اخبار مدیران خودرو

نشست خبری مدیران خودرو درباره فراخوان مشکل اکسل X55

کیفیت محصول و رضایت مشتری خط قرمز مدیران خودرو است

خدمات پس از فروش اکسل X55

در نشست خبری امروز شرکت مدیران خودرو، جزئیات جدیدی از فراخوان گسترده ام وی ام X55  و نقص فنی که برای اکسل x55 یکی از مشتریان به وجود آمد، اعلام شد. در پی بروز حادثه برای یک دستگاه ام وی ام ایکس 55 در جاده قم کاشان، شرکت مدیران خودرو  فراخوان گسترده‌ای برای رفع این عیب فنی صادر کرد و پس از گذشت چند روز از این دعوت، شرکت مدیران خودرو با برگزاری یک نشست خبری ضمن تلاش برای ایجاد اطمینان خاطر به مشتریان، رویکرد خود را در قبال این موضوع تشریح کرد.

چه تعداد اکسل X55 احتمال نقص فنی دارند؟

در این نشست که در واحد خدمات پس از فروش مدیران خودرو برگزار شد دکتر معروف خانی‌، مدیر این واحد اعلام کرد که از مجموع 30 هزار دستگاه X55 تحویل داده شده در بازار ایران، تنها 2159 دستگاه با احتمال بروز این نقص فنی و قطعه معیوب شناسایی شده‌اند. دکتر معروف خانی گفت: «به منظور اطمینان خاطر کامل مشتریان، شرکت تصمیم گرفت تمام خودروهای این مدل را در ایران و دیگر بازارهای صادراتی از جمله روسیه، ترکیه، برزیل و مکزیک فراخوان نماید.»

فراخوان خودروهای معیوب، یک رویکرد جهانی است

جک لی مدیرعامل مدیران خودرو، دیگر سخنران این نشست، ضمن ابراز تاسف از بروز این اتفاق ناگوار و عذرخواهی از مشتریان، تاکید کرد رضایت مشتری و حفظ کیفیت همواره خط قرمز و اولویت نخست این شرکت بوده است. جک لی یادآور شد که اعلام فراخوان برای رفع نقص فنی خودرو قبلا بارها رخ داده و حتی شرکت‌های بزرگ خودروسازی همچون بنز و تویوتا نیز در موارد متعددی تجربه چنین مسائلی را داشته‌اند و نحوه برخورد آنها با این ماجرا، کلید موفقیتشان بوده است. مدیران خودرو نیز با سابقه بیش از 20 ساله در ایران، همواره با رویکردی مثبت و سازنده در جهت رفع مشکلات و پیشرفت گام برداشته است.

فراخوان اکسل X55 ادامه دارد

خدمات اکسل ایکس 55

براساس اعلام مقامات شرکت مدیران خودرو، فراخوان گسترده رفع عیب اکسل X55 قطعا تا 6 خرداد ماه ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز قابل تمدید است. برای خودروهای معیوب نیز قطعه جایگزین ظرف 24 تا 36 ساعت به صورت رایگان و کامل تعویض خواهد شد.

براساس اعلام مسئولان شرکت، خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در سایر محصولات مانند FX و X22 در ایران گزارش نشده، ضمن اینکه تولید و شماره گذاری X55 نیز پس از رفع نگرانی موسسه استاندارد، از سر گرفته خواهد شد.

 آمار خرابی ام وی ام X55

دکتر معروف خانی‌ در ادامه اعلام نمود که شرکت مدیران خودرو با داشتن 157 نمایندگی خدمات در سراسر کشور، روند رو به رشدی در رضایتمندی مشتریان را تجربه می کند. وی تصریح کرد که کلیه هزینه های مرتبط با این نقص نیز توسط شرکت پوشش داده خواهد شد. نکته جالب توجه آنکه طبق آمار ارائه شده، کمترین گزارش خرابی در میان محصولات این شرکت متعلق به محصول ام وی ام X55 بوده است.

تا روز شنبه 29 اردیبهشت، بیش از 25 درصد از خودروهای فراخوان شده مورد بازدید قرار گرفته‌اند و پس از 6 خرداد نیز این روند برای خودروهای باقی مانده ادامه خواهد یافت تا هیچ خودرویی بدون بازرسی باقی نماند.

در پایان نشست، جک لی، ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان شرکت مدیران خودرو، اظهار امیدواری کرد که این رویکرد شفاف و قاطعانه در مواجهه با چالش‌ها، موجب اعتماد و وفاداری هرچه بیشتر مشتریان به این برند ریشه دار شود.

در پایان نیز اعلام شد که در راستای همین امر و احترام به مشتریان، خودرو ام وی ام X55 پرو که به خاطر جدا شدن اکسل دچار حادثه شده بود با یک خودرو جدید جایگزین شده است.

مدیران خودرو 777، پذیرای خودروهای فراخوان شده

تعمیرگاه محصولات مدیران خودرو

با توجه به اعلام رسمی مدیران خودرو برای تداوم فراخوان خودروهای X55، نمایندگی 777 مدیران خودرو به عنوان نمایندگی برتر همچنان آماده پذیرش این خودرو در تعمیرگاه مجهز خود است.

مجددا اعلام می‌شود که دارندگان خودروهای فراخوانده شده می‌توانند پس از تماس با تعمیرگاه اصلی واحد خدمات پس از فروش مدیران خودرو 777، برای دریافت نوبت اقدام نموده و برای بازدید فنی و رفع نقص احتمالی به این تعمیرگاه واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص، خیابان زامیاد، پلاک 17، نمایندگی 777 مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *