مدیرانیوز

قیمت محصولات مدیران خودرو مرداد 1403

محصولات مدیران خودرو مرداد 1403
محصولات مدیران خودرو مرداد 1403

قیمت محصولات مدیران خودرو مرداد 1403

بازار خودرو ایران در تابستان 1403 به دلیل اجرای مرحله دیگری از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه و انتشار خبر آزاد شدن واردات خودرو دست دوم برای عموم مردم با تلاطم‌هایی مواجه شد. با فرا رسیدن مرداد 1403 حالا خودروسازان ایران در انتظار گرم‌تر شدن بازار و افزایش تقاضا هستند.

سر فصل‌های مقاله

محصولات مدیران خودرو، بازار را گرم می‌کند

شرکت مدیران خودرو به عنوان قطب سوم خودروسازی کشور نیز همچنان در تلاش برای افزایش سهم خود از بازار ایران است و در عین حال با تنوع بخشیدن به سبد محصولات و تنوع فروش، قصد دارد به تقاضای رو به رشد بازار پاسخ بیشتری بدهد و به موازات آن، کیفیت خدمات را نیز بالاتر ببرد.

با ورود اکستریم VX به سبد فروش محصولات مدیران خودرو در مرداد ماه 1403، مشتریان شاهد عرضه 12 خودرو در سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم از سوی شرکت مدیران هستند.

 قیمت محصولات مدیران خودرو مرداد 1403

قیمت محصولات مدیران خودرو مرداد 1403

فرآیند فروش محصولات مدیران خودرو

فروش محصولات مدیران خودرو همچنان به دو روش نقد و اقساط در دسترس مشتریان خواهد بود و از طریق ثبت نام در نمایندگی‌های رسمی به صورت حضوری و غیرحضوری قابل پیگیری است.

مدیران خودرو 777 به عنوان نمایندگی برتر و رتبه 1 فروش کشور نیز به عنوان راهی مطمئن برای ثبت نام و خرید محصولات شرکت مدیران، از طریق شعبات چندگانه خود پذیرای مشتریان گرامی است.  

 برای خرید نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو فرم قرار داده شده در انتهای همین مطلب را پر کنید، تا کارشناسان ما برای ثبت نام نهایی با شما تماس بگیرند.

اداره تحویل مدیران خودرو 777

گستردگی خدمات در مدیران خودرو 777

یکی از برترین و مطمئن‌ترین نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو، نمایندگی 777 است که در دو سال اخیر بیشترین میزان ثبت نام و فروش محصولات مدیران خودرو را در اختیار داشته و مجوز فروش هر سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم را در اختیار دارد و تمام مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو و حتی ارائه خدمات پس از فروش را نیز به شکل تخصصی و بدون دریافت وجه انجام می‌دهد.

علاوه بر این، مدیران خودرو 777 اداره تحویل اختصاصی نیز دارد و بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز تعمیرگاهی برای خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو را نیز در اختیار دارد که این نمایندگی را از دیگران متمایز می‌کند.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.