x33 new

x33 new


  شرایط فروش مدیران خودرو برای محصولات مختلف ام وی ام و چری در آذر ماه 98

به گزارش سایت نمایندگی 777، شرکت خودروسازی مدیران خودرو طبق رویه خود از فعال بودن شرایط فروش این شرکت برای محصولات چری و ام وی ام خبر داد که مشتریان متقاضی خرید این محصولات می‌توانند به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را در دو بخش نفدی و اعتباری ثبت نمایند. گفتنی است که تسهیلات ارائه شده در این شرایط با بازپرداخت متنوع قابل دریافت هستند.

شرایط فروش نقدی محصولات ام وی ام مدیران خودرو

متقاضیان خرید این محصولات باید به مدل تحویلی خودروها توجه کرده و همچنین به زمان تحویل یعنی 30 روز کاری توجه داشته باشند.

شرایط فروش اعتباری محصولات ام وی ام مدیران خودرو

در طرح فروش اعتباری، تمامی خودروها با مدل 98 تحویل داده می‌شوند و بازپرداخت تسهیلات نیز در بازه 12 تا 48 ماه امکان‌پذیر است.

شرایط فروش نقدی محصولات چری

نکته قابل توجه در این بخش، زمان تحویل خودروها بوده که بایستی به آن توجه شود. در برخی خودروها به صورت 45 روزه و در برخی دیگر به صورت فوری است.

شرایط فروش اعتباری محصولات چری

در این بخش نیز تحویل بعضی از خودروها فوری و برخی دیگر 45 روزه است. همچنین بازپراخت تسهیلات در بازهر 12 تا 60 ماه صورت خواهد گرفت.

شرایط فروش اقساطی مدیران‌خودرو برای محصولات MVM و چری

  • خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش به صورت تحویل فوری (30 روز کاری) قابل سفارش خواهند بود.
  • بیمه بدنه برای تمامی خودروهای فروخته شده در این طرح الزامی بوده و هیچ خودرویی بدون این بیمه واگذار نخواهد شد. هزینه بیمه بدنه نیز از مشتری اخذ خواهد شد.
  • خودروهای فروخته شده در این طرح، در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود و به محض اتمام اقساط تسهیلات، سند خودروها آزاد خواهد شد.
  • چک‌های دریافتی از مشتریان صرفا از چک‌های طرح صیاد خواهد بود.
  • حواله صادر شده برای مشتری تا 72 ساعت معتبر خواهد بود و در صورت عدم واریز وجه پیش پرداخت خودرو این حواله باطل خواهد شد.
  • این شرکت اعلام کرده است که خودروهای فروخته شده در این طرح دارای گارانتی 3 ساله یا 60 هزار کیلومتر کارکرد است که هر کدام از این موارد فرا برسد، محاسبه خواهد شد.
  • ثبت سفارش مشتریان صرفا از محل رنگ‌های قابل انتخاب بوده و مشتریان قادر به انتخاب رنگ‌های دیگر نخواهند بود.
  • هزینه مربوط به بیمه شخص ثالث تمامی خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش بر عهده شرکت خودروسازی مدیران‌خودرو خواهد بود و هزینه‌ای از مشتری اخذ نمی‌شود.
  • سرویس اولیه کلیه خودروهای فروخته شده در این طرح رایگان بوده و هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *