خبر شرایط فروش

فرایند فروش و قیمت محصولات مدیران خودرو خرداد 1403

قیمت تیر ماه 1403
قیمت تیر ماه 1403

فرایند فروش و قیمت محصولات مدیران خودرو خرداد 1403

صفر تا صد خرید محصولات مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان قطب سوم خودروسازی کشور در سال‌های اخیر، توانسته سهم بازار خود را افزایش دهد و در عین حال با ایجاد تنوع در سبد محصولات و نحوه فروش، همچنان به دنبال توسعه و ارائه خدمات مختلف با کیفیت بالاتر است.

با توجه به تولید بیش از 15 محصول با سه نشان تجاری ام وی ام، فونیکس و اکستریم از سوی مدیران خودرو، می‌توان گفت که ساز و کار فروش خودرو برای این شرکت بسیار حساس و مهم است.

در حال حاضر هیچ یک از شرکت‌های خودروساز یا واردکننده دیگر در کشور چنین تنوعی در محصولات ندارند و به همین دلیل مکانیسم فروش در مدیران خودرو نیز برای پاسخگویی مناسب به تقاضای روزافزون باید به‌روز و جامع باشد.

قیمت مدیران خودرو خرداد 1403

 

سر فصل‌های مقاله
شرایط فروش ام وی ام 1

برای خرید نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو فرم قرار داده شده در انتهای مقاله را پر کنید، تا کارشناسان ما برای ثبت نام نهایی با شما تماس بگیرند.

فرآیند فروش محصولات مدیران خودرو

پروسه فروش محصولات مدیران خودرو در چند سال اخیر به نمایندگی‌های این شرکت واگذار شده و متقاضیان برای خرید باید به شکل حضوری یا رزرو ثبت نام از طریق سایت نمایندگی‌های دارای مجوز فروش، اقدام نمایند. بنابراین فروش محصولات مدیران خودرو صرفا از طریق نمایندگی‌ها صورت می‌پذیرد.

نکته دیگر این که برای فروش خودرو دو روش از سوی سازمان فروش مدیران خودرو طراحی شده که یکی فروش نقدی انفرادی و دیگری فروش گروهی است که مخصوص نهادهای دولتی یا خصوصی است که امکان خرید چنددستگاهی را دارند.

شکل دیگر فروش هم به صورت نقدی (فوری) و اقساطی است که در این روش نیز هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی امکان خرید وجود دارد.

نمایندگی 777 امنیت در خدمت 

یکی از برترین و مطمئن‌ترین نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو، نمایندگی 777 است که در دو سال اخیر بیشترین میزان ثبت نام و فروش محصولات مدیران خودرو را در اختیار داشته و مجوز فروش هر سه برند ام وی ام، فونیکس و اکستریم را در اختیار دارد و تمام مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو و حتی ارائه خدمات پس از فروش را نیز به شکل تخصصی و بدون دریافت وجه انجام می‌دهد.

نمایندگی 777 مدیران خودرو چهار شعبه در دو استان تهران و البرز دارد و چند شوروم و کارشو اختصاصی نیز در مراکز خرید مهم در اختیار دارد از جمله اطلس مال نیاوران، ارگ تجریش، اسکای سنتر لواسان و مهرشهر کرج.

علاوه بر این، مدیران خودرو 777 اداره تحویل اختصاصی و مرکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز دایر نموده که این نمایندگی را از دیگران متمایز می‌کند.

مدیران خودرو 777

رقابت در بازار خودرو ایران

جریان رقابت در بازار خودرو ایران بین سازندگان داخلی و شرکت‌های فعال در حوزه واردات، به بیش از 60 سال قبل باز می‌گردد. بازار خودرو ایران همواره شاهد رقابت بین خودروسازان داخلی و خارجی بوده و تلاش دولت‌ها برای ایجاد تعادل بین این دو گروه نیز همیشه مطابق با خواسته‌ها و پیش‌بینی‌ها نبوده است.

با این حال شرکت مدیران خودرو در این بازار پیچیده و عموما غیر قابل پیش‌بینی، همواره سعی کرده مشتریان خود را تا حد امکان راضی نگه دارد و برای رفع نیاز در بازار، تولید خود را افزایش دهد.

عوامل موثر بر فروش محصولات مدیران خودرو

به صورت خلاصه و در دسته‌بندی کلان می‌توان عوامل اصلی بر فروش محصولان مدیران خودرو را در این فهرست جست‌و‌جو کرد:

  •  کیفیت محصولات مدیران خودرو

بهبود کیفیت و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی، همواره از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت مدیران خودرو بوده و مشتریان پرتعداد این شرکت اذعان می‌کنند که مدیران خودرو در طول بیش از دو دهه فعالیت خود روند صعودی و رشد سرعی در زمینه کیفی‌سازی محصولات خود با همکاری کمپانی چری چین داشته است.

کمپانی چری خصوصا در 10 سال اخیر پله‌های ارتقای کیفی را به سرعت طی کرده و اکنون از برندهای قابل اعتماد در دنیاست و به 80 کشور صادرات دارد.

  • خدمات پس از فروش مدیران خودرو

امکان پیشرفت در صنعت خودروسازی بدون توجه به ارائه خدمات پس ار فروش مناسب غیرممکن است. بر همین مبنا مدیران خودرو و شریک تجاری‌اش یعنی کمپانی چری چین توانسته‌اند به تدریج شبکه بزرگی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شامل تعمیر و نگهداری، تأمین قطعات یدکی و پشتیبانی فنی ایجاد کنند و هم سرعت در این امر را افزایش دهند و هم دسترسی را برای همه مشتریان در تمام کشور آسان‌تر کنند.

  • قیمت‌گذاری رقابتی برای محصولات مدیران خودرو

یکی دیگر از عناصر مهم و تعیین‌کننده در حوزه فروش، موضوع قیمت‌گذاری محصولات است که شرکت مدیران خودرو و کمپانی چری به دلیل افزایش تقاضا و تیراژ در سال‌های اخیر توانسته‌اند به دلیل کاهش هزینه‌های سربار به قیمت‌های رقابتی دست پیدا کنند. مدیران خودرو با توجه به عوارض قانونی مصوب دولت، همچنان قیمت رقابتی مناسبی را برای محصولات خود که از جمله خودروهای روز دنیا هستند و در بازار جهانی حضور دارند، در نظر گرفته است.

  •  تبلیغات و بازاریابی مدیران خودرو

کمپانی‌های خودروسازی جهان بدون توجه به سابقه و قدمت‌شان در بازار جهانی، تبلیغات و معرفی محصولات خود را با شدت تمام دنبال می‌کنند و شرکت مدیران خودرو نیز در سال‌های اخیر توانسته با روش‌های نوین و کمپین‌های تبلیغاتی موثر و رایج، نام خود را در بازار ایران جا انداخته و با وجود سابقه 20 ساله، کاملا در رقابت با شرکت‌های نامدار و قدیمی قرار بگیرد. معرفی قابلیت‌های محصولات و اهداف کلان مدیران خودرو و کمپانی چری از جمله برنامه‌های اصلی در حوزه بازاریابی و تبلیغات این دو شرکت است. 

  • تنوع محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو بیش از 20 سال قبل با تنها یک محصول در بازار ایران فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1403 سبد متنوعی از 18 نوع محصول مختلف را برای مشتریان فراهم می‌کند. در حال حاضر محصولات مدیران خودرو در چهار گروه سدان، هاچ‌بک، کراس‌اوور و اس یو وی عرضه می‌شوند و از خودرو اقتصادی و روزمره گرفته تا خودرو برقی و لوکس را نیز برای سلیقه‌های مختلف تولید می‌کند.

اداره تحویل 777

چالش‌های فروش مدیران خودرو

بازار خودرو ایران نیز مثل اکثر بازارهای دنیا در وهله اول متکی به مکانیسم عرضه و تقاضا و رسیدن به نقطه تعادل است اما در واقعیت عوامل مهم و تعیین‌کننده دیگری نیز هستند که بر بازار خودرو تاثیر می‌گذارند.

  • تحریم‌های اقتصادی و جهانی

یکی از مسائل مهم وتاثیرگذار بر بازار خودرو ایران، اعمال تحریم‌های جهانی است که بدون شک اثرات قابل توجهی بر موضوع افزایش قیمت یا تهیه قطعات و مجموعه‌های مورد نیاز بر ساخت خودرو گذاشته است. به هر حال خودرو یک کالای جهانی است که در زمینه طراحی، ساخت، فروش و تامین قطعات مبادلات گسترده‌‌ای در آن وجود دارد و شاید هیچ کمپانی و شرکتی نباشد که بتواند همه نیازهای خود را برای تولید از درون خود تامین کند.

اعمال تحریم بر صنعت خودرو ایران قطعا بر قیمت تمام شده و همچنین زمانبندی تولید تاثیر منفی و زیانبار دارد.

  • نوسانات ارزی  

با توجه به زمانبر بودن تولید خودرو از طراحی تا ورود به بازار، یکی دیگر از چالش‌های بزرگ پیش روی خودروسازان ایران، مسئله نابسامانی بازار ارز و تغییر قیمت مداوم نرخ ارزهای معتبر در بازار جهانی است. نوسان قیمت ارز بر تامین قطعات و قیمت تمام شده خودرو تاثیر آنی و فوری دارد و عموما بر اجرای تعهدات خودروسازان نیز اثرات مخربی می‌گذارد.

در نهایت این دو عامل بر مکانیسم فروش و قیمت‌گذاری شرکت‌های خودروساز تاثیر مستقیم دارند و همچنان از چالش‌های این صنعت به حساب می‌آیند. در عین حال عوامل داخلی مثل تیراژ تولید نیز بر قیمت نهایی و افزایش یا کاهش فروش بی‌تاثیر نیستند.

با این تفاسیر می‌توان حدس زد که که شرکت‌های خودروساز مثل مدیران خودرو تا چه حد باید در زمینه مدیریت فروش و بازاریابی دقیق عمل نموده و برنامه‌ریزی چند جانبه داشته باشند تا بتوانند در زمینه فروش خودرو به مشتریان تعهد خود را انجام دهند.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *