اخبار مدیران خودرو

نمایندگی مدیران خودرو 777، در دسترس شما

نمایندگی مدیران خودرو 777
نمایندگی مدیران خودرو 777

نمایندگی مدیران خودرو 777، در دسترس شما

نمایندگی مدیران خودرو یکی از بخش‌های کلیدی و حیاتی این شرکت معتبر خودروسازی در ایران است. این نمایندگی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مشتریان و شرکت، نقش مهمی در ارائه خدمات فروش و پس از فروش ایفا می‌کنند. در این مقاله به بررسی جامع نمایندگی مدیران خودرو، خدمات ارائه شده و مزایای خرید از این نمایندگی‌ها و خدمات متمایز مدیران خودرو 777 می‌پردازیم.

اداره تحویل مدیران خودرو 777
سر فصل‌های مقاله

 نمایندگی‌های مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو هم‌اکنون با بیش از 150 نمایندگی در سراسر کشور، توانسته به استاندارد بالایی در ارائه انواع خدمات خودرویی دست پیدا کند و به جرات می‌توان ادعا کرد که این شرکت عنوان قطب سوم خودروسازی را در ایران به دست آورده است.

طبیعتا تعداد بالای نمایندگی در کشور به معنی آسان‌تر شدن ارائه خدمات به مشتریان است و در دسترس بودن، یکی از مولفه‌های مهم برای خریداران محسوب می‌شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777 در نزدیکی شما

نمایندگی 777 مدیران خودرو اما موقعیت ممتاز و خاص در میان نمایندگی‌های مدیران خودرو دارد. نمایندگی 777 در دو استان مهم و پرجمعیت ایران دارای چند شعبه و شوروم است و تعمیرگاه خاص و منحصر به فردی نیز در اختیار دارد.

نمایندگی 777 مدیران خودرو در استان تهران دو شعبه فعال بزرگ دارد. دفتر مرکزی 777 در جنوب غرب تهران و کیلومتر 14 جاده مخصوص واقع شده که انواع خدمات از ثبت نام تا تحویل و خدمات پس از فروش را ارائه می‌کند.

شعبه دیگر مدیران خودرو 777 در تهران در منطقه سعادت آباد واقع شده است در حالی که سه شوروم فعال نیز در استان تهران باز کرده است.

شوروم ارگ تجریش از دو سال قبل افتتاح شده و شوروم اطلس مال نیاوران نیز اخیرا در شمال  تهران راه‌اندازی شده.

شوروم سوم نیز در شهر لواسان و در مجتمع تجاری اسکای سنتر قرار دارد که در شمال شرقی استان تهران واقع شده است.

مدیران خودرو 777 همچنین در استان البرز نیز دو شعبه فعال دارد. اولی در مهرشهر کرج و دومین آن نیز در منطقه عظیمیه به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند.

به این ترتیب نمایندگی 777 از غربی ترین نقطه استان البرز تا شرقی ترین نقطه تهران را تحت پوشش قرار داده و بدون شک در دسترس‌ترین نمایندگی شرکت مدیران خودرو برای شهروندان این دو استان است.

در عین حال نمایندگی 777 مدیران خودرو یک ویژگی مهم دیگر نیز دارد که مولتی‌برند بودن آن است، به این شکل که برای دارندگان هر سه برند مدیران خودرو یعنی ام وی ام، فونیکس و اکستریم خدمات متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بزرگترین کارشو مدیران خودرو

نمایندگی 777 همچنین قصد دارد بزرگ‌ترین کارشو محصولات چری در جهان را در شعبه جدید این شرکت واقع در اتوبان یادگار امام راه‌اندازی کند تا همچنان رکوردهای خاص خود را در این حوزه افزایش دهد. در شوروم یادگار امام در فرحزاد، تمام محصولات چری در ایران شامل محصولات ام وی ام، فونیکس و اکستریم به نمایش گذاشته خواهد شد.

با توجه به این که نمایندگی 777 برای رفاه حال مشتریان و تسهیل پروسه خرید خودرو چند تیم متخصص دارد، مشتریان گرامی می‌توانند تمام مراحل خرید خودرو شامل ثبت نام، عقد قرارداد، پیگیری دریافت پلاک، بیمه، حمل خودرو، تحویل، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را به 777 بسپارند.

علاوه بر این، در کارشوهای مدیران خودرو 777 نیز مشتریان در 7 روز هفته حتی خارج از ساعت اداری هم می توانند از انواع محصولات مدیران خودرو بازدید کنند و از کارشناسان راهنمایی لازم را برای ثبت نام یا هر سوال دیگر دریافت کنند.

علاقمندان همچنین با دنبال کردن 777 از طریق صفحات مجازی مثل اینستاگرام، کانال تلگرام و کانال آپارات می توانند اخبار و اطلاعات لازم را مطالعه نموده و تصمیم دقیق و مناسب‌تری برای خرید خودرو اتخاذ نمایند.

تیم مجرب 777، نزدیک به 200 نفر پرسنل متخصص دارد که می‌توانند تمام نیازهای مشتریان رو برآورده کنند و به همین خاطر است که این نمایندگی دو سال پی در پی موفق شده بیشترین ثبت نام موفق و ارائه خدمات متنوع را در کل کشور به خود اختصاص دهد.

مدیران خودرو 777 همچنین بزرگ‌ترین مرکز خدمات پس از فروش محصولات فونیکس را در کل کشور در اختیار دارد که در کنار مرکز خدمات  VIP، این مجموعه را برجسته می‌کند.

با این توصیفات، بدون شک نمایندگی 777 در دسترس‌ترین نماینده مدیران خودرو در استان تهران و البرز حتی تمام کشور است.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *