اخبار 777

777 اولین سری از آریزو 6 جی تی را تحویل داد

تحویل 6 جی تی
تحویل 6 جی تی

777 اولین سری از آریزو 6 جی تی را تحویل داد

در مراسمی که در اداره تحویل اختصاصی مدیران خودرو 777 برگزار شد، تعدادی از مشتریان به صورت نمادین اولین سری از آریزو 6 جی تی را تحویل گرفتند.

سر فصل‌های مقاله

مدیران خودرو 777 به عنوان نمایندگی برتر شرکت خودروسازی مدیران، سه‌شنبه عصر بیستم شهریور ماه 1403 میزبان تعدادی از خانواده‌هایی بود که موفق به ثبت نام برای خرید اولین سری از سدان جذاب و پرقدرت فونیکس آریزو 6 gt شدند.

در این مراسم که در اداره تحویل اختصاصی مدیران خودرو 777 برگزار شد از 6 خانواده دعوت به عمل آمد تا به نمایندگی از مشتریان سری اول خودرو فونیکس آریزو 6 جی تی، خودروشان را تحویل بگیرند.

به عبارت دیگر تحویل این خودرو تازه‌وارد و جذاب که از محصولات پرقدرت و اسپورت مدیران خودرو محسوب می‌شود، بهانه‌ای بود که طی مراسمی ورود آریزو 6 به بازار به همراه مشتریان محترم مدیران خودرو جشن گرفته شود.

در مراسمی که حدود یک ساعت به طول انجامید، مجری برنامه در ابتدا به خانواده‌های مدعوین خوشامد و خیر مقدم گفت و سپس توضیحاتی در مورد فونیکس آریزو 6 جی تی به مشتریان ارائه شد تا با این محصول بیشتر و بهتر آشنا شوند.

تحویل آریزو 6 جی تی

خدمات پس از فروش مدیران خودرو 777

در ادامه مراسم نیز توضیحات شفاهی و تصویری درباره مرکز خدمات پس از فروش 777 (VIP) و امکانات و تجهیزات آن نیز به مشتریان ارائه شد و همزمان پذیرایی از مهمانان مراسم نیز انجام گرفت.

پس از ارائه توضیحات لازم درباره مشخصات فنی این خودرو، سوئیچ خودروها نیز به ترتیب به خانواده‌ها تحویل داده شد در حالی که خانواده‌های مهمان هدایایی به رسم یادبود از سوی مدیران خودرو 777 دریافت کردند. در عین حال کودکانی که به همراه خانواده در این مراسم حضور داشتند نیز هدایای خاص و جذابی گرفتند تا خاطره‌ای خوش از مراسم تحویل خودرو جدید خانواده، برای آنها باقی بماند.

در بخش پایانی مراسم نیز کارشناسان به صورت اختصاصی برای هر خانواده، خودرو فونیکس آریزو 6 جی تی را معرفی کامل کردند و استفاده از امکانات آن را آموزش دادند.

تحویل آریزو 6 جی تی

به این ترتیب سری اول از مشتریان آریزو 6 جی تی خودروشان را از 777 تحویل گرفته و راهی منزل شدند در حالی که تحویل این خودرو به صورت روزمره و با تشریفات عادی نیز آغاز شد و در روزهای آینده تمام خریداران سری اول آریزو 6 جی تی، خودروشان را از اداره تحویل 777 دریافت خواهند کرد.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *