بررسی خودرو

22 دلیل برای خرید ایکس 22 دنده ای

ایکس 22 دنده ای
ایکس 22 دنده ای

22 دلیل برای خرید ایکس 22 دنده ای

مجله 777: بدون شک بازار خودروهای سدان کوچک، هاچ‌بک یا کراس شهری را می‌توان بزرگ‌ترین بخش در بازار جهانی خودرو دانست و البته شلوغ‌ترین بازار از نظر تنوع مدل و محصول هم به نظر می‌آید. بازار خودروهای هاچ‌بک یا کراس، به واسطه ابعاد خودرو، استفاده روزمره و قیمت مقرون به صرفه آن عموما در همه جای جهان پررونق است.

سر فصل‌های مقاله

بنابراین به همین دلایل، رقابت سختی میان خودروسازان جهان برای فروش بیشتر در خودروهای کلاس یا سگمنت B وجود دارد.

در بازار خودرو ایران نیز از دهه‌ها قبل این گروه از خودروها مورد توجه خانواده‌های کوچک یا افرادی که برای اولین بار قصد خرید خودرو دارند، قرار داشته است.

شرکت مدیران خودرو از چند سال قبل یک محصول جذاب را در این سگمنت معرفی کرد که همواره در بازارخودرو ایران فروش خوبی داشته و نمودار رو به رشدی را در رضایت مشتریان طی کرده است.

ام وی ام ایکس 22 از حدود 7 سال قبل که به بازار معرفی شد تا امروز تغییرات بهینه‌ای داشته تا به نیازهای بیشتری از خریداران پاسخ دهد و نسخه گیربکس دستی آن با عنوان ام وی ام X22 پرو MT نیز به همین دلیل از جمله ستارگان بازار کراس‌های شهری محسوب می‌شود.

با توجه به فروش متناوب این خودرو از سوی مدیران خودرو، مجله 777 دلایل جذاب برای خرید این محصول باکیفیت، مقرون به صرفه، پرآپشن و پرفروش در دنیا را در یک فهرست 22گانه برشمرده است:

ایکس 22 دنده ای

یک خودرو جهانی

1ـ شاید خبر نداشته باشید که فروش ایکس 22 پرو MT از مرز 1 میلیون دستگاه در جهان گذشته و از پرطرفدارترین محصولات چری در بازار صادراتی است.

2ـ ایکس 22 بیش از 7 سال است که در ایران به فروش می‌رسد و به همین دلیل، خودرو آشنایی برای مردم است.

3ـ ام وی ام X22 پرو به عنوان یک هاچ‌بک کراس در گروه خودروهای اقتصادی (سگمنت B)، برای تردد روزانه یک تا چهار نفر طراحی شده و در کنار استفاده شهری، نیاز خانواده را برای مسافرت بین شهری نیز برآورده می‌کند.

4ـ ایکس 22 پرو گیربکس دستی، با توجه به قیمت مناسب و امکان خرید نقدی ایکس 22 با قیمت قطعی، گزینه خوبی برای طبقه متوسط است.

ایکس 22 دنده ای

ظاهر جذاب و امروزی

4ـ ام وی ام X22 پرو MT، چهره اسپرتی و هوشمندتری نسبت به مدل پایه دارد و طبق آمار، نسل جوان نیز به آن اقبال بیشتری از خود نشان داده‌اند.

5ـ طراحی ظاهری منعطف آن باعث شده ایکس 22 دنده دستی در میان بانوان و خصوصا مادران جوان مشتری زیادی داشته باشد.

6ـ در این رده قیمتی، به کارگیری تکنولوژی LED در چراغ‌های اصلی ایکس 22 با توجه به پرتاب و شدت نور آن، بی‌رقیب است.

7ـ ارتفاع بلند و استفاده از رینگ‌های 5 پر 16 اینچی دو رنگ هم از دیگر ویژگی‌های ظاهری جذاب در ایکس 22 پرو است که مشابهی در بین رقبا ندارد.

ایکس 22 دنده ای

برتری‌های فنی ایکس 22 دنده ای

8ـ ام وی ام ایکس 22 پرو از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی نسل سوم چری با 4 سیلندر 16 سوپاپ بهره می‌برد که در کنار نرمی کارکرد، استهلاک و خرابی بسیار پایینی از خود نشان داده و رضایت مشتریان را بیش از قبل به دست آورده است.

9ـ پیشرانه ایکس 22 دنده ای با تولید 116 اسب بخار و 143 نیوتن متر گشتاور، از رقبایی مثل 207، ساندرو، پژو پارس و … قوی‌تر و به‌روزتر است.

10ـ استفاده از گیربکس 5 سرعته دستی (MT) هنوز برای افراد زیادی جذاب است و از این طریق سعی دارند با خودرو ارتباط بیشتری برقرار کنند. شتاب صفر تا صد ام وی ام X22 پرو با 1200 کیلوگرم وزن، حدود 12.5 ثانیه است.

11ـ کلاچ ایکس 22 هیدرولیکی است که با توجه به سادگی این سیستم، نرمی و راحتی قابل توجه در استفاده از آن وجود دارد.

12ـ مصرف سوخت ام وی ام X22 پرو دنده‌ای هم در سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر برای هر 100 کیلومتر است با توجه به این که با بنزین ایران نیز سازگار است.

ایکس 22 دنده دستی

کابین زیبا و جادار

13ـ کابین ایکس 22 پرو با توجه به دکوراسیون و مبلمان، به هیچ وجه حس یک خودرو ارزان‌قیمت را به سرنشین نمی‌دهد و از نظر کیفیت مواد و طراحی داشبورد و صندلی‌ها از تمام رقبای داخلی خود بالاتر است.

14ـ رعایت اصول ارگونومی در طراحی داشبورد و دسترسی به ابزار و ادوات در ایکس 22 دنده دستی باعث شده که راننده و سرنشین با کمترین زحمت همه چیز را در کنترل داشته باشند.

15ـ جای پا برای سرنشینان جلو کافی و برای سرنشینان عقب به اندازه است و فضای بالای سر (هِد روم) در صندلی عقب نیز مناسب است.

16ـ نمایشگر 9 اینچی لمسی در ایکس 22 پرو هم می‌تواند مثل یک سیستم مالتی‌مدیا عمل می‌کند و از نظر ابعاد و دسترسی به سیستم تهویه هیچ رقیب داخلی ندارد.

17ـ مولتی مدیا همچنین قابلیت نمایش ویدئو و در صورت وجود سخت افزار، امکان نمایش شبکه‌های دیجیتال تلویزیون و نمایش خانگی را نیز دارد.

18ـ فاصله بین دو محور در ایکس 22 دنده ای نسبت به رقبا بیشتر است و در نتیجه فضای قابل استفاده در کابین از رقبایی مثل 207 و ساندرو بازتر شده تا جایی که حجم صندوق عقب هم 420 لیتر است.

19ـ طراحی فرمان شبیه خودروهای کلاس بالاتر مثل فونیکس تیگو و به شکل دی‌کات است که حس اسپرتی را به سرنشین القا می‌کند. سیستم کمکی برقی فرمان هم به کنترل بهتر خودرو منجر می‌شود.

20ـ ام وی ام ایکس 22 پرو MT دارای سامانه کنترل پایداری الکترونیکی با عملکرد مطلوب است که از این حیث نیز در میان رقبا امتیاز بالایی می‌گیرد.

21ـ آمار جهانی نشان می‌دهد وجود سیستم کنترل پایداری در ایکس 22 پرو می‌تواند تا 30 درصد جلوی واژگونی و تا 60 درصد جلوی انحراف خودرو را به هنگام از دست رفتن کنترل از سوی راننده بگیرد.

22ـ آخرین قیمت قطعی که از سوی مدیران خودرو برای ام وی ام X22 دنده ای در بهار 1403 اعلام شده 858 میلیون و 800 هزار تومان است که با توجه به امکانات و آپشن‌های زیادی که در این خودرو وجود دارد منطقی و در دسترس است.

نکته بسیار مهم دیگر این است که مشتریان می‌توانند ایکس 22 پرو را با قیمت کارخانه خریداری نمایند، کافی است که فرم رزرو ثبت نام را تکمیل نمایید تا کارشناسان مدیران خودرو 777 بقیه مراحل را انجام دهند.

ایکس 22 دنده دستی

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *