاطر هست که از سال‌ها قبل در کشورهای مختلف و با توجه به فرهنگ استفاده و مسائل حقوقی مربوط به خرید و فروش خودرو، شیوه‌ها و طرح‌هایی برای ایجاد اطمینان و کاهش نگرانی برای خریداران خودرو از سوی کمپانی‌ها یا دست‌اندرکاران بازار ایجاد شده است.

ایده تعویض خودرو نو با کارکرده

شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان ایران نیز در چند سال اخیر طرحی متناسب با شرایط بازار خودرو در کشور طراحی کرده و به سهم خود در تلاش است تا شرایط آسان‌تر و مطمئن‌تری را برای کسانی که به هر دلیل در موضوع خرید و فروش خودرو فرصت یا توانایی کافی ندارند، برای یک خرید مقرون به صرفه و مطمئن ایجاد کند.

این ایده که به عنوان «طرح جایگزینی خودرو نو با کارکرده» به مرحله اجرا رسیده چند سالی است که از سوی شرکت مدیران خودرو به مرحله اجرایی رسیده و به تدریج به یک طرح پخته و کارآمد تبدیل شده است.

البته اجرای چنین طرح‌هایی از جمله طرح جایگزینی خودرو نو به جای خودروهای فرسوده، پیش از این هم وجود داشته اما طرح جایگزینی مدیران خودرو، از نظر تعداد و تنوع در ارائه خودروهای جدید و امکاناتی که برای خریداران در نظر گرفته شده، منحصر به فرد است.

مطالعه این مطلب برای کسانی که قصد دارند خودرو کارکرده یا حتی خودرو صفر کیلومتر خود را با یکی از محصولات فونیکس یا ام وی ام جایگزین کنند، مفید و کاربردی خواهد بود.

شرایط طرح جایگزینی در مدیران خودرو

جایگزینی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو در طرح جایگزینی، تمرکز اصلی خود را بر کنترل قیمت در بازار، حذف واسطه گری و افزایش تقاضا برای خودروهای کارکرده با برند این کمپانی گذاشته است. اتفاق دیگری که در این طرح رخ می‌دهد این است که متقاضیان خرید خودرو نو می‌توانند از وضعیت خودرو کارکرده خود نیز مطلع شوند و قیمت کارشناسی آن را بدانند و سپس در آینده نزدیک امکان خرید داشته باشند.

بر اساس این طرح مالکان خودروهای ام وی ام، چری، فونیکس و خودروهای دیگر برندها و خودروهای ایرانی، می توانند خودروی‌شان را به قیمت کارشناسی به شرکت ایرانیان خودرو به عنوان مجری طرح واگذار کرده و اقدام به تعویض با یک خودروی صفر کنند.

این طرح مزایای بزرگی چون پرداخت پول پیش کمتر، خرید اقساطی با شرایط بهتر، تحویل سریع‌تر را به خریداران اعطا می‌کند در حالی که امتیازات دیگری چون فروش قطعی و خدمات تعمیرگاهی برای انواع مدل‌های ام وی ام و فونیکس نیز در مجموعه نمایندگی مدیران خودرو 777 هم به مشتریان ارائه می‌شود.

در این حالت کل مبلغ خودرو کارکرده به عنوان آورده فروشنده، جهت خرید خودرو نو محاسبه می شود به این معنا که فروشنده خودرو کارکرده به اندازه کل مبلغ خودرو کارکرده بستانکار می شود .

مزایای طرح جایگزینی مدیران خودرو

یک پرسش شایع در مورد طرح جایگزینی این است که مزیت‌های این طرح برای خریداران خودرو نو شامل چه نکاتی از نظر اقتصادی یا زمینه‌های دیگر است؟

به جرات می‌توان گفت کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که عموما در خرید و فروش خودرو گریبانگیر مردم است در چنین طرحی لحاظ شده و کسانی که از طریق طرح جایگزینی به دنبال تبدیل به احسن نمودن خودروشان هستند می‌توانند با اطمینان و اعتماد، کار را به کارشناسان یک شرکت متخصص در حوزه خودرو بسپارند.

در واقع مزیت اجتماعی این طرح را می‌توان در همین نکته جست‌و‌جو کرد به اضافه اینکه مزایای اقتصادی طرح نیز بسیار مهم هستند.

بر اساس این طرح، خریداران خودرو نو که خودرو قبلی خود را برای فروش به مجری طرح می‌سپارند، اگر فاصله بین قیمت خودرو قبلی تا خودرو جدید را به صورت نقدی بپردازند، می‌توانند از سهمیه اختصاصی این طرح بهره‌مند شوند و به عبارت بهتر، ثبت نام آنها برای دریافت خودرو جدید با قیمت قطعی، ممکن خواهد بود.

پیش پرداخت و شرایط اقساط در طرح جایگزینی

شرکت ایرانیان خودرو به عنوان مجری این طرح، تسهیلات بانکی را برای فروشندگان خودروهای کارکرده در نظر گرفته و تا 60 ماه امکان پرداخت اقساط وجود دارد. علاوه بر این، فروشندگان خودرو کارکرده در این طرح این امکان را دارند که با سرعت بالاتر و افت قیمت کمتر خودروی خود را به فروش برسانند و در عین حال می توانند از ۶۰% تسهیلات با بازپرداخت 4ساله و با نرخ سود سالانه ۱۹.۹۹% برای خرید خودروهای نو با برند تیگو و آریزو و از ۷۰% تسهیلات با بازپرداخت 5 ساله و با نرخ سود سالانه ۱۸.۹۹% برای خرید خودروهای نو با برند MVMاستفاده نمایند و همچنین از نیم درصد تخفیف در قیمت خودرو نیز بهره مند شوند.

مراحل ثبت نام طرح جایگزینی مدیران خودرو

طرح جایگزینی مدیران خودرو ۷۷۷
  • ثبت درخواست در سایت شرکت ایرانیان خودرو
  • مراجعه به نمایندگی برای کارشناسی خودرو
  • قیمت گذاری خودرو با حضور کارشناس رسمی دادگستری
  • خرید خودرو کارکرده توسط نمایندگی مدیران خودرو
  • در نظر گرفتن قیمت خودرو به عنوان کل یا بخشی از پرداختی مشتری
  • انتخاب خودرو درخواستی از محصولات فونیکس یا ام وی ام
  • تکمیل وجه پیش پرداخت بصورت نقد یا استفاده از تسهیلات
  • تحویل خودرو به مشتری در مدت زمان تعیین شده

چه خودروهایی شامل طرح جایگزینی می‌شوند؟

دارندگان خودروهای خارجی ارزنده و خودروهای داخلی می‌توانند در این طرح شرکت کنند. متقاضیان می‌توانند در تماس تلفنی با مجری طرح، نسبت به امکان جایگزینی خودرویی که هم‌اکنون در اختیار دارند، اطلاع حاصل کنند و سپس وارد مراحل بعدی شوند.

قیمت پیشنهادی و کارشناسی خودرو چگونه به دست می‌آید؟

در مورد قیمت فروش خودرو، کارشناسان شرکت مدیران خودرو با توجه به دو عامل مدل سال و کیلومتر کارکرد و با تایید کارشناس رسمی دادگستری، اقدام به قیمت گذاری خودروهای کارکرده می‌کنند.

اما توافق نهایی قیمت خودروی کارکرده می بایستی با توجه به سایر شرایط خودرو از قبیل وضعیت بدنه، وضعیت فنی، وضعیت اسناد و سایر موارد مرتبط، مابین فروشنده و خریدار صورت پذیرد.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *