اخبار 777

در برنامه فن‌کلاب مدیران خودرو 777 چه گذشت؟

فن‌کلاب مدیران خودرو
فن‌کلاب مدیران خودرو

در برنامه فن‌کلاب مدیران خودرو 777 چه گذشت؟

شرکت مدیران خودرو در کنار توسعه در زمینه تولید خودرو به همراه شریک تجاری چینی خود، چند سالی است که برای ایجاد ارتباط قوی‌تر با مشتریان، رویدادها و برنامه‌های متعددی را در قالب‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و خدماتی در دستور کار قرار داده است.

سر فصل‌های مقاله

گزارش یک روز پرنشاط با خانواده مشتریان 777

این رویدادها و گردهمایی‌ها به صورت جشن سالانه از سوی باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو (فن‌کلاب مدیران خودرو) به صورت منظم برگزار شده و به تدریج نمایندگی‌های فروش نیز به عنوان شرکای شرکت مادر، وارد این جریان شده و در سال‌های اخیر ایده‌ها و برنامه‌های متنوعی را برای برقراری ارتباط محکم‌تر با خریداران به انجام رسانده‌اند.

بر اساس اعلام رسمی شرکت مدیران خودرو در سال 1403، قرار است برنامه‌های اینچنینی با رویکرد مشتری‌مداری در سال 1403 در تعداد بیشتر اتفاق بیفتد و حداقل 30 هزار نفر از مشتریان محصولات مدیران خودرو در سراسر کشور در برنامه‌ها و کمپین‌های فرهنگی و تفریحی حضور پیدا کنند.

با توجه به رویکرد مدیران خودرو برای افزایش سطح تماس با مشتریان وفادار و هواداران برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم، نمایندگی 777 مدیران خودرو نیز از ماه‌ها قبل برای برگزاری برنامه‌هایی از این دست را آغاز کرده است.

گزارش آخرین گردهمایی باشگاه مشتریان مدیران 777 را در ادامه می‌خوانید.

فن‌کلاب مدیران خودرو

شعار فن‌کلاب، با مدیران خودرو، با عشق

صبح جمعه ششم مهر ماه 1403، تعدادی از خانواده‌های عضو باشگاه مشتریان مدیران خودرو 777، به همراه خودروهای خود در دفتر مرکزی این نمایندگی حاضر شدند تا در بطن یک گردهمایی خاطره‌انگیز و جذاب، علاوه بر آشنایی با یکدیگر، در قالب یک کاروان هماهنگ و منظم، راهی باشگاه بولینگ و بیلیارد برج میلاد شوند و ساعاتی را در کنار هم به شادی و نشاط بگذرانند.

عوامل فن‌کلاب یا باشگاه مدیران خودرو 777 هم برای خانواده‌های دعوت شده سنگ تمام گذاشته و ضمن تزئین خودروهای مشتریان، پذیرایی ویژه‌ای از آنها در اداره تحویل به عمل آوردند.

در ابتدای مراسم مهدی نظری به عنوان مجری برنامه، پس از خوشامدگویی به حاضران، درباره چگونگی مراسم توضیحاتی ارائه کرد و جزئیات بیشتری از برنامه را برای مشتریان آشکار کرد.

در حین پذیرایی از مهمانان نیز امید صیادی مدیر برگزاری رویدادها و مراسم مدیران خودرو 777، به تشریح دلایل برگزاری این مراسم پرداخت و گفت: «برگزاری این مراسم و برنامه‌های مشابه از سوی باشگاه مشتریان 777، نشان می‌دهد که شرکت مدیران خودرو احترام و ارزش ویژه‌ای برای مشتریان خود قائل است و ارتباط دو طرف تنها محدود به خرید و فروش خودرو نیست. مدیران خودرو 777 به عنوان نمایندگی برتر و رتبه 1 فروش کشور، تا هر زمانی که محصولاتش در اختیار مشتریان باشد به آنها خدمات متنوعی ارائه خواهد کرد.»

فن‌کلاب مدیران خودرو

نکته جالب دیگر در حین پذیرایی صبحگاهی از مشتریان، ایجاد ارتباط بین خانواده‌ها و ایجاد یک رابطه دوستانه با فصل مشترک خودرو بود و مشتریان به تبادل تجربیات خود در مورد نگهداری خودرو یا حس رانندگی با مدل‌هایی که در اختیار دارند، پرداختند.

در مراسم اخیر باشگاه مشتریان، همه خانواده‌ها از مالکان خودروهای ام وی ام شامل ایکس 55، آریزو 5 بودند و به نوعی گردهمایی، مخصوص فن‌کلاب ام وی ام بود.

ساعتی بعد، کلیه خانواده‌های حاضر در دورهمی ‌فن‌کلاب ام وی ام، با نصب برچسب‌هایی که روی آن شعار مخصوص فن‌کلاب با عنوان «با مدیران خودرو با عشق» یا With MVM With Love نوشته شده بود، آماده حرکت به سوی برج میلاد شدند.

فن‌کلاب مدیران خودرو

شور و شوق والدین و بازی کودکان

کاروان فن‌کلاب ام وی ام 777، به صورت منظم و بدون مزاحمت برای خودروهای دیگر از دفتر مرکزی مدیران خودرو 777 به سوی برج میلاد تهران حرکت کردند و به دلیل نظم عالی و رعایت کامل قوانین رانندگی، بسیار مورد توجه دیگر خودروهای عبوری در مسیر قرار گرفتند.

صف منظم خودروها، نهایتا به باشگاه بولینگ برج میلاد رسید و بیش از همه کودکان و فرزندان پرانرژی خانواده‌ها بودند که برای بازی بولینگ لحظه‌شماری می‌کردند.

برای یک ساعت، سالن بولینگ برج میلاد لبریز از شور و نشاط خانواده‌های مهمان در برنامه فن‌کلاب ام وی ام شد و پس از بازی بولینگ، کودکان نیز به نقاشی و رنگ‌آمیزی طرح چاپ شده از محصولات مدیران خودرو پرداختند.

فن‌گلاب مدیران خودرو

در پایان برنامه نیز از خانواده‌های حاضر در این برنامه جذاب فرهنگی خواسته شد، بنر مخصوص این رویداد را امضا کنند و عکس یادگاری بگیرند. در نهایت نیز هدایای ویژه‌ای از سوی مدیران خودرو 777 به یُمن حضور مهمانان در این مراسم خاطره‌انگیز به والدین و کودکان تقدیم شد و کلیه مهمانان اعلام کردند که از این برنامه بسیار خشنود و راضی هستند و برای دعوت بعدی لحظه‌شماری خواهند کرد.

برنامه‌های فن‌کلاب مدیران خودرو 777 قطعا از این به بعد نیز تداوم خواهد داشت و پررنگ‌تر و متنوع‌تر دنبال خواهد شد.

فن‌کلاب مدیران خودرو

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

1 دیدگاه در “در برنامه فن‌کلاب مدیران خودرو 777 چه گذشت؟

  1. سید وحید ساداتی نژاد گفت:

    با سلام و احترام
    اینجانب دارنده خودروی ایکس ۲۲ پرو متقاضی شرکت در فن کلاب های آینده می باشم.
    09351639713

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 دیدگاه در “در برنامه فن‌کلاب مدیران خودرو 777 چه گذشت؟

  1. سید وحید ساداتی نژاد گفت:

    با سلام و احترام
    اینجانب دارنده خودروی ایکس ۲۲ پرو متقاضی شرکت در فن کلاب های آینده می باشم.
    09351639713

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *