اخبار 777

فرایند فروش و قیمت محصولات مدیران خودرو تیر 1403

قیمت تیر مدیران خودرو

فرایند فروش و قیمت محصولات مدیران خودرو تیر 1403

محصولات مدیران خودرو، در صدر فروش

شرکت مدیران خودرو به عنوان قطب سوم خودروسازی کشور در سال‌های اخیر، توانسته سهم بازار خود را افزایش دهد و در عین حال با ایجاد تنوع در سبد محصولات و نحوه فروش، همچنان به دنبال توسعه و ارائه خدمات مختلف با کیفیت بالاتر است.

با توجه به تولید بیش از 15 محصول با سه نشان تجاری ام وی ام، فونیکس و اکستریم از سوی مدیران خودرو، ساز و کار فروش خودرو برای این شرکت بسیار حساس و مهم است.

در حال حاضر هیچ یک از شرکت‌های خودروساز یا واردکننده دیگر در کشور چنین تنوعی در محصولات ندارند و به همین دلیل مکانیسم فروش در مدیران خودرو نیز برای پاسخگویی مناسب به تقاضای روزافزون باید به‌روز و جامع باشد. بر اساس آمار موجود، مدیران خودرو بیشترین سهم بازار خودروهای خارجی مونتاژی را در اختیار دارد.

قیمت محصولات مدیران خودرو تیر 1403

شرایط فروش مدیران خودرو
سر فصل‌های مقاله

با توجه به آغاز فصل تابستان 1403، محصولات مدیران خودرو با قیمت مصوب و به صورت متناوب در سیستم فروش قرار می‌گیرند.

در فصل تابستان محصولات برندهای ام وی ام و فونیکس به بازار عرضه خواهد شد و طبق برنامه تولید، 12 محصول متنوع در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

 برای خرید نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو فرم قرار داده شده در انتهای همین مطلب را پر کنید، تا کارشناسان ما برای ثبت نام نهایی با شما تماس بگیرند.

فرآیند فروش محصولات مدیران خودرو

پروسه فروش مدیران خودرو در چند سال اخیر به نمایندگی‌های اینشرکت واگذار شده و متقاضیان برای خرید باید به شکل حضوری یا رزرو ثبت نام از طریق سایت نمایندگی‌های دارای مجوز فروش، اقدام نمایند. بنابراین فروش محصولات مدیران خودرو صرفا از طریق نمایندگی‌ها صورت می‌پذیرد.

مدیران خودرو 777، گستردگی خدمت

یکی از برترین و مطمئن‌ترین نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو، نمایندگی 777 است که در دو سال اخیر بیشترین میزان ثبت نام و فروش محصولات مدیران خودرو را در اختیار داشته و مجوز فروش هر سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم را در اختیار دارد و تمام مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو و حتی ارائه خدمات پس از فروش را نیز به شکل تخصصی و بدون دریافت وجه انجام می‌دهد.

علاوه بر این، مدیران خودرو 777 اداره تحویل اختصاصی و مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز دایر نموده که این نمایندگی را از دیگران متمایز می‌کند.

نمایندگی خدمات vip مدیران خودرو 777

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *