قبل از اقدام به خرید از مدیران خودرو حتما این متن را بخوانید

در این مطلب به تعدادی از مهم‌ترین مواردی که ممکن است مشتریان مدیران خودرو در مسیر خرید با آنها برخورد کنند اشاره شده است. برای خرید مطمئن محصولات، از نمایندگی مجاز مدیران خودرو فارغ از نوع محصول و قیمت خودرو لازم است به این موارد حتما توجه کنید.

کدام نمایندگان مدیران خودرو مجاز به فروش کدام محصولات هستند؟

شرکت خودرو سازی مدیران خودرو دارای 157 نمایندگی مجاز مدیران خودرو فعال در سراسر کشور است. از این تعداد 91 نمایندگی مجاز به فروش محصولات برند فونیکس هستند و برای خودروهای برند اکستریم، فقط 18 نمایندگی فروش در نظر گرفته شده است. لیست نمایندگان مجاز فروش محصولات مدیران خودرو در اینجا ببینید.

بنابراین قبل از خرید از هر نمایندگی مدیران خودرو، حتما لیست مذکور را بررسی کنید که نمایندگی مربوطه، امتیاز فروش خودرو مورد نظر شما را داشته باشد.

آیا شرکت مدیران خودرو، عاملیت فروش مستقیم کارخانه دارد؟

مدیران خودرو عاملیت فروش مستقیم محصولات خود را ندارد و تنها راه خرید محصولات مدیران خودرو از طریق نمایندگی‌های این شرکت است.

توجه داشته باشید که شرکت مدیران خودرو هیچ مسئولیتی در قبال دفاتر فروش یا نمایندگانی که مجاز به فروش محصولات آن برند نیستند به عهده نخواهد گرفت و قرارداد و پرداخت وجه به آنها هیچگونه اعتبار و مسئولتی نزد مدیران خودرو نخواهد داشت.

روش های پرداخت حواله خرید از نمایندگی مجاز مدیران خودرو چیست؟

تمامی وجوه واریزی برای خرید محصولات مدیران خودرو باید به حساب ” شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو” باشد. واریز وجه برای محصول خریداری شده به دو روش زیر امکان‌پذیر است:

1ـ پرداخت اینترنتی از طریق دریافت پیامک با سر شماره مدیران خودرو (47651) که صورت‌حساب پرداختی با رمز دوم به نام شرکت خودروسازی مدیران خودرو باشد.

خرید از نمایندگی مجاز مدیران خودرو

2ـ دریافت شناسه قبض از نمایندگی به صورت فیزیکی یا پی دی اف که قابل پرداخت از طریق عابر بانک صادرات قابل پرداخت است. (شناسه قبض و شناسه پرداخت می‌بایست با شماره مربوط به شماره درخواست ثبت نام شما باشد)

* برای جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری پیشنهاد می‌شود برای پرداخت حواله های ثبت نام محصولات مدیران خودرو به آدرس https://tracking.mvmco.ir/ مراجعه کرده و مبلغ مورد نظر را به حساب شرکت خودرو سازی مدیران خودرو واریز نمایید.

* درصورت خرید نقدی، مجموع واریز وجه به حساب شرکت نباید بیشتر از قیمت قطعی خرید محصول مورد نظر باشد.

هزینه خدمات لیزینگ مدیران خودرو در خرید اقساطی چیست؟

در صورت خرید اقساط به جهت انجام خدمات دریافت تسهیلات، مبلغی بر اساس قانون بانک مرکزی به صورت درصدی از کل تسهیلات تحت عنوان خدمات لیزینگ از شما دریافت می‌گردد که باید به حساب شرکت خودروسازی مدیران خودرو پرداخت شود.

تمام چک‌های صادر شده در زمان خرید، باید در وجه حساب شرکت خودروسازی مدیران خودرو یا بانک ارائه کننده تسهیلات باشد.

کل وجه پرداختی اعم از نقد یا چک نمی‌تواند به حساب شحص حقیقی یا نمایندگی مدیران خودرو باشد.

بهره سالانه خرید اقساطی از مدیران خودرو با چه نرخی محاسبه می‌شود؟

در خرید اقساطی مجموع بهره سالانه برای تمامی محصولات 23 درصد است.

هر گونه دریافت وجه از جانب نمایندگی یا شخص در غالب هزینه ثبت نام، کارمزد، هزینه رزرو خرید خودرو، حق العمل کاری و …. تحت هر نام و عنوانی غیرقانونی است. در واقع طرف حساب نمایندگی برای دریافت کمیسیون، شرکت خودروسازی مدیران خودرو است و نمایندگی، مجاز به دریافت هیچگونه مبلغی نیست.

در صورتی که در این خصوص هرگونه تخلفی مشاهده کردید می‌توانید مراتب را به سازمان تعزیرات استان محل سکونت خود اطلاع دهید تا برخورد قضایی لازم با نمایندگی متخلف صورت پذیرد.

بیمه بدنه محصولات مدیران خودرو چقدر است؟

بیمه بدنه مدیران خودرو

یکی از قوانین در خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو بیمه بدنه اجباری تا پایان مدت اقساط خودرو است.

با در نظر گرفتن تعداد سال اقساط، مشتری می‌تواند هزینه بیمه بدنه را به صورت سالانه طی یک فقره چک پرداخت کند. همچنین مشتری می‌تواند هزینه بیمه بدنه را به صورت نقد پرداخت کند.

چرا برای عقد قرارداد باید به نمایندگی مجاز مدیران خودرو مراجعه کنید؟

با مراجعه حضوری و دریافت قرارداد با مُهر نمایندگی‌ای که محصول را از آن خریداری کرده اید، می‌توانید از بروز هرگونه  مشکل حقوقی احتمالی جلوگیری کنید. بنابراین پیشنهاد 777 این است که همزمان با عقد قرارداد و یا نهایتا طی مدت 7 روز به نمایندگی محل ثبت نام مراجعه نموده و اصل قرارداد ممهور به مهر نمایندگی را تحویل بگیرید تا در آینده از هرگونه مشکل احتمالی حقوقی و قضایی مصون باشید و یا در صورت وقوع هرنوع مشکل، امکان احقاق حق برای شما فراهم و میسر باشد.

آیا بعد از ثبت نام امکان تغییر رنگ و نوع خودرو یا شرایط اقساط وجود دارد؟

چنانچه بعد از خرید تمایل به تغییر شرایط رنگ یا نوع خودرو داشته باشید می‌توانید به نمایندگی مدیران خودرو اطلاع دهید و آنها ملزم پیگیری درخواست شما خواهند بود.

هرگونه تغییر رنگ خودرو، نوع خودرو و شرایط اقساط، منوط به تایید شرکت خودروسازی مدیران خودرو، قابل انجام خواهد بود و در صورت رد آن به هر دلیل، مشتری امکان ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.

آیا برای تغییر رنگ و نوع خودرو کارمزد باید پرداخت کرد؟

شرکت مدیران خودرو برای تغییر رنگ و نوع خودرو هیچ گونه مبلغ اضافی یا کارمزدی دریافت نمی‌کند. دریافت هرگونه وجه برای این موارد یا وعده تسریع در تحویل، غیرقانونی است.

نمایندگی مجاز مدیران خودرو 777

پی‌نوشت: نمایندگی مجاز مدیران خودرو 777 خود را مکلف به رعایت مراتب و قوانین شرکت مدیران خودرو می داند. درصورت مشاهده هر گونه نقض قوانین از سوی شعب مدیران خودرو 777 با واحد CRM تماس گرفته تا رسیدگی های لازم انجام شود.

 

 

با تکمیل فرم زیر، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *