تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید موجود در مدیران خودرو 777، نماد ترکیبی هوشمندانه از تکنولوژی پیشرفته و حفاظت از محیط زیست است. با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و پیشرانه الکتریکی، این خودرو ارتقاء بهره‌وری سوختی را با قدرت 326 اسب بخار و 510 نیوتن متر گشتاور فراهم می‌کند.

طراحی زیبا و کلاسیک تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، با داخلی به‌روز و پر از امکانات لوکس، تجربه رانندگی را به یک سطح جدید می‌برد. از دوربین 360 درجه گرفته تا دستیار حرکت در ترافیک و سانروف پانورامیک، همه چیز برای راحتی و لذت شما در نظر گرفته شده است.

فرصتی استثنائی برای خرید تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

به گزارش روابط عمومی مدیران خودرو 777، طبق بخشنامه اعلامی شرکت مدیران خودرو، ثبت نام نقد و اقساط کلیه محصولات مدیران خودرو در هر دو برند ام وی ام و فونیکس آغاز شد و متقاضیان واجد شرایط می توانند از تاریخ 25 آذر ماه لغایت 27 آذر ماه ثبت نام خود را نهایی نمایند. لطفا جهت ثبت نام تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و مشاوره خرید کلیک نمایید.
متقاضیان میتوانند با انتخاب محصول مورد نظر خود از پیش پرداخت 40 درصد در برخی از محصولات تا 60 درصد با بازپرداخت 12 تا 60 ماه از شرایط اقساط برند ام وی ام و فونیکس بهره مند شوند.
در حال حاضر محصولات زیر در دسترس متقاضیان بصورت نقد و اقساط می باشد.

  • ایکس 22 پرو دنده با قیمت 708.060.000 تومان
  • آریزو 5 اسپرت با قیمت 1.091.200.000 تومان
  • ایکس 55 پرو با قیمت 1.253.800.000 تومان
  • آریزو 6 پرو با قیمت 1.242.400.000 تومان
  • اف ایکس با قیمت 1.730.400.000 تومان
  • تیگو 8 پرومکس IE با قیمت 2.584.400.000 تومان
  • تیگو 8 پرومکس پلاگین هیبرید با قیمت 2.764.700.000 تومان

شرایط فروش نقد و اقساط فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید ای پلاس

یکی از جدیدترین و پاک ترین محصولات شرکت مدیران خودرو، فونیکس تیگو 8 پلاگین هیبرید یا همان ای پلاس است. این محصول که نوعی همراهی شرکت مدیران خودرو با موج جهانی تولید خودروی پاک به حساب می آید شروع راه تولید محصولات برای برند فونیکس NEV به حساب می آید.

طراحی فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس

طراحی داخل این خودرو دقیقا مشابه نسخه های قبلی تیگو 8 پرو می باشد و تفاوت چندانی ندارد. تریم کابین تیگو 8 پرو هیبریدی از رنگ‌های مارون و مشکی استفاده می‌کند. داخل کابین کاملا به روز طراحی شده و آینده نگر بوده و سعی در استفاده از پنل های لمسی شده است. نمایشگر عریض حس و حال مدرنی به راننده می دهد و می تواند به راحتی کنترل تمامی ادوات خودرو را داشته باشد.
اگر به ظاهر خودرو نگاه کنیم باز هم تفاوت چندانی با نسخه های قبلی مشاهده نمی شود. تنها یک پورت شارژ خودرو در قیمت جلو اضافه شده است. خودرو در عین سادگی با بهره مندی از قطعات کرومیک حس یک خوردوی خانوادگی را متداعی می کند.

مشخصات فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس

فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس با ترکیبی از موتور 1.5 لیتری و پیشرانه الکتریکی تولید می شود. موتور 1.5 لیتری توربوشارژر، دقیقا همان موتوری است که روی تیگو 7 پرو و سایر محصولات فونیکس و ام وی ام استفاده می شود. وظیفه این موتور شارژ باتری ماشین است که 19.27 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. این خودرو با استفاده از دو موتور برقی به حرکت میفتد که روی محور های جلو و عقب نصب شده اند. قدرت تیگو 8 پرو ای پلاس 326 اسب بخار و 510 نیوتن متر گشتاور می باشد.
مهمترین نکته مصرف سوخت ترکیبی این خودرو است که حدود یک لیتر در صد کیلومتر می باشد. شتاب این خودرو نیز 4.9 ثانیه به می باشد که در نوع خود بی نظیر است. مسافتی که این خودرو می تواند در حالت تمام برقی پیمایش کند صد کیلومتر است. این بدان معنی است که از تهران تا اهواز را می توان با یک باک بنزین پیمود! این خودرو مجهز به 11 نوع مختلف رانندگی می باشد که کاربری را برای راننده در شرایط مختلف تسهیل میکند.

آپشن های فونیکس تیگو 8 پرو ای پلاس

سنسور نور، سنسور باران، اتوهلد، فرمان برقی، صندلی‌های تنظیم شونده برقی با تهویه، دوربین عقب، دوربین 360 درجه، تریم چرمی کابین، سیستم صوتی سونی، شش کیسه هوا، کول باکس، شارژر بی‌سیم، دستیار حرکت در ترافیک، نگهدارنده بین خطوط، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، چراغ چرخشی، دستیار تشخیص صدا، کنترل کشش، کنترل پایداری، و سانروف پانورامیک از امکانات این خودروی لوکس به حساب می آید.

چرا انتخاب اکثر متقاضیان مدیران خودرو 777 می باشد؟

مدیران خودرو 777 در 2 سال اخیر توانسته است رتبه ۱ فروش مدیران خودرو در کشور را کسب کند. همچنین این نماینگی با 4 شعبه فعال و یک کارشو گستردگی خوبی در استان تهران و البرز به خود اختصاص داده که سهولت دسترسی را برای مشتریان عزیز به همراه داشته است. مدیران خودرو 777 دارای اداره تحویل اختصاصی بوده که موجباب یک تحویل ناب و دلنشین را برای مشتری فراهم نموده است.

خدمات پس از فروش VIP

دارا بودن تنها خدمات پس از فروش VIP مدیران خودرو در کشور از دیگر مزایای مدیران خودرو 777 می باشد که می توان از آن به عنوان نقطه عطفی در ارائه خدمات متمایز و بی نظیر در کشور برای مشتریان یاد نمود.

ثبت نام غیر حضوری محصولات مدیران خودرو

ثبت نام غیر حضوری نیز از مواردی است که تمامی متقاضیان می توانند از آن بهره مند شده و ثبت نام خود را بدون نیاز به حضور در شعبه انجام دهند. این در حالی است که در صورت مراجعه و یا تماس تلفنی نیز تیم فروشی بالغ بر 80 پرسنل آموزش دیده و مجرب راهنمایی و مشاوره پیگیرانه و دقیق برای ثبت نام را تضمین خواهند نمود.
تعهد ، ارائه خدمت متمایز ، همراهی و پشتیبانی از مشتری افتخار این مجموعه بوده و به لطف وجود مرکز تماس اختصاصی ۷۷۷ ، تمامی خدمات در راستای تکریم مشتری و وفادارسازی آن ها به بهترین نحو ممکن انجام می شود .
مدیران خودرو ۷۷۷ آماده ارائه خدمت به تمام مشتریان در سراسر کشور می باشد. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهند بود.

  • 02148000781 شعبه سعادت آباد تهران
  • 02148000444 کارشو ارگ تجریش
  • 02634057700 شعبه عظیمیه کرج
  • 02634058800 شعبه مهرشهر کرج
برای اطلاعات بیشتر و رزور ثبت نام محصول تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *