تیگو 8 پرو

تیگو 8 پرو


محصول جدید مدیران خودرو با نام فونیکس تیگو ۸ پرو، روز جمعه ۳ دی ماه، در برنامه ویژه شرکت ایرانیان خودرو مجری طرح جایگزینی محصولات مدیران خودرو، از سوی بیش از ۱۰۰ مشتری دعوت شده و مشتاق آشنایی با این خودرو، در محل دفتر مرکزی این شرکت تست و آزمایش شد.

تیگو 8 پرو

بر اساس نظرسنجی های بعمل آمده از مشتریان دعوت شده پس از تست رانندگی خودروی تیگو ۸ پرو، این محصول یک لول (سطح) بالاتر از تمامی خودرو های کره ای بازار به حساب آمده و با توجه به طیف وسیعی از امکانات رفاهی و ایمنی و دارا بودن توان و قدرت بالا در قیاس با رقبای موجود کره ای و یا ژاپنی، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. آنچه که مسلم است اذعان مشتریان به کیفیت متمایز تیگو ۸ در بخش قطعات و متریال استفاده شده در این خودرو بوده که از لحاظ طراحی و کیفیت رانندگی هم با اختلاف سطح مطلوبی از رضایتمندی را به مشتری ارائه می کند.

تیگو 8 پرو

طرح جایگزینی محصولات کارکرده با نو محصولات مدیران خودرو چند ماهی است که با قدرت بیشتری از سمت شبکه نمایندگان مدیران خودرو و با نظارت و مدیریت شرکت ایرانیان خودرو انجام می شود. با اینکه فقط چند ماه از شروع طرح گذشته ولی آمار و ارقام نشان می دهد که استقبال خوبی از سمت مشتریان شده است. طی بررسی های بعمل آمده این طرح کمک شایانی به بهبود وضعیت بازار دست دوم محصولات مدیران خودرو نیز داشته است.

تیگو 8 پرو

شرکت ایرانیان خودرو در تلاش است که با برنامه ریزی های صورت گرفته، قیمت خودروهای کارکرده مدیران خودرو به صورت واقعی ارزش گذاری شده و این روند به صورت مستمر ادامه دار باشد تا در بلند مدت خانواده بزرگ مدیران خودرو از نتایج این پروژه بهره مند شوند. مجموعه ایرانیان خودرو با همراهی شرکت مدیران خودرو در نظر دارد با ارائه طیف متنوعی از خدمات خودرویی به مشتریانش در سراسر کشور در قالب طرح خرید و فروش و خدمات پس از فروش ارزش و جایگاه برند رو ارتقاء بخشیده تا بتواند رضایتمندی حداکثری ذینفعان رو در پی داشته باشد.

تیگو 8 پرو

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح جایگزینی به سایت نمایندگی مدیران خودرو 777 به نشانی www.iraniankhodro.com مراجعه نمایند و یا با شعب نمایندگی 777 در تهران و کرج تماس بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *