اخبار 777

شرایط فروش و قیمت محصولات مدیران خودرو در مهر ماه 1403

مهر 1403
مهر 1403

شرایط فروش و قیمت محصولات مدیران خودرو در مهر ماه 1403

شرکت مدیران خودرو به عنوان قطب سوم خودروسازی ایران با تولید مدل‌های متنوع در کلاس‌های مختلف، به استقبال پاییز 1403 می‌رود.

سر فصل‌های مقاله

بعد از معرفی سه محصول جدید مدیران خودرو به بازار ایران در تابستان امسال، سبد محصولات این شرکت در سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم، برای پاییز 1403 پربارتر از همیشه شده و انتظار می‌رود روند استقبال مشتریان نیز رو به رشد باشد.

مدیران خودرو در حالی وارد ماه مهر و پاییز 1403 می‌شود که همه محصولات با قیمت قطعی که قبلا اعلام شده عرضه خواهد شد و خبری از افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو حداقل تا پایان آذر ماه امسال نخواهد بود.

بر همین مبنا مدیران خودرو 777 به عنوان نمایندگی برتر و دارنده رتبه 1 فروش کشور، به متقاضیان خرید خودرو در فصل پاییز توصیه می‌کند که اگر قصد خرید خودرو در پاییز را خصوصا با نیت سرمایه‌گذاری دارند، از شرایط فروش مهر ماه به سادگی عبور نکنند.

با توجه به پروسه حدودا سه ماهه از ثبت نام تا تحویل خودرو در مدیران خودرو، خرید خودرو در مهر ماه معمولا با تحویل در اواخر پاییز همراه خواهد شد و عموما در آن روزها، بازار خرید و فروش خودرو با رونق همراه است و تقاضا بیش از عرضه خواهد بود.

در بازار جهانی خودرو نیز همواره در ماه‌های منتهی به پایان سال میلادی، تقاضا خرید خودرو رو به افزایش می‌گذارد و ناگزیر بازار نیز بعضا با افزایش قیمت مواجه می‌شود.

بنابراین خرید خودرو در مهر ماه امسال می‌تواند برای کسانی که قصد دارند پول خود را به یک کالای مطمئن بدل کنند، فرصت خوبی ایجاد خواهد کرد.

قیمت محصولات مدیران خودرو در مهر ماه 1403

بر اساس آخرین اعلام شرکت مدیران خودرو، محصولات این شرکت بدون افزایش قیمت در مهر ماه و به صورت متناوب در این ماه در مدار فروش قرار خواهند گرفت.

آخرین لیست قیمت محصولات مدیران خودرو به این شرح است:

قیمت مهرماه 1403 مدیران خودرو
قیمت مهرماه 1403 مدیران خودرو

فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو برای مشتریان گرامی امکانات و شرایط متنوعی برای خرید خودرو به صورت نقدی و اقساطی پیش‌بینی کرده است که با مراجعه به صفحه فروش در مدیران خودرو 777 می‌توانید از این شرایط به صورت کامل اطلاع حاصل فرمایید.

کافی است برای خرید نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو فرم قرار داده شده در انتهای همین مطلب را پر کنید، تا کارشناسان ما برای ثبت نام نهایی با شما تماس بگیرند.

فروش مهر ماه

فرآیند فروش محصولات مدیران خودرو

پروسه فروش مدیران خودرو در چند سال اخیر به نمایندگی‌های این شرکت واگذار شده و متقاضیان برای خرید باید به شکل حضوری یا رزرو ثبت نام از طریق سایت نمایندگی‌های دارای مجوز فروش، اقدام نمایند. بنابراین فروش محصولات مدیران خودرو صرفا از طریق نمایندگی‌ها صورت می‌پذیرد.

نمایندگی مدیران خودرو 777

مدیران خودرو 777، گستردگی خدمت

یکی از برترین و مطمئن‌ترین نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو، نمایندگی 777 است که در دو سال اخیر بیشترین میزان ثبت نام و فروش محصولات مدیران خودرو را در اختیار داشته و مجوز فروش هر سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم را در اختیار دارد و تمام مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو و حتی ارائه خدمات پس از فروش را نیز به شکل تخصصی و بدون دریافت وجه انجام می‌دهد.

علاوه بر این، مدیران خودرو 777 اداره تحویل اختصاصی و مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز دایر نموده که این نمایندگی را از دیگران متمایز می‌کند.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

علیرضا قزوینی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *