امروزه یکی از نیازهای اصلی افراد در اختیار داشتن وسیله نقلیه ای با کیفیت است . با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو در ایران ، علاوه بر کیفیت خودرو، شرایط پرداخت مناسب و ارائه خدمات مطلوب یکی از دغدغه های مهم محسوب می شود.

در این مقاله  به معرفی محصولات مدیران خودرو و همچنین طرح های مختلف فروش نمایندگی 777 مدیران خودرو پرداخته ایم.

مدیران خودرو

انواع طرح ها و شرایط فروش مدیران خودرو 777

شرکت بزرگ مدیران خودرو جهت رفاه حال هموطنان عزیز وخانواده های محترم ایرانی به  ارایه خدمات ومحصولات به روز درسطح بازار کشور پرداخته است . این شرکت به  تولید خودروهای باکیفیت دردوبرند ام وی ام (MVM و فونیکس (fownix) برای سلیقه های مختلف جامعه با توجه به نیاز و علایق خریداران تولید و فعالیت می کند .

برند ام وی ام شامل خودروهای  ایکس 22 دنده واتومات، ایکس 22 پرو، ایکس 55 پرو تیگو 7 آی ای ،آریزو 5 توربو وبرند لوکس فونیکس شامل آریزو 6 پرو، تیگو7 پرو و تیگو 8 پرو می باشد.

برند فونیکس و ام وی ام به لحاظ قدرت، شتاب ، زیبایی و استفاده از آپشنهای متنوع و کابردی و همچنین کیفیت بالای متریال  استفاده شده ، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

نمایندگی مدیران خودرو 777 دارای انواع شرایط فروش منعطف بصورت نقد واقساط تا سقف 60 ماه و با بازپرداخت هر سه ماه یکباراست که با اعطای تسهیلات با بهره بانکی 18 درصد برای همه اقشار جامعه  با افتخار خدمت رسانی می کند.

درادامه به طرح های مختلف فروش مدیران خودرو 777 می پردازیم:

طرح سازمانی: جهت کارمندان سازمانها وارگانهای دولتی وبازنشستگان با 10 درصد پیش پرداخت کمتر نسبت به شرایط عادی میباشد.

طرح عادی: جهت عموم افراد ومشاغل آزاد را شامل می شود.

طرح جایگزینی: جهت تعویض خودروهای کارکرده با صفرکیلومتربا محصولات مدیران خودرو وبا تمامی برندهای داخلی و وارداتی مدل 91 به بعد انجام میشود.

محصولات مدیران خودرو در دو برند ام وی ام (MVM) و فونیکس (fownix)  :

برند ام وی ام (MVM )

مدیران خودرو

ایکس 22 ( X22)

دنده و اتومات یک کراس اوور کوچک شهری با طراحی اسپرت و جوان پسند است که دارای حجم موتور 1500 سی سی 4 سیلندر خطی و گیربکس cvt 9 سرعته اتوماتیک و 5 دنده دستی مجهز به سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل باد فشار لاستیکها (TPMS)، سان روف برقی،مانیتور 8 اینچی با قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر تلفن همراه ودارای کروز کنترل و حالت اقتصادی مصرف سوخت ECO MOD و حالت پرشتاب SPORT برای تیپ اتومات و… میباشد.

 

ایکس 22 پرو ( X22PRO)

زیبای دوست داشتنی که شرکت مدیران خودرو باتوجه به محبوبیت و طرفداران زیاد این کراس اوور شهری، طراحی جدیدو به روزتر خودرا عرضه کرد که با دو تغییر عمده فنی تولید شده است که شامل موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر تبدیل به 1.0 لیتری 3 سیلندر و برای نخستین بار به توربو شارژ نیز مجهز شده است و با تغییراتی نظیر صفحه کیلومتر و قاب آن استفاده ازفرمان دی کات ومانیتور جدید 9 اینچی واستفاده از آپشن های جدید مثل ترمز پارک برقی و اتوهلد و کیلس استارتر، آینه تاشو برقی و گرمکن صندلی‌های جلو استفاده شده است.

 

ایکس 55پرو (X55PRO)

درسال 1401 در دومدل اکسلنت و اکسلنت اسپرت  با ظاهری زیبا و تکنولوژی جدیدتر نسبت به نسل قبلی عرضه شد که تنها تفاوتشان رنگ مشکی برای سقف وستون میباشد که از موتور 1500 توربو و 4سیلندر با گربکس CVT 9 سرعته بهره میبرد. استفاده از جلو پنجره ماتریسی طرح کهکشانی ودارای مانیتور مولتی مدیای 10.25 اینچی،سیستم مسیر یاب ماهواره ای آفلاین (نویگیشن)،فرمان برقی، تعویض دنده بصورت برقی، شارژوایرلس گوشی و… میباشد.

 

تیگو7 آی ای (TIGGO 7)

کراس اووری با ظاهری زیبا و خوش استیل با امنیت بالا ، دارای امکانات رفاهی و لیست آپشن های متنوع که شاسی بلند محبوب مدیران خودرو برای خانواده های ایرانی است که دارای  پنج ستاره ایمنی از موسسه C_NCAP چین هست که از موتور 1.5 لیتری توربو شارژ با طراحی شرکت AVL اتریش و با گیربکس اتومات DCT 6 سرعته دو کلاچه ساخت شرکت گتراگ آلمان بهره مند میباشد.

آریزو5(ARRIZO5)

توربو سدان جذاب و پر طرفدار که با طراحی جدید روانه بازار شد با جلو پنجره کهکشانی و رینگ های17اینچی جدید که دارای حجم موتور 1.5 لیتری توربو شارژ و گیربکس CVT 9 سرعته میباشد .قسمت هیجان انگیز آریزو5 کابین جدیدش هست با تغییر فرمان به دی کات و صفحه کیلومتر و مانیتور 8 اینچی و طراحی جدید کنسول مرکزی وداشبورد این خودرو که شباهت زیادی به آریزو 6 توربو دارد به زیبایی وجذابیت آن افزوده است.

برند لوکس فونیکس (fownix) :

مدیران خودرو

تیگو8 پرو ( TIGGO8PRO)

گل سرسبد و کراس اوور لوکس که بعنوان پرآپشن ترین و مدرنترین محصول شرکت مدیران خودرو معرفی شده است و توانسته توجه علاقه مندان خودرو و مشتریان را به خود جلب کند خودرو فونیکس تیگو8 پرو در تیپ پریمیوم، دارای حجم موتور 1.6 لیتری TGDI  ساخت شرکت AVL اتریش و گیربکس این خودرو از نوع 7 سرعته دو کلاچه طراحی شرکت گتراگ آلمان میباشد و دارای 7سال گارانتی رایگان یا 200.000 کیلومتر کارکرد میباشد.

 

تیگو7 پرو(TIGGO7PRO)

نسل جدید چری تیگو7محبوب که حالا با برند لوکس فونیکس عرضه میشود این خودرو با طراحی جذاب و ظاهری جسورانه ، خشن و اسپرت تر نسبت به نسل قبل حس قدرت بیشتری را تداعی میکند. فونیکس تیگو7 پرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ و گیربکس ازنوع CVT 9 سرعته بهره مند است و مجهز به آپشن ها و امکانات رفاهی و ایمنی متنوع و به روز و از طراحی داخلی زیبا و تریم با کیفیت برخوردار است.

 

آریزو6 پرو(ARRIZO6PRO)

خودرو سدان پرطرفدار با فیس لیفتی از چری آریزو 6 که با برند لوکس فونیکس شرکت مدیران خودرو با طراحی زیبا و  ظاهری متفاوت و مدرن تر راهی بازار شده است  این خودرو از موتور 1.5 لیتری توربو شارژ و گیربکس CVT 9 سرعته بهره مند است ودارای امکانات رفاهی و ایمنی به روزتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است.

 

معرفی مدیران خودرو 777 نمایندگی برتر کشور

 

مدیران خودرو

نمایندگی 777 در سال  1396 فعالیت خود را آغاز کرد . این شرکت با بهره مندی ازتیمی منسجم و با دانش درحوزه فروش و بازاریابی خیلی زود به رتبه یک فروش درسطح کشور دست یافت. مدیران خودر777 همه تلاش خود را به کار گرفت  تا با ارایه خدمات مطلوب ومتنوع برای هموطنان  و مشتریان گرامی با مشاوره اختصاصی و ویژه جهت رفع نیاز و دغدغه خانواده های ایرانی صادقانه تلاش کند.

ازاین رو نمایندگی مدیران خودرو کد 777 با ارایه خدمات ویژه جهت یک انتخاب مناسب درکنار خریداران عزیز میباشد که به چند نمونه از آن به اختصار اشاره میگردد .

 

  • دارا بودن سه شعبه فعال در سطح استان تهران و البرز(کرج)
  • اداره تحویل اختصاصی خودرو جهت رفاه مشتریان گرامی
  • مراسم تست درایو رایگان تمامی محصولات قبل از خرید
  • کارشناسی رایگان قیمت گذاری خودرو
  • ارسال و تحویل رایگان خودروبا خودروبر تا درب منزل
  • جایگزینی خودرو کارکره با تمامی برند های داخلی و وارداتی

 

نمایندگی 777 افتخاردارد از ابتدا تا پایان خرید و بعد از آن با انجام خدمات مطلوب پس از فروش همسفری متمایز و مطمئن در خدمت خانواده های محترم ایرانی ازسراسر کشور باشد.

و از شما عزیزان دعوت میکند برای آشنایی بیشتر با محصولات و شرایط فروش مدیران خودرو 777 به سایت www.mvmchery.com مراجعه بفرمایید.

 

شعبه تهران :                سعادت آباد: 02148000781

شعبه کرج :                   مهرشهر: 02634058800                عظیمیه: 02634057700

 

در این مقاله سعی شد به اختصار به بررسی محصولات شرکت مدیران خودرو در دو برند ام وی ام MVM)) و برندلوکس فونیکس (fownix) و خدمات ارایه شده و شرایط فروش در طرح های مختلف در نمایندگی 777 مدیران خودرو بپردازیم.

نمایندگی 777 مدیران خودرو با کادری مجرب و متخصص با هدف رضایتمندی  مشتری و ارایه خدمات مطلوب برای یک انتخاب مطمین درکنار مشتریان گرامی میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *