اخبار 777

تست درایو 5 محصول مدیران خودرو در 777

درایو شهریور
درایو شهریور

تست درایو 5 محصول مدیران خودرو در 777

روزهای پایانی تابستان 1403 برای مدیران خودرو 777، به عنوان نمایندگی برتر و همچنین رتبه 1 فروش کشور، روزهای پر جنب و جوش و فعالیت بود.

سر فصل‌های مقاله

در کنار ارائه خدمات در حوزه فروش، تحویل و خدمات پس از فروش، یکی از فعالیت‌های جانبی جذاب برای مشتریان وفادار و مشتاقان خرید خودرو که همچنان مشغول بررسی بازار هستند، برگزاری برنامه تست درایو بود که در روزهای مختلف انجام گرفت.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مارکتینگ و فروش مدیران خودرو 777، طی مراسمی چند روزه و با استفاده از 5 خودرو متفاوت از محصولات پرطرفدار مدیران خودرو، برنامه چند روزه تست درایو انجام گرفت.

در برنامه تست درایو مدیران خودرو که به نوعی به یک فستیوال سواری آزمایشی خودرو با حضور مشتریان مشتاق و کارشناسان فروش شبیه بود، از حدود 250 خانواده دعوت به عمل آمد تا در اداره تحویل مدیران خودرو 777 حضور به هم رسانند.

تست درایو با پنج خودرو

در فستیوال تست درایو مدیران خودرو 777، پنج خودرو برای آشنایی و سواری خانواده‌ها فراهم شد که شامل خودروهای اکستریم VX، فونیکس تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید (e+)، فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید (e+)، ام وی ام آریزو 5 و فونیکس تیگو 8 پرو مکس بود.

به این ترتیب مشتاقان خرید محصولات مدیران خودرو با حضور در روزهای برگزاری و به صورت جداگانه هر یک از این محصولات را در مسیر پیش‌بینی شده راندند تا علاوه بر تجربه شخصی در رانندگی، از حضور و نظر خانواده خود نیز برای یک انتخاب بهتر در خرید بهره ببرند.

به این ترتیب نزدیک به 200 خانواده در یک برنامه 5 روزه توانستند به فراخور تمایل و احتمال خریدشان، دقایقی را به صورت آزمایشی با یک یا چند خودرو رانندگی کنند و از نزدیک با ابعاد، امکانات و عملکرد خودروها آشنایی بیشتری پیدا کنند.

درایو شهریور

نکته جالب این که در پایان هر روز از این فستیوال جذاب تابستانی، نظرات مشتریان و علاقمندان نیز از طریق پرسشنامه یا گفت‌و‌گوی حضوری جمع‌آوری شد و کارشناسان 777 نیز به پرسش‌های احتمالی مدعوین پاسخ گفتند.

تست درایو خودرو برای مشتریان یکی از روش‌های نسبتا جدید در بازاریابی نوین صنعت خودرو است و مدیران خودرو 777 از این روش برای ارتباط قوی‌تر با مشتریان خود و همچنین در راستای کمک به انتخاب بهتر مشتریان، بهره‌مند شده است.

درایو شهریور

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *