بررسی خودرو

آخرین شرایط فروش ام وی ام ایکس 55 پرو

شرایط ایکس 55
شرایط ایکس 55

آخرین شرایط فروش ام وی ام ایکس 55 پرو

خبر خوب برای علاقمندان به خرید یک کراس‌اوور شهری و باکیفیت این است که بعد از مدت‌ها، برای روز 26 شهریور 1403 مجددا شرایط فروش خودرو ام وی ام X55 از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شده و این خودرو محبوب و جذاب دوباره به بازار عرضه خواهد شد.

سر فصل‌های مقاله

بعد از ماجرای بروز نقص فنی در اکسل عقب یکی از نمونه‌های قدیمی ام وی ام ایکس 55 که منجر به فراخوان این خودرو از سوی مدیران خودرو برای رفع نقص شد، بیشتر نمونه‌های فراخوان شده برای بازبینی دقیق به نمایندگی‌های مدیران خودرو مراجعه کردند تا این مشکل به صورت ریشه‌ای و اطمینان‌بخش حل شود.

حالا در تازه‌ترین بخشنامه، شرکت مدیران خودرو سامانه فروش خود را برای ام وی ام ایکس 55 پرو باز می‌کند تا یکی از محبوب‌ترین خودروهای کراس‌اوورهای سایز متوسط بازار ایران در سال‌های اخیر با تغییر قیمت متناسب و شرایط فروش نقدی و اقساطی ایکس 55 در معرض انتخاب خریداران قرار گیرد.

قیمت ایکس 55

دلایل خرید ام وی ام ایکس 55 پرو

1 ـ ایکس 55 پرو، یک محصول محبوب و پرفروش در سال‌های اخیر بوده و در بازار خودرو ایران امتحان خود را پس داده است. پس از چند سال تردد در خیابان‌ها، ایکس 55 پرو حالا به یک خودرو آشنا برای خانواده‌ها تبدیل شده و حتی بروز یک مورد نقص فنی در این خودرو در میان حدود 30 هزار دستگاه ایکس 55 که در ایران به فروش رسیده، تاثیر چندانی بر اعتماد مشتریان مدیران خودرو نگذاشته و همچنان تقاضای زیادی برای وجود دارد.

2 ـ با توجه به تقاضای موجود برای خرید کراس‌اوور شهری برای خانواده‌های کوچک، ام وی ام ایکس 55 به عنوان یک خودرو اقتصادی، شیک و باکیفیت، توانسته به خواسته‌های متنوع مشتریان پاسخ مناسبی بدهد. این خودرو در چند سال حضورش در بازار با انجام تغییرات مثبت توانسته نظر مشتریان را تامین کند و حالا در بهترین فرم خود به سر می‌برد و اشکالات آن رفع شده است.

3 ـ ارائه خدمات پس از فروش ایکس 55 در سطح وسیع و در تمام کشور از سوی مدیران خودرو، برگ برنده دیگری است که ایکس 55 پرو درمقابل رقبایش دارد. کراس‌اوور میان‌رده مدیران خودرو به خاطر ارائه گارانتی بلندمدت و دسترسی آسان به مراکز خدماتی، که در برنامه فراخوان چند هزار دستگاهی آن نیز به عینه مورد آزمایش قرار گرفت، همواره با تقاضایی بیش از میزان عرضه مواجه بوده است که نشان از اعتماد عمومی مشتریان به این خودرو است.

4 ـ ام وی ام ایکس 55 پرو چه از نظر طراحی ظاهری و چه از بعد مشخصات فنی و عملکرد، ترکیب هماهنگی ارائه کرده که می‌تواند نیازهای یک خانواده متوسط را چه برای استفاده شهری و چه در مسافرت‌های بین شهری و حتی مسیرهای ناهموار، برآورده کند و این توازن در ظاهر و باطن ایکس 55 را کمتر می‌توان در میان رقبا مشاهده کرد.

5 ـ شرایط فروش ایکس 55 نیز موضوع قابل توجه دیگری است که می‌تواند آن را به یک انتخاب خوب و مطمئن بدل کند. در وهله اول باید گفت با وجود امکانات رفاهی بسیاری که در این خودرو وجود دارد و طراحی زیبای کابین آن، قیمت این خودرو برای طبقه متوسط جامعه قابل قبول است.

از سوی دیگر در کنار فروش نقدی با قیمت قطعی، مدیران خودرو امکان خرید اقساطی را با استفاده از وام بانکی نیز فراهم کرده که یک امتیاز مهم برای مشتریان و خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه شرایط فروش محصولات مدیران خودرو مراجعه نمایید.

ایکس 55

مشخصات فنی و عملکردی ایکس 55 پرو

نسخه فعلی ام وی ام ایکس 55 پرو در یک تست درایو ویژه با حضور کارشناسان و خبرنگاران حوزه خودرو در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران، توانست نظرات مثبت زیادی را به خود اختصاص دهد.

زیر کاپوت ایکس 55 پرو IE، همان موتور 1.5 لیتری توربو بهینه‌سازی شده و پرتوان قرار دارد که با نیروی 156 اسب بخار و گشتاوری معادل 230 نیوتن متر، می‌تواند چابکی خاصی را به این کراس‌اوور ببخشد. با توجه به جثه نسبتا سبک ایکس 55 پرو، استفاده از گیربکس CVT جدید که به صورت 9 سرعته مجازی طراحی شده نیز به شتابگیری عالی این خودرو کمک زیادی کرده است.

ایکس 55 پرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون به حدود 10 ثانیه زمان نیاز دارد که برای یک کراس‌اوور اقتصادی رکورد تحسین برانگیزی است. کراس‌اوور جذاب مدیران خودرو می‌تواند به حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت هم دست پیدا کند در حالی که مصرف سوخت 6.5 لیتری آن برای پیمایش 100 کیلومتر هم نشان‌دهنده کم‌مصرف بودن ایکس 55 پرو است.

ایکس 55

کابین زیبا در ایکس 55 پرو

نقطه برتری دیگر در ایکس 55 پرو  IE نسبت به رقبا، کابین زیبا و جادار آن است که با استفاده از متریال با کیفیت و طراحی زیبای داشبورد و کنسول، نظر سرنشینان را جلب می‌کند. استفاده از رنگ قرمز در دوخت صندلی‌ها و خطوط رودری‌ها و داشبورد نیز ذات اسپرتی و چالاک ایکس 55 پرو را تقویت می‌کند.

روبروی صندلی راننده هم فرمان دی‌کات قرار دارد که جذابین بصری کابین را بالا برده است. کلاستر استفاده شده برای راننده  با صفحه کیلومتر بزرگتر هم دید سرنشین را برای دریافت اطلاعات حرکتی بهتر کرده و سایزش را به 7.5 اینچ رسانده است. رودری‌ها، بخشی از مجموعه داشبورد، کنسول مرکزی و حتی شکل صندلی‌ها نسبت به تیپ قبلی (اکسلنت) جدیدتر هستند تا عملیات بهینه‌سازی ادامه پیدا کند.

مانیتور 10.2 اینچی خودرو نیز که قبلا درون داشبورد بود، حالا سر از بالای داشبورد در آورده و شبیه به خودروهای اروپایی، خصوصا ب ام و در قسمت بالایی داشبورد، جا گرفته است.

ایکس 55

چرا ایکس 55 پرو را از 777 بخریم؟

مدیران خودرو 777 به عنوان دارنده رتبه 1 فروش محصولات مدیران خودرو در کشور و در اختیار داشتن شعب و شوروم‌های متعدد در استان‌های تهران و البرز، همه خدمات مربوط به خودرو از مرحله رزرو ثبت نام تا خرید و خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می‌نماید.

بر همین مبنا، خرید از مدیران خودرو 777 مترادف با اطمینان و دریافت خدمات کامل است. 777 دارای اداره تحویل اختصاصی و همچنین تعمیرگاه تخصصی VIP برای ارائه خدمات پس از فروش و سرویس‌های دوره‌ای است و از تمام استان‌های کشور نیز مشتری دارد.

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

نویسنده:

آرش راهبر

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *