تیگو 8 پرو مکس ie
تیگو 8 پرو مکس ie

شرایط فروش تیگو 8 پرو مکس IE

مدل خودرو TIGGO 8 PROMAX IE

قیمت خودرو
2.609.100.000

نوع موتور

4 سیلندر 

Layer_1

حجم موتور

1998 توربوشارژ

اسب بخار
حداکثر قدرت

254اسب بخار

گشتاور

گشتاور

390 نیوتن متر

گیربکس

انتقال قدرت

2 دیفرانسیل 

گیربکس

7 سرعته دو کلاچه تر

جلو-پنجره-تیگو-8-پرو-مکس

تیگو 8 پرومکس IE

بعد از معرفی محصول تیگو 8 از سوی کمپانی چری در سال 2017، این کراس‌اوور نسبتا بزرگ همواره در حال توسعه و ارتقای کیفی و تکنولوژیک بوده است. چری تیگو 8 پرو هم از ابتدای سال 1400 به بازار ایران معرفی شد و با توجه به استقبال خوبی که از این شاسی‌بلند 7 نفره به عمل آمد، مدیران خودرو نسخه دو دیفرانسیل آن را به همراه بهبودهای دیگری به نام تیگو 8 پرو مکس را نیز معرفی کرد.

فونیکس تیگو 8 پرو مکس نیمه دوم سال 1401 به بازار ایران معرفی شد و اخیرا با یک بهبود کیفی به مدل تیگو 8 پرو مکس IE ارتقا پیدا کرده است.

پسوند IE عنوان اختصاری Intelligent Efficiency به معنای بهره‌وری هوشمندانه است.


ظاهر فونیکس تیگو ۸ پرو مکس IE

تیگو 8 پرو مکس یک کراس‌اوور جادار 7 نفره با طراحی به‌روز است. چراغ‌های جلو از تکنولوژی LED بهره می‌برد و جلو پنجره کهکشانی نیز امضای مشهور چری در این مدل است.

در قسمت عقب، کشیدگی بدنه به معنی فضای بار و امکان استفاده از دو صندلی کوچک در ردیف سوم است. چراغ‌های عقب یخی هستند و چهار اگزوز ابهت بیشتری به این خودرو بخشیده است.

 شتاب صفر تا صد تیگو 8 پرو مکس، 7.8 ثانیه است و مصرف سوخت در تیگو 8 پرو مکس IE  برای پیمایش 100 کیلومتر مسافت، 7.2 لیتر بنزین است.

نمای-عقب-تیگو-8-پرو-مکس
آپشن-تیگو-8-پرو-مکس-IE

کابین تیگو ۸ پرو مکس IE

نخستین ویژگی در اتاق خودرو، هماهنگی در طراحی داخلی است. صندلی‌های بزرگ چرمی با نوار دوخت جذاب و خطوط مواج بر روی داشبورد و رودری‌ها، با درآمیختن رنگ‌های نارنجی (مارون)، مشکی و خاکستری فلزی، ترکیب جذابی را خلق کرده‌اند.

مانیتور دو صفحه‌ای در بالای داشبورد هم اطلاعات لازم برای رانندگی و هم امکانات سیستم سطح 2.5 خودران (ADAS) را در اختیار راننده می‌گذارد و هم امکان استفاده از مالتی‌مدیا و سرگرمی در دسترس سرنشین است.

یک مانیتور کوچک دیگر هم در وسط کنسول قرار دارد اطلاعات سیستم تهویه را به نمایش می‌گذارد. فرمان هم دسترسی‌های مناسب و مفیدی را برای کنترل بهتر خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.

 

آپشن‌های رفاهی و ایمنی تیگو ۸ پرو مکس  IE

تیگو ۸ پرو مکس IE علاوه بر اینکه همه آپشن‌های استاندارد تیگو ۸ پرومکس را دارا است، آپشن‌های جدیدی را هم در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

تفاوت‌های مدل IE با پرو مکس قبلی شامل اضافه شدن سردکن به ردیف اول صندلی‌ها، گرمکن صندلی‌های ردیف دوم، گرمکن فرمان، شیشه‌های با عایق صوتی قوی‌تر و دوربین ثبت وقایع است.

تیگو 8 پرو مکس مجهز به 6 کیسه هوا است که شامل ایربگ زانو برای راننده هم می‌شود. در تست تصادف، این خودرو توانسته استاندارد 5 ستاره را دریافت کند.

نمای-داخل-تیگو-8پرو-مکس-IE

همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام ، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.

گالری تصاویر تیگو 8 پرو مکس IE

ویدئو ایکس تیگو 8 پرو مکس IE

5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *