tiggo7


به‌تازگی تصاویری از کراس‌اوور کامپکت جدید چری منتشر شده است. با توجه به اینکه در عقب این خودرو نوشتهٔ TIGGO 7 دیده می‌شود، می‌توان گفت این خودرو در اصل نسل جدید کراس‌اوور تیگو 7 است. البته مقامات ام وی ام گفته‌اند این کراس‌اوور در آینده نام جدیدی خواهد داشت ولی بااین‌حال ما فعلاً آن‌را نسل جدید تیگو 7 میدانیم. با توجه به این تصاویر، تیگو 7 جدید نسبت به نسل کنونی بسیار تغییر کرده است.

در بخش جلویی خودرو جلوپنجرهٔ شش‌ضلعی بزرگی دیده می‌شود که بخش داخلی آن با قطعات کرومی ستاره مانند تزئین شده و به طرفین آن‌هم چراغ‌های باریک LED متصل شده است. در طرفین سپر جلوی خودرو هم بخشی سه‌بعدی با مه شکن‌هایی به‌صورت دو نوار LED به چشم می‌خورد که نمای منحصربه‌فردی دارند.

پروفیل جانبی تیگو 7 جدید هم نسبت به نسل کنونی تفاوت‌هایی دارد و در آن از طرح سقف شناور استفاده شده است. سبک طراحی عقب خودرو اما با چراغ‌های باریک متصل‌به‌هم شباهت زیادی به کراس‌اوور بزرگ‌تر تیگو 8 دارد و صرفاً طراحی ساده‌تر سپر با سر اگزوزهای کوچکی در پایین، آن‌را از برادر بزرگ‌ترش متمایز کرده‌اند.

این کراس‌اوور جدید چینی 4,500 میلی‌متر طول، 1,842 میلی‌متر عرض و 1,746 میلی‌متر ارتفاع دارد که به‌جز در ارتفاع، در دیگر جهات تفاوت چندانی با نسل کنونی ندارد. فاصلهٔ محوری این خودرو نیز نسبت به قبل بدون تغییر باقیمانده و برابر با 2,670 میلی‌متر است اما فاصلهٔ عرضی محورها کمی افزایش داشته است.

تیگو 7 جدید بسته به تیپ‌ها، با رینگ‌های 17، 18 و 19 اینچی در طرح‌های مختلف، سنسورهای پارک جلو و عقب، سانروف پانورامیک، رادار، شیشه‌های دودی، آنتن کوسه‌ای و… به بازار عرضه خواهد شد.

ام وی ام برای این کراس‌اوور جدید دو پیشرانهٔ مختلف چهار سیلندر توربوشارژ 1.5 لیتری و 1.6 لیتری را در نظر گرفته است که اولی 156 اسب بخار و دومی 197 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. فعلاً اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی رسمی، زمان عرضه به بازار و قیمت تیگو 7 جدید منتشر نشده است.


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *