mvm 315

mvm 315


شرکت مدیران خودرو با تکیه بر موفقیت های کسب شده در سهم بازار و میزان فروش نسل های قبلی ام وی ام 315 تصمیم بر عرضه نسل سوم این محصول گرفت که در مقایسه با نسلهای قبلی و خودروهای هاچبک داخلی دارای مزیت های رقابتی قابل قبولی است.

315 جدید با نام 315 پلاس، تغییراتی در نمای جلو داشته است. طرح سپر جلو و جلو پنجره که ظاهر مدرن تری را به خودرو بخشیده و این تغییر کاملا بر چهره خودرو ملموس می باشد.

315+
315+

در نمای جانبی نیز رینگ های 15 اینچی با طراحی جدید جلوه خاصی را به خودرو داده است و وجود راهنما بر روی آینه های جانبی نیز از جمله تغییرات در بخش طراحی خودرو است.

اما با ورود به نمای داخلی، شما کاملا با فضایی مشابه با ام وی ام ایکس 22، مینی کراس پرطرفدار بازار روبرو می شوید، داشبورد ، صندلی ها و رنگ پوشش داخلی برای 315 پلاس جدید و برای مشتریان ایرانی آشنا و مثبت است.
ارگونومی صندلی ها راحت تر و مناسب تر شده است و پوشش چرمی و دو رنگ آن حس بهتری را ایجاد می کند

مشخصات فنی  ام وی ام ۳۱۵ پلاس

پیشرانه به‌کاررفته در ام وی ام ۳۱۵ جدید ۴ سیلندر با آرایش خطی است و ۱۴۹۷ سی‌سی حجم دارد . ام وی ام ۳۱۵ قابلیت تولید ۱۰۷ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور در دور موتور ۴۵۰۰ دور در دقیقه را دارا است. برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌های ۳۱۵ plus  از گیربکس ۴ سرعتِ اتوماتیک استفاده‌شده است و گیربکس ۵ سرعتِ دستی هم برای خریداران این ماشین در دسترس است ولی در کل ازنظر شتاب و کشش حتی با گیربکس دستی هم ام وی ام ۳۱۵ plus ماشین قابل قبولی نیست .

رقبا

از رقبای احتمالی ام وی ام ۳۱۵ پلاس می‌توان به تندر ۹۰ پلاس ، ساندرو اتوماتیک ،برلیانس H320، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ دستی، برلیانس H220 اتوماتیک اشاره‌کنیم که بدون شک تندر ۹۰ پلاس  و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با توجه به بازار خریدوفروش بهتر در اولویت خرید قرار دارند.

تغییرات و آپشن های بکار گرفته شده در این نسل شامل:

استفاده از فرمان برقیEPS ، گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، طرح جدید فرمان، کروز کنترل،  سیستم کنترل فشار باد لاستیکهای خودرو TPMS ،سانروف برقی دوحالته، چراغ های جلو اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری ESP ، تغییر کامل تم داخل خودرو به دو رنگ نارنجی و مشکی شامل داشبورد و صندلی های  جدید بکار رفته و تغییرات ظاهری مانند تغییر در جلو پنجره، سپر جلو، اضافه شدن دی لایت، به روز رسانی طرح گرافیکی چراغ های جلو، طرح جدید رینگ های اسپرت می باشد. مجموعه تغییرات مذکور می تواند رفاه بالاتری را برای مشتریان فراهم آورد.


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *