اخبار 777

نخستین تست درایو شهری مشتریان اکستریم در تهران

تست درایو مهر ماه
تست درایو مهر ماه

نخستین تست درایو شهری مشتریان اکستریم در تهران

روز جمعه 27 مهر ماه، بیش از 100 خانواده علاقمند به تست خودرو در بزرگ‌ترین شوروم اکستریم در ایران واقع در شعبه یادگار امام مدیران خودرو 777 گرد هم آمدند تا در اولین تست درایو شهری، برای خودروهای اکستریم VX، تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پلاگین هیبرید شرکت کنند.

سر فصل‌های مقاله

مدیران خودرو 777 پیشرو در ارائه خدمات نوین

مجله 777: مدیران خودرو 777 به عنوان رتبه 1 فروش و نمایندگی برتر محصولات شرکت خودروسازی مدیران، همواره پیشرو در اجرای برنامه‌های خاص برای مشتریان بوده و تاکنون چندین بار برنامه تست درایو را در نقاط مختلف برگزار کرده است.

برنامه تست درایو خودرو برای مشتریان و علاقمندان یکی از روش‌های نوین و نوپا در ایران است که به مشتری امکان می‌دهد حتی پیش از خرید خودرو، امکان سواری و لمس بی‌واسطه عملکرد و امکانات آن را داشته باشد.

تست درایو اکستریم

بر همین مبنا روز جمعه 27 مهر ماه 1403، برنامه تست درایو سه کراس‌اوور برتر مدیران خودرو یعنی اکستریم VX، فونیکس تیگو 8 پرومکس و فونیکس تیگو 8 e+ (پلاگین هیبرید) در شوروم 777 (شعبه یادگار امام) اجرا شد که می‌توان این برنامه را اولین تست درایو اکستریم در معابر شهری و با ملاحظه مسیرهای متنوع دانست.

به همین منظور تیم برگزاری مدیران خودرو 777 از حدود 150 خانواده علاقمند و عضو باشگاه مشتریان، برای حضور در این برنامه مفرح و جذاب دعوت کردند و حدود 100 خانواده در این مراسم حضور پیدا کردند.

تست درایو مهر

با توجه به مسیر پیش‌بینی شده برای انجام تست که شامل چندین کیلومتر از یک بزرگراه و چند خیابان فرعی بود و شامل سربالایی، سراشیبی و مسیرهای پیچ‌دار هم می‌شد، خانواده‌ها در مدت زمان حدود 15 دقیقه، یک آزمایش رانندگی نسبتا کامل را تجربه کردند.

مسیر پیش‌بینی شده به گونه‌ای بود که شرکت‌کنندگان در تست درایو، انواع قابلیت‌های هر سه خودرو شامل شتابگیری، سیستم ترمز، قدرت لازم برای حرکت در سربالایی و کنترل در سراشیبی را تجربه کردند و در پایان تست نیز درباره تجربه آنها از این تست درایو نظرسنجی به عمل آمد.

نکته جالب توجه در پایان برنامه تست درایو، رضایت‌مندی خانواده‌ها از این مراسم و عملکرد هر سه خودرو مورد آزمایش یعنی اکستریم VX، فونیکس تیگو 8 پرومکس و فونیکس تیگو 8 e+ بود.

لازم به ذکر است که برنامه تست درایو به شکل محدودتر هر روزه در شعب مدیران خودرو 777 وجود دارد و علاقمندان می‌توانند با هماهنگی قبلی با محصولات مورد نظر خود بیشتر آشنا شوند و سپس برای خرید اقدام نمایند.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *