مدیرانیوز

چری و رکوردشکنی در سپتامبر 2024

فروش سپتامبر چری
فروش سپتامبر چری

چری و رکوردشکنی در سپتامبر 2024

فروش ماه سپتامبر کمپانی چری هلدینگ در بازار جهانی 2024 مجددا با رکورد جدید همراه بوده است.

مجله 777: آخرین گزارش‌های منابع معتبر خبری حاکی از آن است که گروه چری هلدینگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان چین، همچنان در مسیر افزایش تولید و رکوردشکنی در این زمینه گام بر می‌دارد.

بررسی آمار فروش خودرو در بازار جهانی نشان می‌دهد چری توانسته تا پایان ماه نهم سال 2024 یعنی سپتامبر، رکورد تازه‌ای به ثبت برساند و موفقیت‌های خود را تداوم ببخشد.

گروه چری هلدینگ که در ماه آگوست 2024 توانسته بود 211879 دستگاه خودرو در بازار داخلی و جهانی بفروشد، برای ماه سپتامبر 2024 به آمار تولید 244 هزار و 534 دستگاه خودرو دست پیدا کرده است که نسبت به مدت مشابه در سال 2023، رشد 28.6 درصدی را نشان می‌دهد.

به این ترتیب در آمار فروش کلی سال 2024، چری توانسته از ابتدای ماه ژانویه تا پایان سپتامبر امسال به رکورد فروش 1 میلیون و 752 هزار و 793 دستگاه خودرو دست پیدا کند که حکایت از رشد 39.9 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته است.

چری هلدینگ شامل زیربرندهای موفقی در چین و همچنین در کشورهای دیگر است. در ایران شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری فعالیت دارد و فروش محصولات مدیران خودرو، شامل سه برند اصلی ام وی ام، فونیکس و اکستریم است و در بخش «فونیکس NEV» نیز خودروهای نوانرژی با تکنولوژی روز دنیا و به صورت برقی ـ بنزینی یا تمام الکتریکی (EV) ساخته می‌شود.

مدیران خودرو در بازار ایران رشد چشمگیری داشته و از نظر تیراژ تولید در جایگاه سوم قرار دارد و به نظر می‌رسد در سال جاری هم فروش بالاتری را نسبت به سال قبل ثبت کند.

فروش ستامبر چری

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

علیرضا قزوینی

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *