اخبار 777

شرایط فروش اکستریم VX مدیران خودرو تابستان 1403

قیمت خودرو اکستریم
قیمت اکستریم vx

شرایط فروش اکستریم VX مدیران خودرو تابستان 1403

برند اکستریم از زیرمجموعه‌های جدید شرکت مدیران خودرو است که در سال‌های اخیر به بازار جهانی معرفی شده و ماموریت اصلی آن ساخت خودروهای پریمیوم و لوکس در کلاس و ابعاد مختلف است. از برند اکستریم که در دنیا به نام اِکسید (EXEED) معرفی شده، قرار است سه محصول شاسی‌بلند در ایران به تولید برسد که شامل اکستریم VX، TXL و LX است.

سر فصل‌های مقاله

کمپانی چری با معرفی این برند به دنیا، عزم خود را برای ورود به بخشی از بازار که همواره در اختیار چند خودروساز محدود بوده، نشان داده است.

در نخستین گام اکستریم VX به عنوان لوکس‌ترین و جادارترین شاسی بلند مونتاژی کشور وارد بازار کشور شده و در بازارهای دیگر کشورها مثل امارات متحده عربی، قطر، روسیه و… نیز با استقبال خوب مشتریان قرار گرفته است.

تولید اکستریم VX در ایران، فصل تازه‌ای را در بازار داخلی رقم می‌زند و به نیاز مشتریانی که خواهان خودرو باکیفیت بالا و امکانات رفاهی و ایمنی متنوع و پرشمار هستند، پاسخ خواهد داد.

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش لوکس‌ترین شاسی بلند مونتاژی کشور را برای تابستان 1403 اعلام کرده است. اکستریم VX به عنوان اولین محصول از این زیرمجموعه لوکس مدیران خودرو، زمستان سال گذشته رونمایی و امسال وارد بازار ایران شد.

اولین مرحله از ثبت نام برای فروش قطعی این محصول در تیر ماه 1403 انجام ‌شد و مراحل آتی آن نیز به صورت دوره‌ای و با اطلاع‌رسانی از سوی مدیران خودرو 777 انجام می‌شود.

خرید خودرو اکستریم vx

قیمت اکستریم VX

بر مبنای آخرین اعلام شرکت مدیران خودرو در تیر ماه 1403، قیمت اکستریم VX برای فروش نقدی و به صورت قطعی، 3 میلیارد و 974 میلیون تومان (39.740.000.000 ریال) در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش نقدی و اقساط اکستریم VX

بر اساس اعلام شرکت مدیران خودرو، اکستریم VX به عنوان لوکس‌ترین شاسی‌بلند مونتاژی کشور، به صورت نقدی و با قیمت قطعی (3 میلیارد و 974 میلیون تومان در تیر ماه 1403) به فروش می‌رسد.

در این مرحله از فروش، هنوز روش اقساطی برای اکستریم VX وجود ندارد اما احتمال می‌رود به زودی این روش عرضه برای اکستریم VX مورد استفاده قرار گیرد.

ثبت نام خودرو اکستریم

ثبت نام اکستریم VX

متقاضیان خرید اکستریم VX در تابستان 1403، می‌توانند از طریق رزرو ثبت نام (حضوری و غیر حضوری) در مدیران خودرو 777 نسبت به خرید آن با قیمت قطعی اقدام نمایند. لازم به ذکر است از مجموع 157 نمایندگی مدیران خودرو، تنها 22 نماینده رسمی، امتیاز و حق فروش محصولات اکستریم از جمله مدل VX را دارند.

در صورت قرار گرفتن در لیست رزرو ثبت‌نام، متقاضیان به صورت خودکار در هنگام باز شدن سامانه فروش وارد مرحله خرید خواهند شد و می‌توانند از فرصت کوتاه چند روزه برای تکمیل وجه استفاده کنند و فرایند خرید را قطعی کنند.

مشخصات فنی اکستریم VX

اکستریم VX به عنوان لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو، یک شاسی‌بلند واقعی با ابعاد بزرگ است که با موتور 2 لیتری پرقدرت توربوشارژ می‌تواند 261 اسب بخار و 400 نیوتن متر گشتاور را به 4 چرخ خودرو انتقال دهد. کابین لوکس این خودرو نیز با یک مانیتور بزرگ 3 گانه، قطعا تکنولوژیک‌ترین خودرو کشور است که فهرست پایان‌ناپذیری از امکانات رفاهی و ایمنی را به خریدار ارائه می‌کند.

صندلی‌های چرم طبیعی اکستریم VX با امکاناتی مثل ماساژور، گرمکن، سردکن و فوت‌رِست، از دیگر ویژگی‌های ممتاز این خودرو است که نظیر آن را در هیچ رقیبی نمی‌توان پیدا کرد.

مزایای خرید اکستریم VX

اولین مرحله فروش اکستریم VX در بازار خودرو ایران، شامل مزایای ویژه‌ای برای خریداران است که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • قیمت رقابتی اکستریم VX نسبت به رقبای لوکس خود که معمولا خودروهای مدل 2012 تا 2018 هستند و دوره گارانتی خود را پشت سر گذاشته‌اند.
  • اکستریم VX با بهترین متریال و بالاترین کیفیت ساخت راهی بازار جهانی شده و اولین سری فروش آن در ایران نیز شامل خودروهای تماما وارداتی هستند.
  • گارانتی 7 ساله یا 200 هزار کیلومتر برای اکستریم VX، که از سوی مدیران خودرو اعلام شده و آرامش خاطر را برای خریدار به همراه می‌آورد.
  • در بازار خودرو ایران معمولا اولین مرحله از فروش هر خودرویی با حاشیه سود بالایی همراه بوده و اکستریم VX نیز از نگاه کارشناسان کاملا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.
  • اکستریم VX دقیقا همان مدل در حال فروش در دنیاست که در ایران عرضه می‌شود و به این ترتیب با خودرویی به‌روز طرف هستیم که نسبت به رقبای کره‌ای، ژاپنی و حتی آلمانی موجود در بازار کشور با سطح بالاتری از ایمنی و آپشن در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.
قیمت اکستریم vx

چرا باید اکستریم VX را از مدیران خودرو 777 بخرید؟

مدیران خودرو 777 به عنوان رتبه 1 فروش محصولات محصولات شرکت مدیران، از جمله نمایندگی‌های معدودی است که مجوز فروش محصولات اکستریم را در اختیار دارد و پذیرای مشتریان از تمام استان‌های کشور بوده است.

مدیران خودرو 777 دارای 5 شعبه در استان‌های تهران و البرز است که از این نظر دارای بیشترین سطح تماس با مشتریان است. 777 همچنین چند کارشو در این دو استان در اختیار دارد و تاکنون در تمام 31 استان کشور نیز مشتری داشته است.

با ثبت نام از طریق مدیران خودرو 777، مشتریان محترم می‌توانند همه مراحل خرید تا تحویل خودرو را از طریق پشتیبان خود رصد کنند و پس از تحویل خودرو نیز از خدمات 777 در حوزه خدمات پس از فروش مثل گارانتی، خدمات تعمیرگاهی تخصصی و تامین قطعات نیز بهره‌مند خواهند شد.

مدیران خودرو 777 دارای بزرگ‌ترین مرکز تعمیراتی شرکت خودروسازی مدیران در کشور است که ارائه‌کننده خدمات پس از فروش با نشان انحصاری VIP از سوی شرکت مدیران است.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

4 دیدگاه در “شرایط فروش اکستریم VX مدیران خودرو تابستان 1403

  1. تیم پشتیبانی 777 گفت:

    سلام، در حال حاضر فروش این خودرو به صورت نقدی است.

  2. محمودی گفت:

    سلام آیا فروش اقساطی این خودرو هم دارین ؟

  3. تیم پشتیبانی 777 گفت:

    سلام، موعد تحویل محصولات مدیران خودرو ۹۰ روزکاری است.

  4. علیرضا قنبریان گفت:

    رنگ مشکی انتخاب اینجانب می‌باشد لطف کنید زمان تحویل کی می‌باشد

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 دیدگاه در “شرایط فروش اکستریم VX مدیران خودرو تابستان 1403

  1. تیم پشتیبانی 777 گفت:

    سلام، در حال حاضر فروش این خودرو به صورت نقدی است.

  2. محمودی گفت:

    سلام آیا فروش اقساطی این خودرو هم دارین ؟

  3. تیم پشتیبانی 777 گفت:

    سلام، موعد تحویل محصولات مدیران خودرو ۹۰ روزکاری است.

  4. علیرضا قنبریان گفت:

    رنگ مشکی انتخاب اینجانب می‌باشد لطف کنید زمان تحویل کی می‌باشد

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *