اخبار 777

فروش محصولات مدیران خودرو با قانون جدید

فروش جدید مدیران خودرو
فروش جدید مدیران خودرو

فروش محصولات مدیران خودرو با قانون جدید

متقاضیان خرید محصولات مدیران خودرو ، لازم است حتما از تغییرات مهم در فرآیند فروش این شرکت در تابستان 1403 مطلع شوند.

سر فصل‌های مقاله

برای آشنا شدن با مسیر کلی خرید محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با مراجعه به صفحه فروش مدیران خودرو و مطالعه مطلب پنج گام تا تکمیل ثبت نام مدیران خودرو  با روش‌های معمول خرید نقدی و اقساطی اطلاعات کامل را به دست آورید.

با این حال، برخی مواقع تغییراتی در پروسه ثبت نام و خرید محصولات مدیران خودرو پیش می‌آید که عموما به منظور تسهیل در روند خرید اتفاق می‌افتد. بر همین مبنا، اخیرا تغییراتی در آخرین مراحل ثبت نام و خرید رخ داده که بدون شک به سود خریداران واقعی محصولات ام وی ام، فونیکس و اکستریم خواهد بود.

نمایندگی فروش جدید مدیران خودرو

تکمیل وجه برای اطمینان بیشتر مشتریان

متقاضیان ثبت نام برای خرید محصولات مدیران خودرو حتما باید توجه داشته باشند که در شیوه جدید، شکل تکمیل وجه نسبت به قبل چه تغییری کرده است.

روال گذشته به این شکل بود که خریدار پس از ثبت کد ملی در سیستم فروش مدیران خودرو، 3 روز مهلت داشت که با پرداخت قیمت تعیین شده خودرو مورد نظر خود، تکمیل وجه کند.

اما در روال جدید و به منظور کاهش ورودی متقاضیان مردد یا غیرقطعی، خریداران موظفند تا در مدت یک ساعت پس از ثبت کد ملی خود، 50 میلیون تومان واریز کنند و پس از آن تا 5 روز برای تکمیل وجه قرارداد مهلت خواهند داشت.

پس از تخصیص کدملی‌ متقاضیان از سوی نمایندگی‌ها به سیستم فروش، در فاصله زمانی ۱ الی ۳ ساعت برای منتخبان پیامک حاوی لینک پرداخت از سوی شرکت مدیران خودرو ارسال می‌شود که به درگاه پرداخت مدیران خودرو متصل است و یک حواله ۵۰ میلیونی فعال در آن قرار دارد که مشتری ظرف ۱ ساعت نسبت به پرداخت آن مستقیما در وجه شرکت مدیران خودرو باید اقدام کند.

فروش جدید مدیران خودرو

چند نکته مهم در قانون جدید فروش مدیران خودرو

  1. روال جدید فروش، شامل همه محصولات و هر دو روش فروش نقد و اقساطی می‌شود.
  2. در مرحله پیش ثبت‌نام نیز هر کد ملی تنها در یک نمایندگی ثبت خواهد شد و سپردن کد ملی در نمایندگی مختلف نه تنها تاثیر مثبت ندارد که حتی تاثیر منفی بر ثبت نام افراد خواهد گذاشت.
  3. سابقه نمایندگی و میزان فروش محصولات مدیران خودرو در دوره‌های گذشته، تاثیر مستقیم بر میزان سهمیه ثبت نام نمایندگی خواهد داشت و برای خریدار نیز ثبت نام در نمایندگی‌های برتر به معنی افزایش شانس خرید است.
  4. در صورتی که نام متقاضی در فهرست قطعی منتخبان خرید قرار گیرد اما فرد منتخب در بازه زمانی 1 تا 3 ساعت، مبلغ 50 میلیون تومان را واریز نکند، کد ملی آن فرد در کل سیستم فروش مدیران خودرو برای مدتی معلق یا بلاک خواهد شد.
  5. مدیران خودرو 777، نمایندگی برتر و رتبه 1 فروش مدیران خودرو در سه سال اخیر در سراسر ایران معرفی شده و چندین شعبه در استان تهران و البرز دارد. با ثبت نام در مدیران خودرو 777، شانس خود را برای خرید محصولات مدیران خودرو بالا خواهید برد.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *