مدیرانیوز

مدیران خودرو، اسپانسر دو مسابقه ورزشی کشوری

مسابقات تنیس
مسابقات تنیس

مدیران خودرو، اسپانسر دو مسابقه ورزشی کشوری

مجله 777: روز جمعه بیستم مهر ماه 1403، شرکت مدیران خودرو به عنوان حامی مالی، از برگزاری دو رویداد ورزشی در سطح قهرمانی کشوری حمایت کرد.

سر فصل‌های مقاله
ام وی ام تنیس کاپ

ام وی ام کاپ در تنیس و فونیکس کاپ در اتومبیلرانی

در راستای عمل به برنامه‌های حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR) و حمایت از جامعه جوان کشور، دو برند زیرمجموعه شرکت مدیران خودرو، اسپانسر و حامی مالی دو مسابقه تنیس و

اتومبیلرانی قهرمانی کشوری شدند.

در ورزشگاه انقلاب، مسابقه تنیس 1000 امتیازی بین بهترین‌های کشور تحت عنوان دومین دوره جام مسابقات آزاد ام وی ام (MVM open Cup) برگزار شد و طی یک هفته رقابت در مجموعه تنیس ورزشگاه انقلاب، نفرات برتر در بخش مسابقات انفرادی و دوبل به فینال راه یافتند و پیکار نهایی در بخش انفرادی بین علی یزدانی و سینا مقیمی برگزار شد و یزدانی برای چهارمین بار به قهرمانی رسید.

در بخش دوبل نیز تیم دونفره یزدانی ـ منتخب، موفق شدند در برابر تیم برادران مقیمی به برتری برسند و مدال طلای این رقابت را از آن خود کنند.

درگ فونیکس کاپ

اما کیلومترها پایین‌تر و در مجموعه آیلند نیز برند فونیکس اسپانسر یک دوره مسابقه اتومبیل‌رانی در رشته درگ (شتاب) 400 متر تحت عنوان جام فونیکس (Fownix Cup) بود و جمعی از بهترین رانندگان مسابقات درگ در این رویداد شرکت جستند.

این مسابقه نیز به منظور حمایت از جوانان علاقمند به رشته اتومبیلرانی و در راستای مسئولیت اجتماعی قطب سوم خودروسازی کشور برگزار شد و مدیران خودرو تلاش کرد محصول جدید و پرشتاب خود یعنی فونیکس آریزو 6 GT را بیشتر به جامعه علاقمند به اتومبیلرانی بشناساند.

مسابقه درگ فونیکس کاپ در تقویم مسابقات کشوری گنجانده شده و به نظر می‌آید پس از این باید منتظر حضور پررنگ‌تر محصولات اسپرتی این برند در مسابقات درگ کشوری باشیم.

مسابقات درگ فونیکس کاپ

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *