سواری با فونیکس تیگو 8 e پلاس

 نمایندگی 777 مدیران خودرو، در یک برنامه از پیش طراحی شده، صبح جمعه ششم بهمن ماه میزبان خانواده‌های بسیاری بود که برای تست درایو محصول جدید این شرکت یعنی فونیکس تیگو 8 هیبریدی به  پارکینگ شماره 3 برج میلاد تهران آمده بودند.

همکاران نمایندگی 777 مدیران خودرو با حضور مدیران ارشد در این پارکینگ بزرگ که چشم‌انداز جذابی به شهر تهران و همچنین برج میلاد داشت، پیست کوچک اما چالش‌برانگیزی را طراحی کرده و با تایر مسیر آن را ساختند و بعد از چند بار آزمایش، از ثبت‌نام کنندگان برای تست درایو این خودرو کم‌مصرف اما پرقدرت دعوت شد تا تجربه متفاوتی با این خودرو داشته باشند.

در این برنامه هیجان‌انگیز که از سوی باشگاه مشتریان تدارک دیده شده بود، نزدیک به 120 خانواده حضور یافتند و 80 تست درایو به صورت منظم و از روی فهرست برگزار شد. در این میان بیشتر تست‌ها با حضور اعضای خانواده انجام شد در حالی که همه اعضای خانواده درون خودرو قرار گرفتند و قابلیت‌های این خودرو جذاب و طرفدار محیط زیست آشنا را از نزدیک و بی‌واسطه لمس کردند.

این تست درایو در شرایطی برگزار شد که هوای تهران همچنان آلوده بود و به نوعی لزوم تغییر در استفاده روزمره از خودرو را به همه یادآوری کرد. به هر حال خودروهای هیبریدی با استفاده از موتورهای الکتریکی، سوخت کمتری مصرف می‌کنند و در زمره خودروهای سبز قرار دارند.

فونیکس تیگو 8 هیبریدی با پسوند e+، نیز در زمره معدود خودروهای سبز و کم‌مصرف است که با استفاده از یک موتور درونسوز 1.6 لیتری توربو و دو موتور الکتریکی می‌توان نیروی بیشتر و گشتاور خارق‌العاده‌ای را برای راننده ایجاد کند و به نوعی نقض‌کننده قاعده «نیروی بیشتر، با مصرف سوخت بیشتر» است.

با فونیکس تیگو 8 ای پلاس می‌توان با یک باک پر و باتری فول شارژ، تا 1000 کیلومتر را بدون سوخت‌گیری طی کرد.

این عملکرد فوق‌العاده در حالی است که مغزافزار این خودرو حالت‌های مختلف رانندگی را برای سرنشین پیش‌بینی کرده و می‌توان در شکل‌های مختلف از سه منبع نیروی تیگو 8 هایبرید بهره برد.

در پایان این تست درایو جذاب و پرطرفدار، بسیاری از خانواده‌ها از عملکرد این خودرو، خصوصا شتاب گیج‌کننده آن ابراز حیرت کردند و برخی نیز اقرار کردند که از این عملکرد حیرت‌زده‌اند.

تست درایو رایگان خودرو در یک محیط ایمن و بدون دغدغه، از جمله خدماتی است که نمایندگی 777 به عنوان یک برنامه ویژه برای مشتریان خود برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد این تجربه موفق را برای محصولات جدید و متنوع مدیران خودرو تکرار کند.

برای متقاضیان فونیکس تیگو 8 e+ نیز دسترسی برای ثبت نام تیگو 8 ای پلاس در سایت وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *