اخبار 777

قصد خرید خودرو داری؟ الان وقتشه…

کمپین الان وقتشه
کمپین الان وقتشه

قصد خرید خودرو داری؟ الان وقتشه…

شرکت مدیران خودرو اواخر تابستان 1402، با معرفی نسخه جی تی از محصول فونیکس آریزو 6، پیغام جدیدی از کمپانی چری را به بازار خودرو ایران رساند و برای سدان‌های اسپرتی کوچک خط و نشان کشید.

سر فصل‌های مقاله

با توجه به اتفاقات فصل بهار 1403 و تحولات مدیریتی در کشور، بازار خرید و فروش خودرو در کشور، در 5 ماه ابتدایی امسال دچار رکود شد و آمار معاملات نیز طبق اخبار رسمی، کاهش داشت.

از طرفی به خاطر بروز برخی موانع در زمینه فروش و تحویل خودرو، بیشتر خودروسازان و واردکنندگان با مشکلاتی در زمینه تحویل خودرو به خریدارانشان مواجه شدند.

اما از میانه مرداد ماه امسال به این سو و آغاز به کار دولت جدید، به نظر می‌آید بخش مهمی از بلاتکلیفی‌ها در حوزه صنعت و بازار خودرو به پایان رسیده و می‌توان امیدوار بود که روال عرضه و تقاضا در این بازار بزرگ به حال عادی بازگردد.

بر همین مبنا، از نگاه کارشناسان مدیران خودرو 777، می‌توان به بازار خودرو در شهریور ماه پیش‌رو امیدوار بود و شاید پس از ماه‌های بحرانی، می‌توان به مشتریان خودرو و خریداران بالقوه این مژده را داد که می‌توانند برای نیاز خود، الان وقتشه انتخاب‌های خوبی داشته باشند.

به نظر می‌آید بازار خودرو ایران از همین شهریور ماه می‌تواند منتظر رونق و بهبود باشد چرا که دوره رکود می‌تواند به پایان برسد و از چند روز قبل، فروش عادی و هفتگی در میان خودروسازان خصوصا مدیران خودرو به جریان افتاده است و فروشنده و خریدار در موقعیت داد و ستد قرار گرفته‌اند.

به عبارت ساده‌تر، از منظر کارشناسان مدیران خودرو 777 و خطاب به خریداران بالقوه خودرو می‌توان توصیه کرد که: «اگر در فکر خریدن خودرو و در صدد تبدیل پول به یک کالای مطمئن هستید، الان وقتشه…»

با توجه به شرایط فعلی حتی می‌توان این خبر خوب را اعلام کرد که در صورت خرید از مدیران خودرو 777 امکان تحویل پیش از موعد برای خریداران نیز وجود دارد.

در همین راستا، 6 پیشنهاد خرید خودرو برای ماه ششم سال از سوی مجله 777 تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود. پیشنهادهایی که برای توان خرید در سطوح مختلف پیش‌بینی شده و سطح وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد.

الان وقتشه

چرا الان وقتشه ایکس 22 پرو دنده‌ای بخری

خودروهای اقتصادی همواره در صدر جدول فروش قرار دارند و ام وی ام X22 پرو دنده‌ای (MT) یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار ایران در چند سال اخیر بوده است.

استفاده از یک موتور 1500 سی سی تنفس طبیعی که با بنزین ایران سازگار است و در زمره کم‌استهلاک‌ترین پیشرانه‌های بازار نیز محسوب می‌شود در کنار گیربکس دستی، از ایکس 22 یک کراس‌اوور چابک و جمع‌و‌جور با هزینه‌های پایین در نگهداری ساخته است.

هر چند ایکس 22 یک خودرو اقتصادی است اما آپشن‌های غافلگیر کننده هم دارد:

ـ سان‌روف، فرمان دی کات برقی، سیستم کنترل پایداری، مانیتور 9 اینچی و…

  • گارانتی بی‌رقیب: ام وی ام X22 برای 4 سال یا 80 هزار کیلومتر گارانتی شده و 2 سال سرویس دوره‌ای رایگان نیز در انتظار خریداران است. چه انتخابی بهتر از این…
  • سورپرایز: خریداران ایکس 22 پرو از نمایندگی 777 می‌توانند به راحتی از  خدمات گارانتی و سرویس‌های دوره‌ای در مرکزVIP خدمات پس از فروش این مجموعه بهره‌مند شوند.
ایکس 22 پرو ام تی

چرا الان وقتشه آریزو 5 اسپرت بخری

غیرممکن است دنیای خودرو در ایران را دنبال کنید و با سدان محبوب مدیران خودرو در 7 سال اخیر مواجه نشده باشید. ام وی ام آریزو 5 اسپرت نسخه فیس‌لیفت شده از مدل پایه این خودرو پرطرفدار است که هنوز بعد از این همه سال طرفداران زیادی دارد؛ هم محبوب خانواده هاست و هم جوانترها را به سوی خود جذب کرده.

به این مشخصات توجه کنید: موتور 1.5 لیتری پرقدرت توربو با زنجیر تایم و گیربکس اتوماتیک 9 سرعته جذاب که شتاب قابل توجهی را برای این خودرو به ارمغان آورده. دو حالت رانندگی اقتصادی و اسپرت برای دو نسل مختلف.

کم مصرف، کم‌استهلاک و بادوام؛ با سیستم تهویه لمسی که نفس خودرو را حتی در سربالایی به شماره نمی‌اندازد.

فرمان دی کات و سانروف هم ترکیب جذابی را در کابین فراهم کرده‌ و صندلی برقی گرم‌کن دار هم راحتی را به راننده هدیه می‌کند.

  • گارانتی: آریزو 5 اسپرت برای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر تضمین خدمات دارد.
  • سورپرایز: امکان خرید آریزو 5 اسپرت از 777 با شرایط اقساطی برای کارمندان و مشاغل آزاد هم وجود دارد.
آریزو 5 الان وقتشه

چرا الان وقتشه تیگو 7 پلاگین هیبرید e+ بخری

یکی از کراس‌اوورهای محبوب و پرفروش بازار خودرو ایران قطعا فونیکس تیگو 7 پرو است که حالا یک نسخه هیبریدی از آن می‌تواند زلزله‌ای در بازار ایجاد کند.

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با دو موتور برقی و یک موتور بنزینی در مجموع 326 اسب بخار نیرو تولید می‌کند که با توجه به وزن نسبتا سبک آن، شتاب باورنکردنی به این کراس‌اوور محبوب بخشیده است. با پدال گاز اصلا شوخی نکنید.

این همان تیگو 7 پرو محبوب شماست با قوای محرکه تیگو 8 هیبریدی…

موتور بنزینی تیگو 7 هیبریدی با بنزین ایران سازگار است و باتری‌ بزرگ آن هم با شارژر شهری و خانگی قابلیت شارژ دارد.

تیگو 7 e+ در برخی قسمت‌ها بازطراحی شده که امضای آن در رینگ‌ها و سپر جلو دیده می‌شود.

برای فصل سرد سال سیستم گرم‌کن برای همه صندلی‌ها و حتی فرمان وجود دارد و در تابستان صندلی‌های جلو خنک می‌شوند.

رانندگی در جاده را می‌توانید به دستیار هوشمند راننده بسپارید و از خستگی‌تان کم کنید.

  • گارانتی: تیگو 7 هیبریدی و باتری بزرگش برای 7 سال و 200 هزار کیلومتر گارانتی شده و 10 دوره سرویس رایگان هم دارد.
  • سورپرایز: این جدیدترین خودرو برقی ـ بنزینی مونتاژی ایران است با قیمت قطعی کمتر از 2 میلیارد تومان و گارانتی 7 ساله از طرف 777.
تیگو 7 ای پلاس الان وقتشه

چرا الان وقتشه تیگو 8 پرو مکس بخری

شرکت مدیران خودرو اولین کراس‌اوور دو دیفرانسیل خود را در قامت تیگو 8 پرو مکس روانه بازار کرد و این شاسی‌بلند پرقدرت مورد توجه آفرودرهای کشور نیز قرار گرفت.

تیگو 8 پرومکس در مسیرهای عادی آسفالته یک خودرو مطیع و در عین حال پرشتاب است و در خارج از جاده تبدیل به یک غول سرکش و قدرتمند برای غلبه بر مسیرهای ناهموار می‌شود.

یکی از جذاب‌ترین خودروها برای کشف اقلیم چهار فصل ایران، تیگو 8 پرو مکس است که با گیربکس هوشمند دوکلاچه ساخت گتراگ آلمان، 254 اسب بخار نیرو را به هر چهار چرخ پمپاژ می‌شود.

تیگو 8 پرو مکس یکی از معدود شاسی بلندهای دو دیفرانسیل 7 نفره در بازار ایران است و 6 حالت رانندگی دارد که با سیستم چهار چرخ محرک دائم هماهنگ شده است.

همه صندلی‌ها و فرمان به سیستم گرم‌گن مجهزند و سرنشین عقب می‌تواند صندلی جلو را هم تنظیم کند. تیگو 8 پرو مکس شارزر وایرلس برای موبایل دارد و رکاب و درب صندوق عقب آن نیز برقی است.

  • گارانتی: تیگو 8 پرو مکس 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارنتی شده است.
  • سورپرایز: تیگو 8 پرو مکس را می‌توانید از 777 به صورت اقساطی با قیمت کارخانه با وام 1.4 میلیارد تومانی و بازپرداخت 60 ماهه بخرید، شما کارمندان دولتی و حتی کسبه مشاغل آزاد…
تیگو 8 پرومکس الان وقتشه

چرا الان وقتشه تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید e+ بخری

بعد از درخشش فوق‌العاده فونیکس تیگو 8 پرو در بازار ایران نسخه‌های متفاوتی از این خودرو هم روانه بازار شده که قدرتمندترین آن بدون شک نسخه پلاگین هیبرید آن ملقب به e+ است.

تیگو 8 پلاگین هیبریدی با یک موتور بنزینی و دو موتور برقی و با آن جثه بزرگ 2 تُنی، می‌تواند در کمتر از 8 ثانیه از حالت ایستا به سرعت 100 کیومتر بر ساعت برسد.

توان 326 اسب بخار و 510 نیوتن متر گشتاور یعنی تیگو 8 e+ پرقدرت‌ترین کراس‌اوور بزرگ سایز مونتاژی کشور است.

تیگو 8 e  پلاس تا سقف پر از تکنولوژی است: سیستم همیار راننده سطح 2.5 خودران با 13 رادار، مانیتور و کلاستر یکپارچه، گرم‌کن صندلی‌ها و فرمان، صندلی برقی با 3 حافظه تنظیم، دوربین ثبت وقایع، مهندسی صوتی سونی، شارژر وایرلس و سقف پانوراما…

  • گارانتی: تیگو 8 هایبرید 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی برای موتورهای برقی و بنزینی و حتی باتری بزرگش در نظر گرفته است.
  • سورپرایز: این خودرو سبز با قیمت قطعی کارخانه به صورت اقساط 12 تا 60 ماهه با وام 1.4 میلیارد تومان بانکی قابل خرید است و الان وقتشه با نمایندگی 777 تماس بگیرید.
تیگو 8 پلاگین هیبرید

چرا الان وقتشه اکستریم VX بخری

زیباترین و لوکس‌ترین غول مونتاژی ایران بالاخره وارد بازار ایران شد. البته فهرست عناوین و القاب این اس یو وی فاخر بیش از این هاست.

اکستریم VX به معنای واقعی یک اس یو وی فول سایز است که بالاترین سطح آپشن و امکانات و ایمنی را در میان خودروهای لوکس مونتاژی در اختیار دارد.

رانندگی با اکستریم وی ایکس را مشابه پرواز با جت اختصاصی عنوان کرده‌اند و چنین آرامش و آسایشی به خاطر قابلیت‌های تراز اول این خودرو است.

موتور 2 لیتری توربو در اکستریم به توان 261 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر دست پیدا می‌کند که این نیروی فوق‌العاده از طریق گیربکس اتوماتیک (AT) آیسین ژاپن، به طور دائم به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

به همین خاطر است که این غول زیبا و سنگین می‌تواند صفر تا 100 کیلومتر سرعت را در حدود 8 ثانیه طی کند.

باکس اتاق به واسطه استفاده از فولاد مستحکم و حمایت 10 ایربگ، در برابر هر ضربه‌ای مقاومت می‌کند و ایمنی در بالاترین حد است.

داخل کابین هم با چرم طبیعی از نوع «ناپا» فرش شده که  تمام 7 صندلی آن را پوشانده است. صندلی راننده، ماساژور دارد و صندلی سرنشین جلو هم به فوت رست مجهز شده.

داشبورد اکستریم VX، یک سراسرنما (پانورامیک) با سه مانیتور به ابعاد بیش از 40 اینچ است که تمام امکانات رفاهی را می‌توان از طریق آن کنترل کرد. رادارهای این خودرو شعاع دیدی تا 540 درجه را برای راننده فراهم می‌کنند.

اهرم حرکت خودرو از کنسول به کنار فرمان آمده و پدال شیفترها هم امکان تعویض 8 دنده را به راننده می‌دهد و 7 حالت رانندگی هم برای هر نوع مسیر در کره زمین در اختیار راننده است.

اکستریم VX بزرگ‌ترین سقف پانوراما را در میان تمام خودروهای موجود در ایران دارد و سیستم صوتی آن با 23 اسپیکر فضایی شبیه به سالن اپرا ایجاد می‌کند.

  • در یک کلام: عالی‌جناب اکستریم VX، آنچه همه خوبان دارند تو یکجا داری…
  • گارانتی: لوکس ترین شاسی بلند مونتاژی ایران 7 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی دارد.
  • سورپرایز: الان وقتشه اکستریم وی ایکس از مدیران خودرو 777 خریداری کنید تا در تامین قطعات و ارائه خدمات تخصصی اکستریم VX، نگرانی نداشته باشید.
الان وقتشه اکستریم وی ایکس

پیشنهاد 1+6 آریزو 6 پرو

با اینکه در سه دهه اخیر شکل‌ها و گونه‌های متنوع خودرو از ذهن طراحان بیرون آمده و تقریبا برای هر نوع از کاربری، یک تازه از خودرو ساخته شده اما گونه سدان همچنان مدل پایه و پرکاربرد خودرو در بازارهای جهانی است.
آریزو 6 پرو هم از جمله سدان‌های جذاب در بین محصولات متنوع مدیران خودرو است که به عنوان یکی از مدل‌های پایه در خانواده فونیکس شناخته می‌شود و ترکیب متناسبی از کاربری روزانه با قدرت و شتاب قابل توجه و حتی اتاق لوکس را به مصرف‌کننده ارائه می‌کند.
فونیکس آریزو 6 پرو تقریبا همزمان با شاسی‌بلندهای پرطرفدار تیگو 7 و تیگو 8 به بازار معرفی شد تا به عنوان یک سدان به‌روز و ارتقا یافته، همچنان طرفدارانش را به خرید این محصول جوان‌پسند ترغیب کند.
آریزو 6 پرو با موتور 1.5 لیتری توربو به قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر به عنوان یک پیشرانه پایه و قابل اعتماد، سعی کرده کیفیت سواری را با فضای جذاب‌تر کابین نسبت به مدل پایه آریزو 6، بالاتر ببرد.
در عین حال طراحی ظاهری این خودرو نیز با توجه به تغییرات در چراغ عقب و نمای تهاجمی‌تر جلو، تلاش آشکاری برای جذب مشتریان جوان به حساب می‌آید.
این جوانگرایی در کابین هم دیده می‌شود، جایی که فرم جدید پنل و داشبورد و حتی کنسول با اضافه شدن نمایشگرهای دیجیتالی، حال و هوای متفاوتی را به سرنشین می‌بخشد. فرمان دی کات هم کاملا حس و حال یک رانندگی اسپورتی را به راننده می‌بخشد.
استفاده از گیربکس 9 سرعته جدید CVT، هم به مفرح‌تر شدن رانندگی با آریزو 6 پرو کمک شایانی می‌کند. البته به همه اینها باید فهرست بلندی از امکانات رفاهی و ایمنی را نیز اضافه کرد که تقریبا در تمام مدل‌های فونیکس دیده می‌شود.
گارانتی: آریزو 6 پرو برای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی شده است.
سورپرایز: خریداران آریزو 6 پرو از مدیران خودرو 777، خدمات پس از فروش تخصصی و VIP را از تعمیرگاه مجهز 777 دریافت خواهند کرد.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

علیرضا قزوینی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *