مقایسه ایکس 22 با ساندرو استپ وی

مقایسه ایکس 22 با ساندرو استپ وی


 امروزه یکی از مقایسه‌هایی که در بازار خودرو انجام می‌شود، مقایسه mvm x22 با ساندرو استپ وی است؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم برای شما دو ماشین نام برده شده را از لحاظ‌های گوناگون مورد بررسی قرار دهیم، اگر شما از طرفداران این دو ماشین به‌حساب می‌آیید باید گفت که مطالعه این مطلب خالی از لطف نخواهد بود.

https://mvmchery.com/

ساندرو استپ وی؛ خودرویی اقتصادی

در ابتدا باید تعریفی از خودروی ساندرو استپ وی بدانید تا بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید؛ ساندرو استپ وی را می‌توان یکی از محصولات باکیفیت داخلی به‌حساب آورد؛ باید گفت که نسل دوم ماشین استپ وی نیز در بازار جهانی خودرو عرضه‌شده است اما متاسفانه در کشور ما تاکنون این خودرو نیامده است.

مقایسه ایکس 22 با ساندرو استپ وی
مقایسه ایکس 22 با ساندرو استپ وی

ساندرو استپ وی در قسمت جلوی ماشین خود به رنگ مشکی به نظر می‌رسد به‌طور دقیق‌تر می‌توان گفت که این ویژگی برای قسمت جلوی ماشین و جلوی پنجره در نظر گرفته‌شده است، همچنین کاسه‌چراغ‌های به‌کاررفته شده در این مدل و فلاپ های سرتاسر ماشین نیز مشکی رنگ دیده می‌شود، تمام این موارد باعث شده که خودروی ساندرو استپ وی به یکی از خودروهای مورد پسند جوانان تبدیل شود.

Mvm ایکس 22؛ خودرویی جوان پسند در عین امکانات فراوان

یکی از ویژگی‌هایی که در ادامه با آن روبرو خواهیم شد و جزو تفاوت‌های x22 mvm با ساندرو استپ وی می‌توان در نظر گرفت، نحوه و مدل طراحی است که در mvm x22 طراحی قوی‌تری استفاده‌شده، در ساخت این خودرو از مواد با کیفیت استفاده‌شده و سبب شده نشستن در این خودرو نه‌تنها افراد را اذیت نکند بلکه این موضوع برای بسیاری از افراد که مدت زیادی را پشت فرمون می‌نشیند نیز حائز اهمیت است و این خود را انتخابی مناسب می دانند.

https://mvmchery.com/
https://mvmchery.com/

‏mvm x22 یکی از ماشین‌های زیبا و جذاب به نظر می‌رسد و توانسته با ظاهر قابل قبولی که دارد بسیاری از افراد را مجذوب خود کند، همچنین توانسته یک فروش خوب برای خود به ثبت برساند. در ظاهر mvm x22 طراحی خاصی از سپرها، چراغ‌های به‌کاربرده شده و خطوطی که بر روی بدنه و برجستگی‌های وجود دارند و برخی از فاکتورهای دیگر موجب شدند که ام وی ام ایکس 22 در زندگی روزمره به یک ماشین خیابانی که استفاده از آن راحت است تبدیل شود.

Mvm x22 را می‌توان در دسته ماشین‌های کراس اوور کوچک شهری دسته‌بندی کرد، البته این ماشین به دلیل ارتفاع کمی که دارد در دسته کراس اوور ها قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که داشتن ارتفاع دیگر از دلایل کراس اوور بودن ماشین به‌حساب نمی‌آید و تنها mvm x22 توانست با این فاکتور خود را در دسته‌ی کراس اوور ها قرار داد.

تا به اینجا به تعریف دو خودرو mvm x22 و ساندرو استپ وی پرداختیم، اکنون نوبت به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات فنی این دو خودرو می‌رسد؛ البته پیش از پرداختن به مشخصات فنی لازم به گفتن است که قیمت ام وی ام X22 با ویژگی‌هایی که گفته شد مناسب است، اما شما می‌توانید برای اطمینان خاطر از قیمت، با مشاوران شرکت مدیران خودرو تماس بگیرید و از قیمت mvm مورد نظر خود آگاه شوید؛ البته توجه داشته باشید این شرکت محصولات دیگری چون mvm 315 را نیز دارد و شما می‌توانید در این شرکت هرکدام را که خواستید با هزینه مناسب انتخاب کنید.

مشخصات فنی دو خودروی ساندرو استپ وی و Mvm x22

ساندرو استپ وی در دو طرح دنده‌ای و اتوماتیک وارد بازار شده است، از مشخصات فنی آن می‌توان به حجم موتور، قدرت گشتاوری و موارد دیگر اشاره کرد که برای شما ذکر خواهد شد.

  • حجم موتور خودرو ساندرو برابر با 1598 سی‌سی و نوع موتور، 4 سیلندر 16 سوپاپ است.
  • از دیگر مشخصات ساندرو می‌توان به قدرت تولید 105 اسب بخار در 1750 دور در دقیقه اشاره داشت.
  • حداکثر سرعتی که این خود می‌تواند طی کند 170 کیلومتر بر ساعت است.
  • حداکثر گشتاور ای که دارد نیز 140 نیوتن متر در 3750 دور در دقیقه است.
  • مصرف سوخت داخل شهر این خودرو برای هر ۱۰۰ کیلومتر 9.4 لیتر و برای خارج شهر 5.5 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر نیاز است؛ توجه داشته باشید باک این خودرو ظرفیتی 50 لیتری دارد.

اکنون نوبت به بررسی مشخصات فنی خودروی mvm x22 می‌رسد.

  • قدرت در نظر گرفته‌شده برای خودرو 105 اسب بخار و گشتاور آن 135 نیوتن متر است.
  • حداکثر سرعتی که می‌توانید با Mvm x22 طی کنید، 170 کیلومتر بر ساعت است.
  • نوع موتور این خودرو از نوع موتور بنزین سوز انژکتوری است که حجمی برابر با 1500 سی‌سی دارد و تعداد سیلندر و سوپاپ آن به ترتیب برابر با 4 و 16 است.
  • سیستم ترمزی که در این خودرو به‌کاررفته است از نوع ABS و EBD است.

بدون شک هر ماشین برای خود آپشن هایی را دارد که بر ارزش آن می‌افزایند و دو خودروی ساندرو استپ وی و mvm x22 از این موضوع مستثنی نیستند، بنابراین اکنون به این موضوع می‌پردازیم.

https://mvmchery.com/
https://mvmchery.com/

آپشن های دو خودروی ساندرو استپ وی و Mvm x22

آپشن هایی که می‌توان برای خودرو x22 mvm در نظر گرفت، شامل مواردی چون؛

  • قابلیت اتصال تلفن همراه به سیستم چندرسانه‌ای خودرو و امکان استفاده از بلوتوث و پورت usb
  • برخورداری از سنسور پارک و دوربین دنده‌عقب
  • کارگزاری ایربگ برای سرنشینان جلویی
  • برخورداری از سیستم تهویه الکتریکی
  • قابل تنظیم بر روی حالت اقتصادی کاهش مصرف سوخت
  • برخوردار از سانروف برقی

همچنین خودروی ساندرو استپ وی نیز از ویژگی‌های مختص به خود برخوردار است که اکنون به آن‌ها نیز می‌پردازیم؛

  • برخوردار از سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی
  • به کار رفتن ترمزهای ضد قفل ABS
  • دارای چراغ جلوی مخصوص مواقعی که هوا مه ای است.
  • این خودرو برخوردار از یک دکمه ضد لغزش در جاده‌های لغزنده است که باید ویژگی جالب باشد.
  • https://mvmchery.com/
    https://mvmchery.com/

مقایسه‌ی گارانتی و ایمنی ساندرو استپ وی و Mvm x22

خودروی ساندرو استپ وی که توسط شرکت پارس‌خودرو عرضه می‌شود، دارای گارانتی 24 ماهه یا 40000 کیلومتری است که از میان این دو حالت، هر کدام زودتر به اتمام برسد مورد نظر واقع می‌شود؛ از طرفی خودروی mvm x22 نیز دارای گارانتی 3 ساله یا 60000 کیلومتری است که توسط شرکت مدیران خودرو برای این خودرو در نظر گرفته می‌شود.

شما می‌توانید با بررسی و مطالعه‌ی دوباره‌ی این متن، به نتیجه‌گیری درستی دست‌یابید و یک انتخاب متناسب با نیاز و امکاناتی که در جهت خرید دارید، انجام دهید. امیدوارم این مطالب توانسته باشند تا حدودی سوالات شما را پاسخ داده باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *